ze zijn verkiesbaar tegen hun wilquote:Op maandag 27 maart 2023 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Kernwoord is willen. "Deelnemers die manager willen worden, mogen niet stemmen"
Niemand behalve Esther wil, dus alleen Esther mag niet stemmen
Ja dat is nastyquote:Op maandag 27 maart 2023 18:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wat is die Wanda een vuil vies ordinaire vis wijf in dit filmpje. Bah bah.
Alleen in dit filmpje ?quote:Op maandag 27 maart 2023 18:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
zo kun je het ook lezen, maar iedereen is nu verkiesbaar behalve de ex-managersquote:Op maandag 27 maart 2023 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Goed opgeletquote:Op maandag 27 maart 2023 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Nah, Kim kennende zou die daar ook wel van kunnen genieten![]()
Belofte van Wanda: https://streamable.com/k2vbf5
Surprise!quote:Op maandag 27 maart 2023 18:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Die zijn geschudquote:
Sas (en de meesten daar) is niet van go with the flowquote:
Ja heerlijk ik hou durvanquote:Op maandag 27 maart 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Die ene groep heeft humor en beleef je een topavond mee terwijl die andere groep het denkt te hebben maar zure mensen zijn. Daarom is het ook niet zo moeilijk om te weten bij welk kamp je zou horen in die setting. Het zijn twee uitersten namelijk.
Eunice heeft nog nooit zoveel gebiljart en dat hele biljart is voor haar juist alleen maar een excuus om maximaal te flirtenquote:
Ze zijn nu allemaal verkiesbaar op de managers naquote:Op maandag 27 maart 2023 18:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor zover ik de regels begrijp KAN iedereen zich volgende week verkiesbaar stellen, ze hoeven het niet te doen.
De mensen die zich WEL verkiesbaar stellen, mogen niet stemmen.
Alle anderen moeten hun stem op het scherm kenbaar maken.
Er staat niets over oud-managers in![]()
Dus is het een grap van Rupert
sorry dat ik mezelf quote, was iets vergetenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor zover ik de regels begrijp KAN iedereen zich volgende week verkiesbaar stellen, ze hoeven het niet te doen.
De mensen die zich WEL verkiesbaar stellen, mogen niet stemmen.
Alle anderen moeten hun stem op het scherm kenbaar maken.
Er staat niets over oud-managers in![]()
Dus is het een grap van Rupert
Het is toch niet zo dat iedereen ook manager wil worden? dan begrijp ik het verkeerdquote:Op maandag 27 maart 2023 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal verkiesbaar op de managers na
Dat typte ik eerder vanavond ook al en ze willen dit volhouden tot woensdag als ze moeten stemmenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry dat ik mezelf quote, was iets vergeten
Het leuke van de situatie zal zijn dat niemand (op de oud-managers die van de grap weten na) zich kan voorbereiden op wie ze zullen gaan stemmen!!!! Dat vind ik de grootste grap, dat wordt paniek!!!
sorry Dotteke, heb ik overheen gelezenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat typte ik eerder vanavond ook al en ze willen dit volhouden tot woensdag als ze moeten stemmen
N ee willen niet maar ze zijn wel verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 18:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat iedereen ook manager wil worden? dan begrijp ik het verkeerd
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee is helemaal niet erg hoor, maar men sommige denken dat het geen grap is, `ik heb al opgevraagd in het filmpjes topic of iemand het toevallig opgenomen heeft dat `Rupert helaas de managers verteldquote:Op maandag 27 maart 2023 18:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry Dotteke, heb ik overheen gelezen
quote:Op maandag 27 maart 2023 18:39 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Die `JW zijn.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oeps ik maakte er n zooitje van. Was ook zo enthousiastquote:Op maandag 27 maart 2023 18:42 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
[/i]Hoempah het volgende:[/b]
[ afbeelding ][spoiler=video met geluid][/spoile
[/qu
Prachtig!!!! Ik schakelde net in tijdens deze beelden!!! Heel duidelijk nu voor t eerst volgens mij zo in de loods. Waaar is esther???
Nog mooier, en nog mooier voor Wanda en haar gevolg…quote:Op maandag 27 maart 2023 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert had gevraagd hoe het zat en deelde Jeff en Isaac mee dat deelnemers alleen niet op zichzelf mochten stemmen.
Even later is Rupert met Jeff op kantoor waar hij Isaac ook naar toe roept om hem te vertellen dat hij een leesfout heeft gemaakt en dat alleen de ex-managers mogen stemmen. Kort voor wat je in het filmpje ziet, zag je Isaac nog tafeltennissen dus wat Rupert daarvoor met Jeff besproken heeft (en of het dus ook weer een grap is) durf ik niet te zeggen.
Rupert vertelt Isaac over de leesfout: https://streamable.com/4ciaic
Rupert deelt de groep mee dat alleen ex-managers mogen stemmen: https://streamable.com/dsdf5b
Soms moet je geduld hebben dat de quote laad voordat je zelf wat schrijft.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:43 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oeps ik maakte er n zooitje van. Was ook zo enthousiast
Hoe dan ook, grap of niet, met of zonder inmenging van febo, dit soort 'TV maken' bevalt me meer dan geruzie, geroddel en gekonkel de hele tijdquote:Op maandag 27 maart 2023 18:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog mooier, en nog mooier voor Wanda en haar gevolg…
quote:Op maandag 27 maart 2023 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert had gevraagd hoe het zat en deelde Jeff en Isaac mee dat deelnemers alleen niet op zichzelf mochten stemmen.
Even later is Rupert met Jeff op kantoor waar hij Isaac ook naar toe roept om hem te vertellen dat hij een leesfout heeft gemaakt en dat alleen de ex-managers mogen stemmen. Kort voor wat je in het filmpje ziet, zag je Isaac nog tafeltennissen dus wat Rupert daarvoor met Jeff besproken heeft (en of het dus ook weer een grap is) durf ik niet te zeggen.
Rupert deelt de groep mee dat alleen ex-managers mogen stemmen: https://streamable.com/dsdf5b
Maar ook dat hoort erbij. Het is een combinatie.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, grap of niet, met of zonder inmenging van febo, dit soort 'TV maken' bevalt me meer dan geruzie, geroddel en gekonkel de hele tijd
Zeker! Dit is een welkome afwisselingquote:Op maandag 27 maart 2023 18:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ook dat hoort erbij. Het is een combinatie.
Rupie: Aspirant managers mogen niet op zichzelf stemmen.......ze mogen helemaal niet stemmenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
Edit: Dotteke hierboven zegt terecht dat ze het eerder hadden over een grap en dat ze dat dan vol wilde houden tot de stemming. Nadat ze dat onderling besproken hadden gebeurde onderstaande
Manager gedoequote:Op maandag 27 maart 2023 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kom binnenvallen nu, wat us er loos in de loods?
Kijk de filmpjes, is zeer zeker de moeite waardquote:Op maandag 27 maart 2023 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kom binnenvallen nu, wat us er loos in de loods?
Het deugt natuurlijk bij de deugidioten daar.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:19 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff zegt het goed: "Het is gewoon jammer dat ze er de humor niet van in zien"
Die zuurpruimen nemen het veel te serieus
Febo door Mexx te kakken gezet, ze plakken situaties aan elkaar die niets met elkaar te maken hebben, en zo een heel ander verhaallijn ontstaat.quote:
ga ik gelijk doen!!quote:Op maandag 27 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes, is zeer zeker de moeite waard![]()
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Topshow👊quote:Op maandag 27 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie: Aspirant managers mogen niet op zichzelf stemmen.......ze mogen helemaal niet stemmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |