ze zijn verkiesbaar tegen hun wilquote:Op maandag 27 maart 2023 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Kernwoord is willen. "Deelnemers die manager willen worden, mogen niet stemmen"
Niemand behalve Esther wil, dus alleen Esther mag niet stemmen
Ja dat is nastyquote:Op maandag 27 maart 2023 18:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wat is die Wanda een vuil vies ordinaire vis wijf in dit filmpje. Bah bah.
Alleen in dit filmpje ?quote:Op maandag 27 maart 2023 18:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
zo kun je het ook lezen, maar iedereen is nu verkiesbaar behalve de ex-managersquote:Op maandag 27 maart 2023 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Goed opgeletquote:Op maandag 27 maart 2023 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Nah, Kim kennende zou die daar ook wel van kunnen genieten![]()
Belofte van Wanda: https://streamable.com/k2vbf5
Surprise!quote:Op maandag 27 maart 2023 18:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Die zijn geschudquote:
Sas (en de meesten daar) is niet van go with the flowquote:
Ja heerlijk ik hou durvanquote:Op maandag 27 maart 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Die ene groep heeft humor en beleef je een topavond mee terwijl die andere groep het denkt te hebben maar zure mensen zijn. Daarom is het ook niet zo moeilijk om te weten bij welk kamp je zou horen in die setting. Het zijn twee uitersten namelijk.
Eunice heeft nog nooit zoveel gebiljart en dat hele biljart is voor haar juist alleen maar een excuus om maximaal te flirtenquote:
Ze zijn nu allemaal verkiesbaar op de managers naquote:Op maandag 27 maart 2023 18:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor zover ik de regels begrijp KAN iedereen zich volgende week verkiesbaar stellen, ze hoeven het niet te doen.
De mensen die zich WEL verkiesbaar stellen, mogen niet stemmen.
Alle anderen moeten hun stem op het scherm kenbaar maken.
Er staat niets over oud-managers in![]()
Dus is het een grap van Rupert
sorry dat ik mezelf quote, was iets vergetenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor zover ik de regels begrijp KAN iedereen zich volgende week verkiesbaar stellen, ze hoeven het niet te doen.
De mensen die zich WEL verkiesbaar stellen, mogen niet stemmen.
Alle anderen moeten hun stem op het scherm kenbaar maken.
Er staat niets over oud-managers in![]()
Dus is het een grap van Rupert
Het is toch niet zo dat iedereen ook manager wil worden? dan begrijp ik het verkeerdquote:Op maandag 27 maart 2023 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal verkiesbaar op de managers na
Dat typte ik eerder vanavond ook al en ze willen dit volhouden tot woensdag als ze moeten stemmenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry dat ik mezelf quote, was iets vergeten
Het leuke van de situatie zal zijn dat niemand (op de oud-managers die van de grap weten na) zich kan voorbereiden op wie ze zullen gaan stemmen!!!! Dat vind ik de grootste grap, dat wordt paniek!!!
sorry Dotteke, heb ik overheen gelezenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat typte ik eerder vanavond ook al en ze willen dit volhouden tot woensdag als ze moeten stemmen
N ee willen niet maar ze zijn wel verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 18:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat iedereen ook manager wil worden? dan begrijp ik het verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |