Ver staande kiezen. Verstand komt met de leeftijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik had een perfect gebit.![]()
Al moet ik wel vanaf 2012 al mijn verstandskiezen laten trekken, dus ze werd een beetje boos.
Mooi affiche.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
Toch nog kaarten voor Sparta uit kunnen regelen, gernot.
Waarom zou zij boos worden om wat jij met je tanden doet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik had een perfect gebit.![]()
Al moet ik wel vanaf 2012 al mijn verstandskiezen laten trekken, dus ze werd een beetje boos.
Nouja ik krijg al bijna 10 jaar elk half jaar een verwijzingsbriefje mee (lol)quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou zij boos worden om wat jij met je tanden doet.
Wat is dit voor rare dominante troela
Het doet al 10 jaar geen pijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik krijg al bijna 10 jaar elk half jaar een verwijzingsbriefje mee (lol)
Maar heb nu de afspraken echt gemaakt, blijkbaar ben je veel te laat als het eenmaal pijn gaat doen!!!!
Hier zijn ze al getrokken. (goh)quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik krijg al bijna 10 jaar elk half jaar een verwijzingsbriefje mee (lol)
Maar heb nu de afspraken echt gemaakt, blijkbaar ben je veel te laat als het eenmaal pijn gaat doen!!!!
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
NWS / Gruwelijke domheid valt niet te stoppen. Na Soundos nu Jardino.......
Tot morgen.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
NWS / Gruwelijke domheid valt niet te stoppen. Na Soundos nu Jardino.......
Tot morgen.
quote:Woningcorporatie Ymere eist 130.000 euro schadevergoeding van een oud-stagiair. Hij zou maar liefst twaalf sociale huurwoningen hebben gebruikt als wietplantage of voor illegale verhuur.
De 19-jarige man volgde de opleiding sociaal-juridische dienstverlening op het ROC en liep stage op de afdeling verhuur van woningcorporatie Ymere. Hij 'onderschepte' woningen van huurders die waren overleden.
"Hij is weggestuurd en we hebben aangifte gedaan. Er lag een waterdicht dossier. Justitie heeft daar helaas nooit iets mee gedaan."
Daarom heeft de woningcorporatie nu, zeven jaar later, een civiele procedure gestart.
Vandaag vond er een zitting plaats in de rechtbank. De oud-stagiair zou vandaag gezegd hebben dat hij zich niks meer van de stage kon herinneren. De rechtbank doet op 10 mei uitspraak.
Als hij het een beetje goed heeft gedaan komt 'ie prima weg met130kquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Die man denkt, dit werkt ook weleens handig bij moordzaken dus niet geschoten altijd mis.
Dat justitie er niks mee gedaan heeft is wel schrijnend.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Die man denkt, dit werkt ook weleens handig bij moordzaken dus niet geschoten altijd mis.
Vorig account tijdje geleden door de shredder, lentekriebels gekregen en moest meteen aan de interactie tussen jou en Princess denken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een account aangemaakt om vervelend te doen of gewoon een ban aan het ontlopen?
Gewoon even hoi zeggen, 1x in het jaar ofzo moet dat even.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Ama. Waaraan hebben we jouw warme gezelschap te danken?
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Kon je geen betere username verzinnen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |