Moet gewoon kunnen. Vrijheid van expressiequote:Op maandag 27 maart 2023 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niets gedateerds, de tijd ver vooruit sommige afleveringen zouden ze tegenwoordig echt niet meer kunnen maken bijvoorbeeld met hun bevolkings spreiding en turkenburg in het noordoosten.
Net ook nog naar gekeken.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Vrijheid van expressie![]()
Bij ons thuis kwam de VPRO er niet op.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:46 schreef golfer het volgende:
Toen Van Kooten en De Bie met het Simplisties Verbond begonnen waren er nog maar 2 TV-zenders in Nederland en zat ongeveer iedereen op zondagavond naar hun uitzendingen bij de VPRO op, ik meen, Nederland-2 te kijken en werd er de volgende dag op de scholen en het werk uitgebreid door iedereen over teruggepraat.
"Mag ik effe een teiltje?"quote:Op maandag 27 maart 2023 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
Dit kan echt niet meer in deze tijd![]()
Helden
Bij ons de Tros niet, dus geen Mounties, Andre van Duin, Op losse groeven, Onze Ouwe etcquote:Op maandag 27 maart 2023 16:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij ons thuis kwam de VPRO er niet op.
Te links, te godslasterlijk.
Je pa vond dat Archie Bunker gewoon gelijk had?quote:Behalve 'All in the family'.
Mooiquote:Dus ik moest het doen met school de dag erna. Daar leerde ik de uitdrukkingen van Fred Haché, Barend Servet, Sjef van Oekel en Koot & Bie.
En gelukkig hadden ze nog wel eens een hit en konden we met carnaval "Zo stoont als een garnaal" zingen.
En op de middelbare school 's avonds bij vrienden kijken.
W.b. Koot en Bie heb ik toen m'n ouders 'bekeerd'.
Dus werd het toch nog gezellig.
Ipie, de dispuutstrutjes, Joris en Monique. Waren wel degelijk typetjes.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De imitaties waren erg goed, maar het zijn geen typetjes.
kilo niet-blote aapies!quote:Op maandag 27 maart 2023 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
Dit kan echt niet meer in deze tijd![]()
Helden
Uit het wijnjaar 0...quote:Op maandag 27 maart 2023 17:10 schreef OllieA het volgende:
En wat had die reus een prachtige stem!
Ik denk dat Jezus al klaar zit met liters tafelwijn, en een lekker stukkie droog brood erbij.
De impact die ze hadden was groot. Hans Alders werd onsterfelijk belachelijk gemaakt en veranderde na hoe Kees van Kooten hem neer had gezet met Snor, Trui en veel te lange wollen Shawl compleet zijn kleding en imago.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:14 schreef golfer het volgende:
En vergeet niet dat bij al die rollen die ze, al dan niet verkleed, speelden ze altijd hun vaste grimeur hadden Arjen van der Grijn.
De TROS wel met Duitsche Krimi.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij ons de Tros niet, dus geen Mounties, Andre van Duin, Op losse groeven, Onze Ouwe etc
[..]
Je pa vond dat Archie Bunker gewoon gelijk had?
![]()
[..]
Mooi
Ook een absoluut hoogtepunt.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik weet dat Jürgen Baumwolle een parodie was op een soort "Masterclass" uitzending met net zo een hufter als de maestro. Als iemand dit online weet te vinden zou ik dat graag eens zien.
Ik heb als geniale 13 jarige leerling ooit een carnavalswedstrijd gewonnen met 'We zijn zo zat als een kanon, geef nog maar een bon, zat zijn we allemaal.'quote:Op maandag 27 maart 2023 16:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij ons thuis kwam de VPRO er niet op.
Te links, te godslasterlijk.
Behalve 'All in the family'.
Dus ik moest het doen met school de dag erna. Daar leerde ik de uitdrukkingen van Fred Haché, Barend Servet, Sjef van Oekel en Koot & Bie.
En gelukkig hadden ze nog wel eens een hit en konden we met carnaval "Zo stoont als een garnaal" zingen.
En op de middelbare school 's avonds bij vrienden kijken.
W.b. Koot en Bie heb ik toen m'n ouders 'bekeerd'.
Dus werd het toch nog gezellig.
Ja en van Tijn en Timofeeff die er niet om konden lachen. Karel Timofeef.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De impact die ze hadden was groot. Hans Alders werd onsterfelijk belachelijk gemaakt en veranderde na hoe Kees van Kooten hem neer had gezet met Snor, Trui en veel te lange wollen Shawl compleet zijn kleding en imago.
Wim zal voor mij altijd Cor van der Laak zijn, kritisch Avro lid, en wel hierom.....
Verder is de eenmalige sketch van Jürgen Baumwolle geniaal
Ik heb ongeveer hetzelfde vermoed ik.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb als geniale 13 jarige leerling ooit een carnavalswedstrijd gewonnen met 'We zijn zo zat als een kanon, geef nog maar een bon, zat zijn we allemaal.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |