De alleenstaande vandaal heb ik zo om gelachen.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
de tijdloosheid is ongeėvenaard....
Deze is zo geweldig.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
de tijdloosheid is ongeėvenaard....
Ja.quote:
Kan niet anders. Die man is ons al 12 jaar aan het trollen.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:41 schreef nils_22 het volgende:
Hier heeft Rutte zichzelf op gebaseerd, kan niet anders!
Mensen moeten de hele tijd topics openen over mensen die leuk zijn anders zijn het fake fans!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Al jaren had niemand het meer over deze man, en nu gaat iedereen vertellen hoe geweldig hij was, zoals altijd.
Eer mensen bij leven!
Dat werd hij en Kees van Kooten ook echt wel, maar hij kwam natuurlijk ook al jaren niet meer in de openbaarheid maar leefde (bewust) een teruggetrokken leven de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Al jaren had niemand het meer over deze man, en nu gaat iedereen vertellen hoe geweldig hij was, zoals altijd.
Eer mensen bij leven!
Welke aanleiding was daar de afgelopen jaren toe dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Eer mensen bij leven!
Onzin. Hun werk werd gewoon voortdurend geprezen, ook hier op FOK! Regelmatig zag ik hun filmpjes voorbij komen. Ook op YouTube al jaren vele mensen die van hun werk genieten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Eer mensen bij leven!
Waarom zouden we over hem moeten praten dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Eer mensen bij leven!
Je kunt dat bijvoorbeeld doen door, in dit specifieke geval, zijn cd's/dvd's/internetblogs- en films/boeken en wat al niet er weer regelmatig bij te pakken. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik weet dat ik tot die klup behoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Eer mensen bij leven!
Sorry, maar had het nog vaak over K&B met collegas en vrienden, over hoe hun sketches al decennia oud zijn maar nog steeds actueel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Eer mensen bij leven!
Zelfs mijn dochter van 11 kent het al jaren. Vooral de vieze man met de bonbons vindt ze geweldig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, maar had het nog vaak over K&B met collegas en vrienden, over hoe hun sketches al decennia oud zijn maar nog steeds actueel.
Drie Nipkovschijven niet genoegquote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:40 schreef Za het volgende:
Eer mensen bij leven!
Moetenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 02:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Mensen moeten de hele tijd topics openen over mensen die leuk zijn anders zijn het fake fans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |