Ah oke misschien koop ik nog wel eens een ps5 dan tzt.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
Na Armored Core 6 volgens From Software.
Dus reken maar op zijn vroegst oktober 2023.
Genoeg tijd om diablo IV te spelen dusquote:Op zondag 26 maart 2023 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
Na Armored Core 6 volgens From Software.
Dus reken maar op zijn vroegst oktober 2023.
Daar heb ik mn npcs alles laten opknappen. Enige dat ik deed was rondjes lopen te paard om ze te reviven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:15 schreef Gehrman het volgende:
Vandaag General Radahn verslagen in 3 pogingen. Ik bleef gewoon zoveel mogelijk tegen/onder hem staan waardoor het zo makkelijk ging dat het bijna aanvoelde als cheesen. Volgens mij ben ik niet echt overleveled (76)...
Die heb ik heeeeeeeel lang ontweken totdat hij een eitje wasquote:Op donderdag 27 april 2023 01:41 schreef Gehrman het volgende:
Damn die Black Blade Kindred is een nasty mofo. Wel gelukt om hem te verslaan uiteindelijk.
Anderhalve week ook goed?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:14 schreef StateOfMind het volgende:
Niet iets wat je in een weekend ff doet
Jezus Christus te paard, dan zou mijn gezin echt risico lopen op gruwelijke mishandeling, die moet ik dan in een hotel zetten, dan is alleen de tv het slachtoffer van mijn frustratie.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben begonnen aan all bosses (165) permadeath. Grootste euvel is gravity, maar het is wel leuk om met hele rits aan overpowered buffs door het spel te rennen.
Maliketh is easy, nog even los van Blasphemous Claw (niet gebruikt overigens). In Farum Azula ben je zwaar overlevelled als je alle bosses doet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard, dan zou mijn gezin echt risico lopen op gruwelijke mishandeling, die moet ik dan in een hotel zetten, dan is alleen de tv het slachtoffer van mijn frustratie.
Lekker bij maliketh van de arena afflikkeren
Ik heb een haat-liefde verhouding met Maliketh, om eerlijk te zijn. Soms in 1 keer afgeslacht, soms tien keer proberen. Die blasphemous claw vind ik echt tyfus-onpraktisch. Had dat vroeger ook met de pendant en Manus in Dark Souls 1, tot ik er achter kwam dat je die nog makkelijk kon spammen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maliketh is easy, nog even los van Blasphemous Claw (niet gebruikt overigens). In Farum Azula ben je zwaar overlevelled als je alle bosses doet.
Ook geen summons of quit outs gebruikt trouwens, wel Memory of Grace.
Dan kan die maar beter goed zijn...quote:Op zondag 14 mei 2023 12:50 schreef Marsenal het volgende:
DLC kan nog wel even duren.
https://gagadget.com/nl/2(...)cumenten-blijkt-dit/
die ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 april 2023 08:57 schreef 2dope het volgende:
Dit zit er tof uitAankomend weekend maar ff proberen. Helpt ook wel dat de maker behoorlijk goed is in dikke trailers maken (en de Godskin Apostle soundtrack fucking epic is). Waarschijnlijk is 't nog 10 keer moeilijker in first-person
The horror 😱quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:15 schreef wdn het volgende:
[..]
die ziet er goed uit
"Let me solo her" heeft ER met een mod uitgespeeld met Malenia als elke vijand
Echt bizar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |