Ah oke misschien koop ik nog wel eens een ps5 dan tzt.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
Na Armored Core 6 volgens From Software.
Dus reken maar op zijn vroegst oktober 2023.
Genoeg tijd om diablo IV te spelen dusquote:Op zondag 26 maart 2023 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
Na Armored Core 6 volgens From Software.
Dus reken maar op zijn vroegst oktober 2023.
Daar heb ik mn npcs alles laten opknappen. Enige dat ik deed was rondjes lopen te paard om ze te reviven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:15 schreef Gehrman het volgende:
Vandaag General Radahn verslagen in 3 pogingen. Ik bleef gewoon zoveel mogelijk tegen/onder hem staan waardoor het zo makkelijk ging dat het bijna aanvoelde als cheesen. Volgens mij ben ik niet echt overleveled (76)...
Die heb ik heeeeeeeel lang ontweken totdat hij een eitje wasquote:Op donderdag 27 april 2023 01:41 schreef Gehrman het volgende:
Damn die Black Blade Kindred is een nasty mofo. Wel gelukt om hem te verslaan uiteindelijk.
Anderhalve week ook goed?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:14 schreef StateOfMind het volgende:
Niet iets wat je in een weekend ff doet
Jezus Christus te paard, dan zou mijn gezin echt risico lopen op gruwelijke mishandeling, die moet ik dan in een hotel zetten, dan is alleen de tv het slachtoffer van mijn frustratie.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben begonnen aan all bosses (165) permadeath. Grootste euvel is gravity, maar het is wel leuk om met hele rits aan overpowered buffs door het spel te rennen.
Maliketh is easy, nog even los van Blasphemous Claw (niet gebruikt overigens). In Farum Azula ben je zwaar overlevelled als je alle bosses doet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard, dan zou mijn gezin echt risico lopen op gruwelijke mishandeling, die moet ik dan in een hotel zetten, dan is alleen de tv het slachtoffer van mijn frustratie.
Lekker bij maliketh van de arena afflikkeren
Ik heb een haat-liefde verhouding met Maliketh, om eerlijk te zijn. Soms in 1 keer afgeslacht, soms tien keer proberen. Die blasphemous claw vind ik echt tyfus-onpraktisch. Had dat vroeger ook met de pendant en Manus in Dark Souls 1, tot ik er achter kwam dat je die nog makkelijk kon spammen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maliketh is easy, nog even los van Blasphemous Claw (niet gebruikt overigens). In Farum Azula ben je zwaar overlevelled als je alle bosses doet.
Ook geen summons of quit outs gebruikt trouwens, wel Memory of Grace.
Dan kan die maar beter goed zijn...quote:Op zondag 14 mei 2023 12:50 schreef Marsenal het volgende:
DLC kan nog wel even duren.
https://gagadget.com/nl/2(...)cumenten-blijkt-dit/
die ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 april 2023 08:57 schreef 2dope het volgende:
Dit zit er tof uitAankomend weekend maar ff proberen. Helpt ook wel dat de maker behoorlijk goed is in dikke trailers maken (en de Godskin Apostle soundtrack fucking epic is). Waarschijnlijk is 't nog 10 keer moeilijker in first-person
The horror 😱quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:15 schreef wdn het volgende:
[..]
die ziet er goed uit
"Let me solo her" heeft ER met een mod uitgespeeld met Malenia als elke vijand
Echt bizar
Ranged is for the weak. Ik heb eerste playtrough gewoon helemaal gedaan met Massive greatsword en geen magicquote:Op maandag 5 juni 2023 09:57 schreef StateOfMind het volgende:
Zoveel leuker deze playthrough, met pure melee ipv veilig op een afstandje zoals de 1e playthrough met de N&F Sword.
Bloodhound Fang+4, Margit in 2e poging dood.
Heb nu nog helemaal niks ranges, maar wil er tzt wel wat ranged bijhebben.
Of dat een (kruisboog) is of Magic of Incantations ben ik nog niet uit.
Gisteren ook Radagans Scarseal gevonden (str, dex, vig en end +3).
Was dat ding van bij die klote ratten?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:57 schreef StateOfMind het volgende:
Zoveel leuker deze playthrough, met pure melee ipv veilig op een afstandje zoals de 1e playthrough met de N&F Sword.
Bloodhound Fang+4, Margit in 2e poging dood.
Heb nu nog helemaal niks ranges, maar wil er tzt wel wat ranged bijhebben.
Of dat een (kruisboog) is of Magic of Incantations ben ik nog niet uit.
Gisteren ook Radagans Scarseal gevonden (str, dex, vig en end +3).
Dat is die +5 Soreseal.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was dat ding van bij die klote ratten?
Full grown fallingstar beast,quote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is die +5 Soreseal.
Ergens in Caelic meen ik.
De +3 Scarseal is in Weeping Peninsula, in de Weeping Ever Goal.
Was een pittig gevecht.
Ah oke, die 2e vond ik heel kut om te halen destijds.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is die +5 Soreseal.
Ergens in Caelic meen ik.
De +3 Scarseal is in Weeping Peninsula, in de Weeping Ever Goal.
Was een pittig gevecht.
Ik zonder schildquote:Op maandag 5 juni 2023 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik deed mn eerste playthrough gewoon al met zwaard en schild.
#ekte #ekte
Ratten zijn sowieso altijd al kut geweest.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke, die 2e vond ik heel kut om te halen destijds.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ratten zijn sowieso altijd al kut geweest.
Kloterigste vijanden zijn en blijven nog die baselisks.
Eenmaal cursed heb je nog maar 50% HP.
En zonder Purging Stones ben je dan het haasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik nog vervelender, basilisks kon ik tenminste nog redelijk doodmeppen.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Ja, eensch. Kuttere mob dan de meeste bazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik nog vervelender, basilisks kon ik tenminste nog redelijk doodmeppen.Conscience do cost.
Oh ja die uit bb waren ook erg ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ik bedoelde de basilisks uit DS1, die waren echt kut.
Latere basilisks waren beter te doen.
Die brainsuckers uit Bloodborne en die gasten in die gevangenis in Demon's Souls waren ook verschrikkelijk.
Die brainsuckers vraten ook je humanities of zo op![]()
Dat laatste, dat is pure aids.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Heb wel de indruk dat het er allemaal net wat scherper uit ziet dan een jaar geleden (performance mode op PS5).
Wel jammer dat er nog steeds wel wat texture pop in voorkomt.
En dat de bug als je in een catacomben een stone sword key gebruikt, of een hendel over haalt, dat je dan helemaal niks kan doen tot die tekst uit beeld verdwijnt.
Erg fijn als er van die irritante Imps zijn
Die zijn wel goed om te farmen.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:59 schreef JeWa100 het volgende:
Ja joh..
[ afbeelding ]
Moet veel geduld bij dit spel hebben maar dat is niet ergMaar als ik dat zie dan weet ik dat ik kapot ga
Oke ja dat geloof ik zoquote:Op woensdag 6 september 2023 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die zijn wel goed om te farmen.
Ja die graces sturen je door de main story heen maar zonder te veel te spoilen kan je best ook eens een andere kant op.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke ja dat geloof ik zo![]()
[ afbeelding ]
Die graces willen dat ik links ga maar ik ga eerst maar wat xp erbij proberen te krijgen. Heb dat wezen al meegemaakt, beetje extra hp kan geen kwaad
Klein tipje: Ga eerst keihard naar het zuiden.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die graces willen dat ik links ga maar ik ga eerst maar wat xp erbij proberen te krijgen. Heb dat wezen al meegemaakt, beetje extra hp kan geen kwaad
Ja linksaf is redelijk snel naar eerste 'dungeon' en boss. Ik ging daar na 30 uur pas naartoe ofzoquote:Op woensdag 6 september 2023 20:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja echt he.quote:
Je bent er bijna! Heel goed gebied om als beginner een beetje rond te kloten en experience te grinden/beter te worden. Als je het daar hebt gecleared ben je wel klaar om verder naar het westen te gaanquote:Op donderdag 7 september 2023 19:02 schreef JeWa100 het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig om naar het zuiden te gaan
Bijna weer terug naar het Noorden gegaan omdat ik geen stake of Marika kon vinden maar toen op het laatste moment gelukkig alsnog gevonden (toen ik al terug aan het rijden was), dus kan nu hier een beetje rond blijven hangen en kijken
Jij bent nog wel 100 uur bezigquote:Op donderdag 7 september 2023 19:02 schreef JeWa100 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna weer terug naar het Noorden gegaan omdat ik geen stake of Marika kon vinden maar toen op het laatste moment gelukkig alsnog gevonden (toen ik al terug aan het rijden was), dus kan nu hier een beetje rond blijven hangen en kijken
Ja dat sowieso wel jaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent nog wel 100 uur bezig
Ik zit net over de 100 uur. Ben bij Castle Sol.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent nog wel 100 uur bezig
Zou ze lekker bewaren, zijn wel nice als je bij een boss of lastig stuk komt om dan je runes aan te vullen tot een lv up zodat je niks verliest, of als je geen runes hebt maar wel dingen wil kopen. Iig een goede buffer te houden, hoeft ook weer niet 10 lvs aan zooi te houden.quote:Op maandag 11 september 2023 18:40 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso wel ja
[ afbeelding ]
Deze net gecleared. Dat paard maakt gigantisch veel uit bij die gevechten. In plaats van verliezen heb ik dan nauwelijks een kras op me. En die golden runes in die schedels zijn ook wel nuttig. Daar nu 36 van, spaar ze op voor als ik ze echt nodig heb of als ik een paar nodig heb om genoeg runes te hebben voor een level up.
Gewoon naar het oosten blijven lopenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:02 schreef JeWa100 het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat die ene met al die portalen?quote:Op maandag 11 september 2023 18:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zit net over de 100 uur. Ben bij Castle Sol.
Nee is met deze mofo:quote:Op maandag 11 september 2023 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was dat die ene met al die portalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 19:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nee is met deze mofo:Ah ja die was ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Succes, is wel een lastige.quote:Op maandag 11 september 2023 21:19 schreef JeWa100 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hem verslaan. Mortal kombat 3 figuur. Maar ik moet geduld hebben.
[ afbeelding ]
[..]
Nee is met deze mofo:Is voor mij vaak wel een bottleneckje, deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
[..]
Nee is met deze mofo:Dat is toch degene die te cheesen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Yes but of course. Alles verkopen. Is meestal ook veiliger omdat verkopers meestal bij een save point zitten...quote:Op woensdag 13 september 2023 16:01 schreef JeWa100 het volgende:
Trouwens, weten jullie vast al wel maar meld het toch even:
[ afbeelding ]
In plaats van die runes telkens maar op je buik kapot te slaan voor 200xp kan je ze ook allemaal verkopen. Kwam het nu toevallig tegen omdat ik equipment verkoop vandaar, scheelt veel tijdGa nu steeds verder naar het zuiden, blijft een erg leuk spel! Moeilijk maar dat maakt het juist extra leuk vind ik
[ afbeelding ]
Whut? Wanneer kan je tegen hem vechten? Welke quest is dat?quote:Op maandag 11 september 2023 21:19 schreef JeWa100 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hem verslaan. Mortal kombat 3 figuur. Maar ik moet geduld hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 september 2023 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yes but of course. Alles verkopen. Is meestal ook veiliger omdat verkopers meestal bij een save point zitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen quest, hij zit gewoon bij een kampvuurtje af en toe. En met paard is hij naar verhouding gemakkelijk te verslaan heb ik gemerktquote:Op woensdag 13 september 2023 21:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Whut? Wanneer kan je tegen hem vechten? Welke quest is dat?
Ah, nice!quote:Op woensdag 13 september 2023 21:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Geen quest, hij zit gewoon bij een kampvuurtje af en toe. En met paard is hij naar verhouding gemakkelijk te verslaan heb ik gemerkt
Duizend keer gestorven daar.quote:
Het is me net gelukt, nadat ik voor het eerst door had hoe ik lone wolfs kon gebruiken ten koste van fp. En elke keer dichtbij gebleven, dan kan hij je minder goed raken zo leek hetquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duizend keer gestorven daar.
Daar kun je iets mee.quote:Op zondag 17 september 2023 17:53 schreef JeWa100 het volgende:
Toch echt wel een creatief spel hoor
[ afbeelding ]
Nu een beetje overal maar heen te gaan maar nu weer zo'n lopend ding met een klok onderaan en toren er bovenop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nice! Er zijn trouwens meerder bosses waarbij dicht erop staan veiliger is dan afstand nemen juist. Zeker als je een beetje leert waar ze attacken enzo. Ook brengt dat het, als melee iig, het voordeel dat je sneller attacks in kan krijgen als je een paar dingen hebt gedodged ipv dat je je eerst weer naast de boss moet verplaatsen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Het is me net gelukt, nadat ik voor het eerst door had hoe ik lone wolfs kon gebruiken ten koste van fp. En elke keer dichtbij gebleven, dan kan hij je minder goed raken zo leek het
quote:Op zondag 17 september 2023 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar kun je iets mee.Ik heb nog nooit eentje gebruikt in mijn playthrough.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je nog niks, maar ik voel nu wel een beetje de noodzaak om met Starfield haast te makenquote:Eindelijk is er een hint (in ieder geval iets!) van een ambtenaar over de releasedatum van de DLC.
In een interview met Games Industry.biz zei Bandai Namco CEO Arnaud Muller dat Shadow of the Erdtree "in de nabije toekomst wordt uitgebracht". Hij specificeerde niet wanneer dat zou zijn, maar het is veilig om aan te nemen dat de add-on eind 2023 of begin 2024 uitkomt
Ik weet niet hoeveel je in een week speelt, maar Starfield is met een uur of 40 wel te doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:12 schreef Marsenal het volgende:
https://gagadget.com/nl/g(...)komt-binnenkort-uit/
[..]
Weet je nog niks, maar ik voel nu wel een beetje de noodzaak om met Starfield haast te maken
Misschien 10 uur per week, als ik mazzel heb. Kijkend naar mijn ervaring met skyrim of new vegas, NG+ wat ik in elk geval een kans wil geven, ik hoop niet dat de DLC er opeens voor half november is.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je in een week speelt, maar Starfield is met een uur of 40 wel te doen.
En, gaan we het uberhaupt makkelijk kunnen vinden? Ik weet nog hoe lang ik bezig ben geweest om de DLC in Dark Souls 1 te vindenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar wat meer info over de uitbreiding. Hoe groot wordt het?
En is het een en al endgame waar het om draait of is het meer iets wat verweven wordt in main story line, ook qua moeilijkheid?
Maargoed, daar kan niemand dus nog antwoord op geven
Denk dat je wel veilig zit. Zelfs met NG+quote:Op woensdag 27 september 2023 21:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien 10 uur per week, als ik mazzel heb. Kijkend naar mijn ervaring met skyrim of new vegas, NG+ wat ik in elk geval een kans wil geven, ik hoop niet dat de DLC er opeens voor half november is.
Ik heb die rowa fruits altijd genegeerd, heb mn paard ook echt nog nooit gehealed. Of doe je er iets anders mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:01 schreef Masberum het volgende:
Ondertussen wel doorgespeeld trouwens. Level 67 nu en wel meer verkend
[ afbeelding ]
Ook elke Rowa fruit etc. te harvesten die ik tegen kom. 10 runes per zo'n ding, helpt ook wel mee als je die gewoon ook oppakt als je ze tegenkomt elke keer.
Grootste tegenslag tot nu toe is dat ik 18.000 runes heb verloren, level up was 22.000 runes ofzo. Dus ik was gewoon dom of overmoedig (als dat niet hetzelfde is). Maar goed uiteindelijk valt het allemaal wel meeVind het nog steeds een geweldig spel, nog steeds elke keer wel iets nieuws (althans vind ik)
Ik heb al best wel veel gespeeld in de tussentijd maar vooral sidequests enzo en ben eigenlijk nog geen steel verder. Ik ga maar eens tempo maken nuquote:Op woensdag 27 september 2023 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat je wel veilig zit. Zelfs met NG+
En als ie dit jaar nog zou komen dan verwacht ik ‘m sowieso in aanloop naar kerst.
Kan je verkopen (en wel dingen mee maken maar zo ver ben ik nog niet), 450 rowa fruits voor 4.500 runes, dat is toch fantastischquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb die rowa fruits altijd genegeerd, heb mn paard ook echt nog nooit gehealed. Of doe je er iets anders mee?
Vind de combat te lomp.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:27 schreef ems. het volgende:
Die ga ik gebruiken om de leegte op te vullen totdat de DLC hit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |