Willi Willwohlquote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er bestaat een Estse wielrenner die Gert Visstick heet, dit is geen grap.
Welnee.quote:
Bij Lotto lost dat probleem zichzelf opquote:Op zondag 26 maart 2023 15:29 schreef wimderon het volgende:
Toch zijn er nog wel ploegen die klaar zitten en niet de juiste pion vooraan hebben.
Dit was een alibi-poging. Hij had beter kopwerk voor Merlier kunnen doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft meer laten zien dit Vlaamse voorjaar dan heel QS bij elkaar.
Die kans acht ik klein, na de Giro en een WK piek zie Hem niet ook nog de Vuelta doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Evenepoel de Vuelta rijdt, dan blijft Fabio ook daar thuis.
Die ligt nog honderd jaar vast bij Trek.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Welke renner(s) gaat Pat halen om de voorjaarsploeg volgend jaar weer op orde te hebben? Ik voorspel Mès.
Van Aert.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Welke renner(s) gaat Pat halen om de voorjaarsploeg volgend jaar weer op orde te hebben? Ik voorspel Mès.
Ja daar had ik niet naar gekeken.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die ligt nog honderd jaar vast bij Trek.
De Lie.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
De Lie?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Maar dit niveau gaat Pat ook te ver.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Sowieso zal de prioriteit niet bij het voorjaar liggen.
Ik denk niemand want er moet ook geinvesteerd worden in kern rondom R.EV.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Veel te duur.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Leuk, maar je hebt daar al Merlier en Jakobsen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:36 schreef Felagund het volgende:
De Lie lijkt mij inderdaad het meest logische.
ProjectRemco heeft nu idd de hoogste prioriteit bij Don Pat.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niemand want er moet ook geinvesteerd worden in kern rondom R.EV.
Geert Leinders.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Jakobsen loopt af en is bepaald niet bezig met een sollicitatie voor een vernieuwing.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, maar je hebt daar al Merlier en Jakobsen.
Bovendien liggen een groot aantal voorjaarsmannen nog vast bij QS, dus ruimte ook gezien de ploeg voor Remco is beperkt.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niemand want er moet ook geinvesteerd worden in kern rondom R.EV.
Jakobsen is niet meer wat het het geweest is en Pat kan niet eeuwig aan liefdadigheid doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie Jakobsen wel vertrekken, die gaat anders sowieso geen Tours meer rijden.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair, die zal wel ergens anders heen gaanquote:Op zondag 26 maart 2023 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jakobsen loopt af en is bepaald niet bezig met een sollicitatie voor een vernieuwing.
Gaat tegenwoordig als Willi Whey door het leven.quote:
Eerder een echte meesterknecht voor Evenepoel.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |