Nee.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Plugstreets zijn de meest nutteloze toevoeging aan een koers ooit.
Oke, misschien was het de startgrid tijdens zo'n etappe in de Tour.quote:
Alle werknemers van Jumbo België?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel helpers heeft Jumbo-Visma wel niet langs weg gezet?
Als je voor de koers er met een ploeg over gaat, dan heeft het wel een toegevoegde waarde.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Plugstreets zijn de meest nutteloze toevoeging aan een koers ooit.
quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oke, misschien was het de startgrid tijdens zo'n etappe in de Tour.
Zoveel als er Jumbo's zijn in West-Vlaanderen?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel helpers heeft Jumbo-Visma wel niet langs weg gezet?
"De Schotse Schijfremmen".quote:Op zondag 26 maart 2023 15:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik twijfel steeds of ik doedelzakken of schijfremmen hoor.
Hm, ik vind het zelf nooit zo erg om in regen enzo te fietsen, maar los daarvan: ik heb het eigenlijk te doen met al die gasten. Kutberoep.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook zo te doen met Tim Deklerk? De ultieme dommekracht die nu urenlang elke koers op kop ramt voor niemand, voor niks.
Hij kan natuurlijk ook gewoon solliciteren bij Jumbo-Gewissma. Dan kan ook hij ineens winnen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook zo te doen met Tim Deklerk? De ultieme dommekracht die nu urenlang elke koers op kop ramt voor niemand, voor niks.
Fabio kan alvast een betere uitleg bedenken, want hier loopt Pat niet in.quote:Lefevere: “Daar loop ik niet in”
Zijn renners gaven alvast enkele verklaringen. “Dan hoor ik van Kasper Asgreen: Ik heb mijn best gedaan. Van Florian Sénéchal: Ik ben gevallen. Van Julian Alaphilippe: Opgestaan met buikpijn en lichte koorts. Wat wil je dat ik daarop zeg? Als je koorts hebt, moet je niet starten. En ik moet op het einde van de maand ook mijn best doen.”
“Ik had het tijdens de koers al gezien: we reden heel agressief vooraan, op negentig kilometer van de meet. Alaphilippe op kop, Asgreen op kop. Sorry, maar ik loop daar niet in”, gaat de Belg stevig verder. “Als je op dat moment al koers maakt, is het omdat je weet wat er later gaat gebeuren.”
Weet je wat pas een kutberoep is?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm, ik vind het zelf nooit zo erg om in regen enzo te fietsen, maar los daarvan: ik heb het eigenlijk te doen met al die gasten. Kutberoep.
Wel machtig mooi om op een suffige zondagmiddag naar te kijken, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout boeit Karrel niks vandaag, alles draait bij Karrel om De Lie.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lichtjes paniek omdat Wout achterin zit
quote:Op zondag 26 maart 2023 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weet je wat pas een kutberoep is?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al helemaal op een suffige zondagmiddag.Ik doe het ff rustig aan.
Er bestaat een Estse wielrenner die Gert Visstick heet, dit is geen grap.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ziggy de Nys, Yaxano Smet, Miel Tienpont. Belgen houden er bijzondere namen op na.
Miel is al zo oud als Vlaanderen jong is.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ziggy de Nys, Yaxano Smet, Miel Tienpont. Belgen houden er bijzondere namen op na.
Is dat ook niet de naam van die visboer uit de 'nieuwe' Astérix-vertalingen?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er bestaat een Estse wielrenner die Gert Visstick heet, dit is geen grap.
Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dat ook niet de naam van die visboer uit de 'nieuwe' Astérix-vertalingen?
Visstix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |