Ah ja toen hij in eens de waarheid ging vertellen was hij in eens niet meer leuk, terwijl het voor corona een gerespecteerde doctorandus was.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:32 schreef YStec het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Campbell_(YouTuber).
'Leuke' gast.
dat is toch wat gezegd werd?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:31 schreef Jordy-B het volgende:
Je had verwacht dat het in de arm zou blijven?
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Alsof dat virus alleen in je arm zit?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:31 schreef Jordy-B het volgende:
Je had verwacht dat het in de arm zou blijven?
lmaoquote:Op zondag 26 maart 2023 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo kan dat niet? Je wil toch dat we uit die corona ellende komen? Als je geen vaccin haalt ben jij verantwoordelijk voor lockdowns, de avondklok en sterfte in verpleeghuizen. Werk gewoon even mee, wat is één zo'n prikje? Een kleine moeite toch?
sorry dat ik me zorgen maak om mn familyquote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef Aberkullie het volgende:
Covid is zo goed als over en mensen zijn niet massaal overleden aan het vaccin. Wanneer ga jij eens door met je leven
Er werd wel meer gezegd, ook dat je met het vaccin het virus niet meer kon verspreiden. Maar als je naar die uitspraken verwees, dan was het "nee dat is nooit gezegd, het vaccin was altijd zodat je niet op de IC zou komen".quote:
Ik kan me voorstellen dat je familie zich grotere zorgen om jou maakt.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
sorry dat ik me zorgen maak om mn family![]()
![]()
![]()
![]()
Testicular turbo cancer in young athletes? Diagnosis to death in days or weeks. COVID-19 mRNA vaccine spike protein injury to the testes
https://makismd.substack.com/p/testicular-turbo-cancer-in-young
[ twitter ]
het rapport heb ik gelinkt boven jouw post. kun je het zelf doorlezen als je wil.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:32 schreef YStec het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Campbell_(YouTuber)
'Leuke' gast.
omdat?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je familie zich grotere zorgen om jou maakt.
Ik ga niet doen alsof ik zo'n rapport ga begrijpen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:41 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
het rapport heb ik gelinkt boven jouw post. kun je het zelf doorlezen als je wil.
jij steekt je hand in t vuur en zegt dat de vacinaties echt geen problemen gaan opleveren??quote:
ja super moeilijk om wetenschapelijke termen als "lever" en "hart" en "hersenen" te begrijpen, moet je eerst voor studeren om dat te begrijpen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:46 schreef YStec het volgende:
[..]
Ik ga niet doen alsof ik zo'n rapport ga begrijpen.
Ik had het voor het posten al geopend, en las de summary. Ik heb geen idee wat een "lipid nanoparticle (LNP) formulation" is, en dat is dan pas de tweede zin van de summary. Zo zitten er tienduizenden termen in waar ik geen fuck vanaf weet.
Om dat document te begrijpen moet ik eerst dagen gaan uitzoeken wat de losse termen betekenen, en dan heb ik misschien een idee wat er allemaal in staat. Dan nog de vraag of ik het überhaupt allemaal begrijp wanneer alles wordt samengebracht.
The fuck, sinds wanneer kan de doorsnee persoon wetenschappelijke artikelen lezen zonder enige vakkennis te hebben en zonder er echt tijd in te investeren?
zeiden ze niet dat de mrna in de armspier zou blijven dan?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:43 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat je beter ver weg van internet kan blijven als je zo eenvoudig emotioneel beïnvloed kan worden door een youtubefilmpje.
Wat is "lipid nanoparticle (LNP) formulation"?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:48 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
ja super moeilijk om wetenschapelijke termen als "lever" en "hart" en "hersenen" te begrijpen, moet je eerst voor studeren om dat te begrijpen.
Waarom denk jij dat medicatie in een spier wordt gespoten?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
zeiden ze niet dat de mrna in de armspier zou blijven dan?
Zodra er excuses komen en politiek verantwoordelijken aftreden.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef Aberkullie het volgende:
Covid is zo goed als over en mensen zijn niet massaal overleden aan het vaccin. Wanneer ga jij eens door met je leven
Wie is "ze"?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
Excuses voor watquote:Op zondag 26 maart 2023 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra er excuses komen en politiek verantwoordelijken aftreden.
ik hoef niet te weten hoe n verbrandingmotor precies werkt om te weten dat ik geen chocomel in de tank moet gooien.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:50 schreef YStec het volgende:
[..]
Wat is "lipid nanoparticle (LNP) formulation"?
En niet opzoeken hè. Want jij snapt het blijkbaar allemaal.
ga je nog ontopic reageren? ik maak me zorgen om mijn famlie en plost heb je ineens mensen die hier vervelend komen doen. de mrna zou in de arm blijven, maar doet dat niet. Wat vind je daar van???quote:Op zondag 26 maart 2023 15:52 schreef Aberkullie het volgende:
Er zou eens onderzoek moeten worden gedaan waarom sinds covid al die mentaal uitgedaagden als paddenstoelen uit de grond schieten.
Verschrikkelijk nieuws, hopelijk heeft je fam een goede uitvaartverzekeringquote:Op zondag 26 maart 2023 15:56 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
ga je nog ontopic reageren? ik maak me zorgen om mijn famlie en plost heb je ineens mensen die hier vervelend komen doen. de mrna zou in de arm blijven, maar doet dat niet. Wat vind je daar van???
Om dat te weten moet je eerst weten wat chocomel is en wat chocomel doet als je het in de tank gooit.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:53 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten hoe n verbrandingmotor precies werkt om te weten dat ik geen chocomel in de tank moet gooien.
goed nieuws voor jou is dat jouw hart al stuk is.en dat ligt niet aan een vaccine.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nieuws, hopelijk heeft je fam een goede uitvaartverzekering
veel suc6 met al die troep in je lichaam. mrna gaat je organen in en je hersenen in maar is niet erg hoor. het komt op plekken waar het virus zelf nooit komt maar dat vind jij prima. Mooi voor je!quote:Op zondag 26 maart 2023 15:58 schreef YStec het volgende:
[..]
Om dat te weten moet je eerst weten wat chocomel is en wat chocomel doet als je het in de tank gooit.
Door je argument te maken met termen waar je de betekenis van weet of een idee hebt wat het is, geef je dus exact het probleem aan dat ik je duidelijk probeer te maken.
Laat ik het zo zeggen: chocomel is blijkbaar niet goed voor je tank, maar kun je er lipid nanoparticles in gooien?
Bij jou ook al!? Dat kan geen toeval zijn. Ik ga Bill Gates ff bellen en stevig aan de tand voelen met mijn microchip in mijn arm in mijn hele lichaam.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:48 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik heb me laten vaccineren en spontaan begon mijn geamputeerde been weer aan te groeien. Ik herken dit verhaal dus totaal niet.
Zeg dan? Of moet ik op Facebook mijn eigen onderzoek weer doenquote:Op zondag 26 maart 2023 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen. Dat moet wel een hele sterke hersenspoeling geweest zijn.
Eh wat? Natuurlijk komt dat virus ook overal, wat is dit voor geraaskal?quote:Op zondag 26 maart 2023 16:05 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
veel suc6 met al die troep in je lichaam. mrna gaat je organen in en je hersenen in maar is niet erg hoor. het komt op plekken waar het virus zelf nooit komt maar dat vind jij prima. Mooi voor je!
Welke experts en wetenschappers dan? Waarom ben je niet specifiek?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:54 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
de experts en de wetenschappers???? waarom hou je je zo van de domme![]()
![]()
Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je geen corona meer zou krijgen. Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je niet iemand anders zou kunnen besmetten. Eerst zei fauci dat maskers niet hielpen, en daarna opeens weer wel. Ze hebben heel veel gezegd en gelogen. Maar je moet ook begrijpen dat als iemand de mrna vaccine heeft genomen, het nooit meer uit zijn of haar lichaam zal kunnen komen. Dus gedaan is gedaan. Verder onnodig zorgen maken is nutteloos. Of er komen bijwerkingen, of er komen geen bijwerkingen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
Bron van je eerste beweringen?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je geen corona meer zou krijgen. Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je niet iemand anders zou kunnen besmetten. Eerst zei fauci dat maskers niet hielpen, en daarna opeens weer wel. Ze hebben heel veel gezegd en gelogen. Maar je moet ook begrijpen dat als iemand de mrna vaccine heeft genomen, het nooit meer uit zijn of haar lichaam zal kunnen komen. Dus gedaan is gedaan. Verder onnodig zorgen maken is nutteloos. Of er komen bijwerkingen, of er komen geen bijwerkingen.
Overigens is rond 80% van de nederlandse bevolking gevaccineerd. En niet veel mensen willen toegeven dat ze de verkeerde keuzen hebben genomen. Dus veel steun zal je op een forum niet vinden.
Het valt op dat ze het telkens over een "ze" hebben.quote:
Google bestaat als je echt geintresseerd bent in de bronnen. Mij hoef je niet te geloven. Maar een beetje informatie opzoeken kan iedereen, mocht je het ook daadwerkelijk willen weten.quote:
Even voor de duidelijkheid eh.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:41 schreef noobie123 het volgende:
Als iemand niet door heeft dat het verhaal elke keer is veranderd, dan heeft die persoon dus duidelijk niet opgelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |