abonnement Unibet Coolblue
pi_208544533
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
zeiden ze niet dat de mrna in de armspier zou blijven dan?
Waarom denk jij dat medicatie in een spier wordt gespoten?
Sicker than your average.
pi_208544549
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef Aberkullie het volgende:
Covid is zo goed als over en mensen zijn niet massaal overleden aan het vaccin. Wanneer ga jij eens door met je leven
Zodra er excuses komen en politiek verantwoordelijken aftreden.
pi_208544568
Er zou eens onderzoek moeten worden gedaan waarom sinds covid al die mentaal uitgedaagden als paddenstoelen uit de grond schieten.
Sicker than your average.
pi_208544574
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
zeiden ze niet dat de mrna in de armspier zou blijven dan?
Wie is "ze"?

Zeiden ze niet dat binnen een jaar iedereen die gevaccineerd is bij bosjes zouden sterven? :D
Conscience do cost.
pi_208544575
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Zodra er excuses komen en politiek verantwoordelijken aftreden.
Excuses voor wat
Sicker than your average.
pi_208544576
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:50 schreef YStec het volgende:

[..]
Wat is "lipid nanoparticle (LNP) formulation"?

En niet opzoeken hè. Want jij snapt het blijkbaar allemaal.
ik hoef niet te weten hoe n verbrandingmotor precies werkt om te weten dat ik geen chocomel in de tank moet gooien.

Ze hadden gezegd dat de mrna in de arm zou blijven en uit onderzoek blijkt dus dat ze wisten dat het niet alleen in de arm zou blijven. als jij dat okay vind dan is dat prima en wens ik je veel suc6.
pi_208544606
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:53 schreef ems. het volgende:

[..]
Wie is "ze"?

de experts en de wetenschappers???? waarom hou je je zo van de domme :{ :{ :{
pi_208544628
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:52 schreef Aberkullie het volgende:
Er zou eens onderzoek moeten worden gedaan waarom sinds covid al die mentaal uitgedaagden als paddenstoelen uit de grond schieten.
ga je nog ontopic reageren? ik maak me zorgen om mijn famlie en plost heb je ineens mensen die hier vervelend komen doen. de mrna zou in de arm blijven, maar doet dat niet. Wat vind je daar van???
pi_208544653
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:56 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
ga je nog ontopic reageren? ik maak me zorgen om mijn famlie en plost heb je ineens mensen die hier vervelend komen doen. de mrna zou in de arm blijven, maar doet dat niet. Wat vind je daar van???
Verschrikkelijk nieuws, hopelijk heeft je fam een goede uitvaartverzekering
Sicker than your average.
pi_208544681
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:53 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
ik hoef niet te weten hoe n verbrandingmotor precies werkt om te weten dat ik geen chocomel in de tank moet gooien.
Om dat te weten moet je eerst weten wat chocomel is en wat chocomel doet als je het in de tank gooit.

Door je argument te maken met termen waar je de betekenis van weet of een idee hebt wat het is, geef je dus exact het probleem aan dat ik je duidelijk probeer te maken.

Laat ik het zo zeggen: chocomel is blijkbaar niet goed voor je tank, maar kun je er lipid nanoparticles in gooien?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2023 15:59:02 ]
pi_208544688
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:57 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Verschrikkelijk nieuws, hopelijk heeft je fam een goede uitvaartverzekering
goed nieuws voor jou is dat jouw hart al stuk is.en dat ligt niet aan een vaccine.
pi_208544699
:').
pi_208544750
Als ts stiekem Michiel Romeijn is kan ik er wel om lachen, maar ik vrees dat hij gewoon een klap van de molen heeft gehad.
pi_208544799
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:58 schreef YStec het volgende:

[..]
Om dat te weten moet je eerst weten wat chocomel is en wat chocomel doet als je het in de tank gooit.

Door je argument te maken met termen waar je de betekenis van weet of een idee hebt wat het is, geef je dus exact het probleem aan dat ik je duidelijk probeer te maken.

Laat ik het zo zeggen: chocomel is blijkbaar niet goed voor je tank, maar kun je er lipid nanoparticles in gooien?
veel suc6 met al die troep in je lichaam. mrna gaat je organen in en je hersenen in maar is niet erg hoor. het komt op plekken waar het virus zelf nooit komt maar dat vind jij prima. Mooi voor je!
pi_208544873
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:48 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik heb me laten vaccineren en spontaan begon mijn geamputeerde been weer aan te groeien. Ik herken dit verhaal dus totaal niet.
Bij jou ook al!? Dat kan geen toeval zijn. Ik ga Bill Gates ff bellen en stevig aan de tand voelen met mijn microchip in mijn arm in mijn hele lichaam.
pi_208544882
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:53 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Excuses voor wat
Dat je dat nog moet vragen. Dat moet wel een hele sterke hersenspoeling geweest zijn.
pi_208544920
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat je dat nog moet vragen. Dat moet wel een hele sterke hersenspoeling geweest zijn.
Zeg dan? Of moet ik op Facebook mijn eigen onderzoek weer doen
Sicker than your average.
pi_208544935
ze zeiden dat het in de arm zou blijven en een klein gedeelte dat ontsnapt zou snel kapot worden gemaakt:

Research shows that spike proteins (here) remain stuck to the cell surface around the injection site and do not travel to other parts of the body via the bloodstream, they added. The 1% of the vaccine that does reach the bloodstream is destroyed by liver enzymes.

https://www.reuters.com/a(...)e-safe-idUSL2N2NX1J6
  zondag 26 maart 2023 @ 16:15:32 #44
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208544948
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:05 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
veel suc6 met al die troep in je lichaam. mrna gaat je organen in en je hersenen in maar is niet erg hoor. het komt op plekken waar het virus zelf nooit komt maar dat vind jij prima. Mooi voor je!
Eh wat? Natuurlijk komt dat virus ook overal, wat is dit voor geraaskal?
pi_208545474
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:54 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
de experts en de wetenschappers???? waarom hou je je zo van de domme :{ :{ :{
Welke experts en wetenschappers dan? Waarom ben je niet specifiek?

En dan bij voorkeur met directe citaten natuurlijk. Het is hier geen brugklas jochie.
Conscience do cost.
pi_208546855
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
zeiden ze niet dat de mrna in de armspier zou blijven dan?
Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je geen corona meer zou krijgen. Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je niet iemand anders zou kunnen besmetten. Eerst zei fauci dat maskers niet hielpen, en daarna opeens weer wel. Ze hebben heel veel gezegd en gelogen. Maar je moet ook begrijpen dat als iemand de mrna vaccine heeft genomen, het nooit meer uit zijn of haar lichaam zal kunnen komen. Dus gedaan is gedaan. Verder onnodig zorgen maken is nutteloos. Of er komen bijwerkingen, of er komen geen bijwerkingen.

Overigens is rond 80% van de nederlandse bevolking gevaccineerd. En niet veel mensen willen toegeven dat ze de verkeerde keuzen hebben genomen. Dus veel steun zal je op een forum niet vinden.
  zondag 26 maart 2023 @ 18:57:21 #47
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208547131
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je geen corona meer zou krijgen. Ze zeiden ook dat als je gevaccineerd was, je niet iemand anders zou kunnen besmetten. Eerst zei fauci dat maskers niet hielpen, en daarna opeens weer wel. Ze hebben heel veel gezegd en gelogen. Maar je moet ook begrijpen dat als iemand de mrna vaccine heeft genomen, het nooit meer uit zijn of haar lichaam zal kunnen komen. Dus gedaan is gedaan. Verder onnodig zorgen maken is nutteloos. Of er komen bijwerkingen, of er komen geen bijwerkingen.

Overigens is rond 80% van de nederlandse bevolking gevaccineerd. En niet veel mensen willen toegeven dat ze de verkeerde keuzen hebben genomen. Dus veel steun zal je op een forum niet vinden.
Bron van je eerste beweringen?
pi_208547605
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Bron van je eerste beweringen?
Het valt op dat ze het telkens over een "ze" hebben.

Verder doen deze users alsof alle kennis die we nu van covid-19 hebben, al vanaf het begin al bekend was. Ze lijken te vergeten dat deze kennis in het begin 0 was en dat het met ervaring en onderzoek is gegroeid.

Voor deze users is het onlogisch en opmerkelijk dat een wetenschapper van mening verandert, terwijl dat juist de normale gang van zaken is: wanneer er meer data beschikbaar is, worden er nieuwe conclusies getrokken en veranderen de meningen. Zo ook bij Fauci, die inderdaad meerdere keren van mening is veranderd - handig is om de datums te checken.

We zijn inmiddels meer dan 3 jaar verder sinds het begin van covid-19. We zijn nu achteraf alles aan het bespreken, en om zonder een bron (en vooral de datums van de uitspraken) zijn die discussies kansloos.

En laten we ook niet vergeten dat er rekening gehouden moest worden met allerlei tekorten, en dat dat dus niet alleen geldt voor wc-papier, maar ook voor mondkapjes (voor zorgmedewerkers).

Achteraf alle fouten aanwijzen is makkelijk... Wanneer de shit gaande is en je beleid moet maken en uitvoeren, dat is het moeilijke. Maar veel mensen lijken dat te vergeten en gaan ze met de kennis van nu oordelen.

Maar goed, deze discussies zijn inmiddels gewoon kansloos om te voeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2023 19:37:32 ]
pi_208547698
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Bron van je eerste beweringen?
Google bestaat als je echt geintresseerd bent in de bronnen. Mij hoef je niet te geloven. Maar een beetje informatie opzoeken kan iedereen, mocht je het ook daadwerkelijk willen weten.

En met ''ze'', bedoel ik dus ''the science'', ''de wetenschappers'', ''de overheid'', ''de CDC'', ''big pharma'', ''fauci''.

Als iemand niet door heeft dat het verhaal elke keer is veranderd, dan heeft die persoon dus duidelijk niet opgelet.
Mij boeit het niet wie zich laat vaccineren, maar laten we in ieder geval eerlijk blijven.
pi_208547835
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 19:41 schreef noobie123 het volgende:
Als iemand niet door heeft dat het verhaal elke keer is veranderd, dan heeft die persoon dus duidelijk niet opgelet.
Even voor de duidelijkheid eh.

Covid-19 werd zichtbaar in het begin van 2020, volgens mij zo rond februari - maart (in het Westen). Op dat moment was er dus amper kennis en data van wat het precies was. Die data werd pas beschikbaar naarmate de tijd vorderde.

Jij vindt het dus niet kunnen dat wetenschappers in maart 2020 een andere conclusie trekken dan in juli 2020, en dan weer een andere conclusie trekken in oktober 2020, en dan weer bijstellen in februari 2021?

Voor jou is het logischer dat ze in het begin helemaal geen uitspraken doen totdat ze het zeker weten? (Wat dus maanden tot jaren stilte kan betekenen?) Want ze veranderen niet meer van mening wanneer ze alles over de ziekte weten.

Of is het logisch dat de wetenschappers wel iets zeggen, maar daaraan blijven vasthouden ondanks alle nieuwe bewijs en data?



Ik vind het echt bizar om te lezen dat het feit dat wetenschappers van mening veranderen argwaan opwekt. Dat is namelijk min of meer hoe wetenschap werkt: het leeft en groeit en komt tot nieuwe inzichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2023 19:51:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')