Denk dat je zeker een punt hebt! Maar denk ook dat die 'smoes' van achter komt, vergelijkbaar met Wanda die plots van naar huis naar managerschap wilde gaan. Garantie voor genoeg beeldmateriaal wanneer een van beiden het zou wordenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Flauwekul dit smoesje, wil gewoon uit wraak op sommige het baasje spelen, en haar zin doordrukken met haar eten, ze klaagt al maanden dat niemand kan koken en het flauw is, ze heeft er al tig ontslagen van de taken die bewoners vrijwillig deden..ze haat gewoon dat ze nu geen controle over alles heeft.
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Erik mag proeven van Esther. Erik lust het zo wel maar is te pittig
Ze heeft twee pannen pittig en niet pittigquote:Op zondag 26 maart 2023 17:46 schreef danaqui het volgende:
Toch erg pittig gemaakt, daar komt gezeik van
O heeft hij dat gezegd nou dan moet het wel heel pittig zijn als hij dat zegtquote:Op zondag 26 maart 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]te pittig? Was het niet Erik die zei dat het zo pittig moest zijn dat er een druppel aan je neus moest hangen onder het eten?
Erik heeft nu 2 druppels denk ik maar die likt hij wel weer op...quote:Op zondag 26 maart 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]te pittig? Was het niet Erik die zei dat het zo pittig moest zijn dat er een druppel aan je neus moest hangen onder het eten?
Erik : Als je chili eet moet er een druppel aan je neus hangen als je bord leeg is.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft hij dat gezegd nou dan moet het wel heel pittig zijn als hij dat zegt
GATVERDAMMEquote:Op zondag 26 maart 2023 17:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik heeft nu 2 druppels denk ik maar die likt hij wel weer op...
Iedereen vind het pittig die geproefd heeft dus gaat vast wat worden.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het algehele commentaar van te pittig indekken wellicht
Daarom denk ik dat ze alvast steun zoekt bij Rupi, Jeff, Janet, inmiddels ook Imaquote:Op zondag 26 maart 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen vind het pittig die geproefd heeft dus gaat vast wat worden.
Het is wel weinig chili.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
Rijst zelf opscheppen zegt Rupi
Maar dat (wijzend naar het gehakgoedje) niet
Verstandig wel anders is na bord 2 alles weg
Dressing kan je zelf toch erover heen doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Sla zonder dressing. En nu toch alletwee de chilipannen bij elkaar
Damage control.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze alvast steun zoekt bij Rupi, Jeff, Janet, inmiddels ook Ima
Ja 4 paprika's geleden 10 uien 10 tomaten sla w en ern paar blikken bonen open gemaakt en gehakt gebakken helemaal allenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze heeft dus alles alleen gemaakt, behalve dan de 2e pan rijst.
Wilde niemand helpen of wilde Esther dat niet?
Ze heeft geen dressing gemaaktquote:Op zondag 26 maart 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dressing kan je zelf toch erover heen doen.
en een kilo zoutquote:Op zondag 26 maart 2023 18:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja 4 paprika's geleden 10 uien 10 tomaten sla w en ern paar blikken bonen open gemaakt en gehakt gebakken helemaal allen![]()
Oh da's wel een hele klus met zoveel ingredientenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja 4 paprika's geleden 10 uien 10 tomaten sla w en ern paar blikken bonen open gemaakt en gehakt gebakken helemaal allen![]()
Ik ook ik wil drama in de tokoquote:Op zondag 26 maart 2023 18:05 schreef Ebinas het volgende:
En toch wil ik haar wel als manager.
Kan 2 kanten op ik hoop op de kant van Eva
Kan ze hem beter horenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Esther zit op de bank, JW gaat ook op de bank zitten en hoppa Esther schuift dichter naar hem toe
Mooi was dat he, moest er ook om lachen.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Esther zit op de bank, JW gaat ook op de bank zitten en hoppa Esther schuift dichter naar hem toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |