Heeft ze van Martin, die deed dat ook altijd zo. "Goeie he?!"quote:Op zondag 26 maart 2023 17:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat je mijn chili lekker vindt en dat x20 straks voor iedereen die even de keuken inloopt... in de hoop al complimenten te ontvangen voor haar poging.
quote:
Ja inderdaad, die flikte dat ook...quote:Op zondag 26 maart 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ze van Martin, die deed dat ook altijd zo. "Goeie he?!"
Ze heeft ook wel kut messen. Ze hadden toch een slijpsteen gekocht? Of koop een nieuw setje messen en een aanzet staal.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:06 schreef Charmian het volgende:
ik heb nog nooit iemand zo onhandig een ui zien snijden
Ja, maar Esthertje afzeiken is leukquote:Op zondag 26 maart 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel kut messen. Ze hadden toch een slijpsteen gekocht? Of koop een nieuw setje messen en een aanzet staal.
Maar ze snijdt sowieso onhandig
Ik wilde net tikken dat het botte baggermessen zijn... ik zou er niet mee kunnen werken.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel kut messen. Ze hadden toch een slijpsteen gekocht? Of koop een nieuw setje messen en een aanzet staal.
Volgens mij zag ik sjenet een keer stoeien met een aanzetmes. Iemand zei dat ze ook wel de messen met messen probeerden te slijpenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar Esthertje afzeiken is leuk
Isaac kan toch gewoon messen slijpen. Ik heb het hem wel eens goed zien doenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik sjenet een keer stoeien met een aanzetmes. Iemand zei dat ze ook wel de messen met messen probeerden te slijpen
Oh dan neem ik mijn vorige post terugquote:Op zondag 26 maart 2023 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt.
Eu ice verneukt de messen ook door ze aan elkaar te slijpen.
Als je geen aanzetstaal hebt en je weet hoe je dat moet doen, dan kan dat ook.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik sjenet een keer stoeien met een aanzetmes. Iemand zei dat ze ook wel de messen met messen probeerden te slijpen
Ik heb daar nog nooit een aanzetstaal gezien en daar kan je best lang je messen mee bij houden. Maar 7 maa den is wel erg lang en een messenslijper komt niet langs de deur. Setje nieuwe messen kopen. Levert ook bij wonden op bij de meestequote:Op zondag 26 maart 2023 17:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet en vooral Eunice niet die maakt ze nog botter.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als je geen aanzetstaal hebt en je weet hoe je dat moet doen, dan kan dat ook.
Ja precies.. aan mijn messen mag niemand komen... deze messen worden voor van alles gebruikt..quote:Op zondag 26 maart 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet en vooral Eunice niet die maakt ze nog botter.
En het zijn goedkope huistuin en keuken messen.
Aan het helpen tochquote:Op zondag 26 maart 2023 17:22 schreef pingu66 het volgende:
Is eunice nou iets voor haarzelf aan het maken.
Beter dat niemand behalve Esther zich verkiesbaar stelt en dan met de grootste groep allemaal stiekem op Erik drukkenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Topshow als Esther manager gaat worden. Denk dat ze haar net als Maddy voor de leeuwen gaan gooien dat ze dan vanzelf gillend weg gaat. Dus ik denk tactische stemmen voor Esther.
Die zou ik ook wel als manager willen zien, Erik.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter dat niemand behalve Esther zich verkiesbaar stelt en dan met de grootste groep allemaal stiekem op Erik drukken
Dat kan dus mits de groep eens als één team functioneert en heb je tenminste iets om naar uit te kijken in die saaie loodsquote:Op zondag 26 maart 2023 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel als manager willen zien, Erik.
Dat moet het zijn, ze werkt al tig jaren niet meer, denk toen ze 25 was mss, in het achterhok van bij de Valk, met haar specaliteit tutti fruttie..quote:Op zondag 26 maart 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
Esther is 12 jaar behoorlijk catering manager geweest (in 1850 denk ik.)
Of het kersje op de appelmoes.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat moet het zijn, ze werkt al tig jaren niet meer, denk toen ze 25 was mss, in het achterhok van bij de Valk, met haar specaliteit tutti fruttie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
Esther is 12 jaar behoorlijk catering manager geweest (in 1850 denk ik.)
Als jw iets leert bij van der Valk is het hard en snel en efficiënt ( samen) werken. Dus dat zal het niet zijn. Eunice zit haar gewoon te stangenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat moet het zijn, ze werkt al tig jaren niet meer, denk toen ze 25 was mss, in het achterhok van bij de Valk, met haar specaliteit tutti fruttie..
Flauwekul dit smoesje, wil gewoon uit wraak op sommige het baasje spelen, en haar zin doordrukken met haar eten, ze klaagt al maanden dat niemand kan koken en het flauw is, ze heeft er al tig ontslagen van de taken die bewoners vrijwillig deden..ze haat gewoon dat ze nu geen controle over alles heeft.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
Had niet verwacht dat Esther over afleiding van JW zou beginnen tegen Eunice, helemaal omdat ze hakkelend begon te praten toen Eunice vroeg hoe ze nu op het idee kwam om manager te worden
Tja iedereen kent het en het concept werkt nog steeds. Dat is best knap voor een familiebedrijf.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Jij kunt wel koken, moet je vaker doen"
Esther: "Ja wil ik ook gaan doen bij m'n managerschap"
Eunice: "Ok, maar hoe kom je nou tot het idee om eh.."
Esther: "Ik heb... ik moet niet meer eh... ik moet me me meer op me zelf gaan richten, en eh, wat ik eh hier.. ik pakte de gewoontes van mezelf weer op en dat is zorgen voor Willem"
Eunice: "Ja"
Esther: "Daar moet ik van af, daar heb ik het over gehad met Willem van de week, ik zeg ik moet echt hiermee stoppen en ik moet ook echt aan mezelf gaan denken. Misschien is het nu tijd om iets uitdagends te zoeken voor mezelf hier en manager, ja ik heb 12 jaar toch .. ben ik behoordelijk catering manager geweest en ja, ik heb er weer zin in en dan heb ik ook niet het gevoel dat ik op Willem moet passen."
Eunice: "Maar hij is volwassen genoeg"
Esther: "Ja, nee nee nee maar dat zit in mij, dat heeft niks met Willem te maken"
Eunice: "Dat is wel goed maar stel dat je niet manager wordt, wat wil je dan wel voor jezelf gaan doen."
Begint over die deken waar ze eerder mee bezig was en zegt dat ze dan maar iets anders gaat zoeken, daar heeft ze verder nog niet aan gedacht. Eunice vind dat Esther moet gaan dansen, want daar wordt ze vrolijk van, dat heeft ze gezien gisteren en vindt dat het misschien wel tijd is voor Esther om haar passie weer terug te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Jij kunt wel koken, moet je vaker doen"
Esther: "Ja wil ik ook gaan doen bij m'n managerschap"
Eunice: "Ok, maar hoe kom je nou tot het idee om eh.."
Esther: "Ik heb... ik moet niet meer eh... ik moet me me meer op me zelf gaan richten, en eh, wat ik eh hier.. ik pakte de gewoontes van mezelf weer op en dat is zorgen voor Willem"
Eunice: "Ja"
Esther: "Daar moet ik van af, daar heb ik het over gehad met Willem van de week, ik zeg ik moet echt hiermee stoppen en ik moet ook echt aan mezelf gaan denken. Misschien is het nu tijd om iets uitdagends te zoeken voor mezelf hier en manager, ja ik heb 12 jaar toch .. ben ik behoordelijk catering manager geweest en ja, ik heb er weer zin in en dan heb ik ook niet het gevoel dat ik op Willem moet passen."
Eunice: "Maar hij is volwassen genoeg"
Esther: "Ja, nee nee nee maar dat zit in mij, dat heeft niks met Willem te maken"
Eunice: "Dat is wel goed maar stel dat je niet manager wordt, wat wil je dan wel voor jezelf gaan doen."
Begint over die deken waar ze eerder mee bezig was en zegt dat ze dan maar iets anders gaat zoeken, daar heeft ze verder nog niet aan gedacht. Eunice vind dat Esther moet gaan dansen, want daar wordt ze vrolijk van, dat heeft ze gezien gisteren en vindt dat het misschien wel tijd is voor Esther om haar passie weer terug te pakken.Heerlijk dat filmje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |