Sorry maar dan ben jij meer een uitzondering waar Jason meer regel is.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
niet kwaad iets of zo hoor maar ik lees de hele tijd over Jason hij is nog MAAR 20, kom op he!
dat is volwassen hoor jullie doen soms overkomen of hij 14 is ofzo met maar, ik was bijna aan het bevallen op mijn 20ste en woonde al 2 jaar samen.
Het is niet zo dat Jason een klein kind is ofzo
Je bent zo jong als je je voelt zeggen ze toch??quote:Op zondag 26 maart 2023 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ach tussen de oren ben ik ook van jouw leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Heerlijk🤗
Ah zo....quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maandag en dan zijn de dames live in de loods om 11 uur
Nee😉quote:Op zondag 26 maart 2023 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo....![]()
Maar hun weten dit niet toch?
Nee, zover ik weet niet. Is gisteren aan het einde van de live gezegdquote:Op zondag 26 maart 2023 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo....![]()
Maar hun weten dit niet toch?
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:19 schreef Kayro het volgende:
Zeker andere generatie!
Toen ik 20 was ging ik nog elk weekend uit, deed mijn moeder al mijn was en moest ik er nog niet aan denken echte verantwoordelijkheden te hebben.
Ik had toen mijn eerste stapjes naar het volwassen zijn, studeren in LA. En dat ging zeker niet perfect
Heerlijk🤗SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Ik 21 en een kind ,runs in de family![]()
Bart en Jason zouden er ook eens bij kunnen komen dat ze gezellie met z'n allen zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 12:12 schreef Kayro het volgende:
Ontopic
Charlotteke is lekker d'r nageltjes aan het vijlen in bed!
(Moet nog verschoond).
Bart is al 2x komen checken op rood want daar liggen de mosterd zusters op bed..
Beetje babbelen fentileren enzo.
Ze besluiten dit de gehele week een doen- "lekker op bed 'vibe'".
Zo leuk, hoog kinderkamer gehalte..
nou jullie zeggen de hele tijd ook hij is heel volwassen voor zijn maar 20 jaar, maar kom op zeg dat zou toch mogen op die leeftijdquote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar dan ben jij meer een uitzondering waar Jason meer regel is.
Zucht je snapt het niet. Het gaat over het feit dat Jason voor zijn 20 jaar behoorlijk volwassen is. Ja hij kan niet strijken en koken maar welke knul van 20 waar die interesse niet ligt kan dat wel?quote:Op zondag 26 maart 2023 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
makkelijk gezegd andere generatie, komt die mijn dochter woont ook al 3 jaar op der eigen, werkt, loopt stage en 1 dag school die is 7 dagen per week bezig en zij is Jason generatie ze is 24
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:19 schreef Kayro het volgende:
Zeker andere generatie!
Toen ik 20 was ging ik nog elk weekend uit, deed mijn moeder al mijn was en moest ik er nog niet aan denken echte verantwoordelijkheden te hebben.
Ik had toen mijn eerste stapjes naar het volwassen zijn, studeren in LA. En dat ging zeker niet perfect
Heerlijk🤗SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
je zegt net koopwoning enzo te hebben met 21I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik, na te zijn afgestudeerd op mijn 23, verplichte legerdienst gedaan voor 10 maanden in Duitsland. Voor persoonlijke ontwikkeling een aanrader maar dienstplicht was eerder een nutteloze bezigheid.quote:
ik geef aan dat jullie hem te weinig credit gewoon door steeds te zeggen hij is maar 20quote:Op zondag 26 maart 2023 12:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht je snapt het niet. Het gaat over het feit dat Jason voor zijn 20 jaar behoorlijk volwassen is. Ja hij kan niet strijken en koken maar welke knul van 20 waar die interesse niet ligt kan dat wel?
Het hoeft helemaal niet meteen positief te zijn als je al behoorlijk jong op jezelf woont.
Als je afgelopen nacht ook weer kijkt naar zijn reactie op de andere die weer het een en ander over zijn gedrag te melden hadden was zijn reactie cool collected en to the point. Dan is dat voor een knul van 20 supersterk.
je zegt net koopwoning enzo te hebben met 21quote:
Dat stukje tekst is van mij. Kayro inderdaad al koopwoning met 21.quote:je zegt net koopwoning enzo te hebben met 21quote:
Ik hou er over op maar ik zeg dat hij ‘pas 20 jaar’ is wat iets heel anders is dan ‘maar 20 jaar’.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik geef aan dat jullie hem te weinig credit gewoon door steeds te zeggen hij is maar 20
Heb jij ook een zoon?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik geef aan dat jullie hem te weinig credit gewoon door steeds te zeggen hij is maar 20
Sorry, maar voor alle duidelijkheid is Jason heel volwassen voor zijn leeftijd. Ik heb een zoon en een dochter en als ik hen vergelijk toen zij ongeveer dezelfde leeftijd hadden kan ik beamen dat Jason heel ver ontwikkeld is. Met heel veel respect kijk ik naar zijn ouders. Prima opvoeding van hun zonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |