Klopt, het is ook echt lastig hoor. Ik praat vanuit kennis maar in de praktijk is het altijd anders en moeilijker. Ook ik maak fouten daarin ondanks m’n kennis. Soms maakt iemand je gewoon boos. Het is onmogelijk om iedereens verhaal te kennen en dan te beoordelen of het door dat verhaal komt of dat iemand echt zo is. Dan zouden we fulltime moeten praten en niet meer ‘leven’ ;pquote:Op zondag 26 maart 2023 03:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja maar onder dat mom is iedereen te vergeven en dat vind ik niet eerlijk naar de mensen toe die vanuit zichzelf zijn zoals ze zijn.
Klopt zeker. Vaak overlapt dat elkaar ook nog wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ook maar dat er ook een verschil is tussen karakter en(aangeleerd) gedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja ze doelde weer op chiara!!!quote:Op zondag 26 maart 2023 03:23 schreef ledn81 het volgende:
Sneaky Lindsey spreekt Bart aan dat ie bepaalde bewoners wantrouwde (Chayron, Danny enz) terwijl Lindsey aangeeft dat Bart buiten het huis van bepaalde bewoners zal verschieten. Doelende op Chiara en Jolien vermoedelijk.
Danny had echt nooit in dat huis moeten terug komen. Als persoon was hij niet fijn, maar ook qua spel was het niet handig. Hele seizoen is qua spel om zeep door die kneus
Ja, ze verwijdt Bart dat hij dingen aanneemt van mensen zonder het de bron te vragen (waarbij Bart zegt: maar die speelt toch ook een spel en dus niet te vertrouwen) maar Lindsey doen hetzelfde door dingen van Danny aan te nemen (over Jolien en Chiara) zonder hen te vragen.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:23 schreef ledn81 het volgende:
Sneaky Lindsey spreekt Bart aan dat ie bepaalde bewoners wantrouwde (Chayron, Danny enz) terwijl Lindsey aangeeft dat Bart buiten het huis van bepaalde bewoners zal verschieten. Doelende op Chiara en Jolien vermoedelijk.
Danny had echt nooit in dat huis moeten terug komen. Als persoon was hij niet fijn, maar ook qua spel was het niet handig. Hele seizoen is qua spel om zeep door die kneus
Klopt... ik ervaar dat zelf ook heel ergquote:Op zondag 26 maart 2023 03:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt zeker. Vaak overlapt dat elkaar ook nog wel.
Maar ach ja. Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het allemaal weet. Het is een lastig parket vaak. Pas na diep graven en langdurige gesprekken kan je daar onderscheid in maken. En daar hebben en nemen we de tijd vaak niet voor, kan ook niet. Daarvoor is het vaak gissen en zijn mensen geneigd het op karakter af te schuiven (menselijk hoor, want iedereen doet dat en ik eerder ook en nog steeds wel eens).
Ze worden naar bed gestuurd. Bewoners spelleiding hier. Willen jullie langzaam richting bed gaan.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 03:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze worden naar bed gestuurd. Bewoners spelleiding hier. Willen jullie langzaam richting bed gaan.
Dat was half uur terug al zo. Nu iets dwingender vermoed ik.
Jason zorgt nu nog wel even voor TVquote:Op zondag 26 maart 2023 03:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Morgen weer op tijd uit bed om tv te maken!
Helemaal eensquote:Op zondag 26 maart 2023 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klopt... ik ervaar dat zelf ook heel erg
Ik persoonlijk word afgerekend op gedrag wat ik als puber had...
Wat absoluut geen keurig gedrag was, maar wel uit te leggen in de situatie waarin ik toen zat...
Betekend niet dat ik 30 jaar later dezelfde dingen en keuzes maak...
Simpel voorbeeld denk ik , ik heb een bloedhekel aan liegen
Ik kan met iedereen redelijk door deur mits men liegt..bij een leugen is het klaar afgelopen over en uit
Maar als ik in een situatie zou komen waar ik zou moeten liegen om ff extreem gezegd mijn leven of een ander kan redden door keihard te liegen doe ik dat direct
In bb soeelt men een spel winnen of verliezen en daar komt denk op een gegeven moment ook deze keuze voorbij... doe je iets wat je eigenlijk nooit zal doen puur alleen om het spel te winnen
Je kan jezelf niet zijn, want bb stuurt je de kant op om te liegen en bedriegen door je geheime opdrachten te geven en men tegenover elkaar uit te spelen
Mooi lijstje.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mijn pleidooi waarom Jason BB moet winnen is :
Hij heeft het meest moeite moeten doen om aansluiting te vinden met de "groep",
Hij heeft het meest te maken gehad met pesterijen,
Hij, nog maar 20 jaar, werd door heel de groep bijna genomineerd en is daar heel volwassen mee omgegaan,
Hij liet zich niet uit het veld slaan door alle negatieve dingen die hem overkwamen,
Hij is sowieso vaak genomineerd geweest,
Hij gaat om met de mensen waar hij mee om wilt gaan,
Hij is bijzonder. Een bijzondere jongeman.
Aanvullingen zijn welkom.
Ja geen idee waarom. Was al toen ik de stream net weer starten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |