Kun je een maand lang de hele dag naar Esther kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Esther voor manager, krijgen we dat weer...
laat die daar maar liggen , ook nog effe rustigquote:Op zondag 26 maart 2023 07:28 schreef engine het volgende:
En de getrouwde dames liggen nog altijd in het kasje
ze willen esther voor manager zodat wanda het niet wordquote:Op zondag 26 maart 2023 07:25 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je een maand lang de hele dag naar Esther kijkenVind het zo wel genoeg eigenlijk.
quote:Op zondag 26 maart 2023 07:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat die daar maar liggen , ook nog effe rustig
Ja me to, zo geen zin in....quote:Op zondag 26 maart 2023 07:25 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je een maand lang de hele dag naar Esther kijkenVind het zo wel genoeg eigenlijk.
Als Kim het zou worden dan is Jeff de manager, bij Esther zijn Jeff en Ice de managers en bij Wanda hebben ze geen invloed. Toch zou ik wel eens een manager willen zien zonder die groep die alle maanden managers zijn geweest.quote:Op zondag 26 maart 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze willen esther voor manager zodat wanda het niet word
Gaat Esther vandaag de brunch doen... die fricandellen moeten toch ook je strot uitkomen...quote:Op zondag 26 maart 2023 08:38 schreef pingu66 het volgende:
Esther gaar brunch maken en Jeff gaat Esther helpen mini fricandellen te bakken. Want stress,stress dat kan ze niet alleen.
Er is niets anders dan fricandellen eieren kippensoep.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gaat Esther vandaag de brunch doen... die fricandellen moeten toch ook je strot uitkomen...
En dat wil manager worden, nu al stress over een paar fricandellen![]()
Ja de ingrediënten die ze wilde waren te duur en daarom wilde ze niet koken omdat het dan niet zo zou smaken als zij zou willen.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is niets anders dan fricandellen eieren kippensoep.
Ze wilde eerst deze zondag overnemen maar toen bleek dat er geen geld was wilde ze niet meer. Rupi vertelde dat dat vaker gebeurd...weinig budget en toch moeten koken.
Toen vroeg ie Eunice die wilde dat wel.
Waarom Esther nu toch gaat "koken" weet ik niet.
Geen idee, ik heb niet alles meegekregen gisteren..quote:Op zondag 26 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Was Zoë er ook bij toen Jef over die zoen van JW en Esther vertelde?
neequote:Op zondag 26 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Was Zoë er ook bij toen Jef over die zoen van JW en Esther vertelde?
Dat is nou jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |