Jaquote:Op zondag 26 maart 2023 01:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Morgen horen we weer dat ze om 5 uur gingen slapen
Echt hoor één stream in de nacht en dan krijg je ditquote:Op zondag 26 maart 2023 01:25 schreef Adat231 het volgende:
als ze dit op de streams doeb, dan is een zendercheck op zijn plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk niet dat ze gaan liggen neuken met Babs erbijquote:Op zondag 26 maart 2023 01:35 schreef Harry het volgende:
Ik heb het filmpje van een schreeuwende Jeffrey terug gekeken.
Los gaan op iemand (Kenzy) die vraagt wat ze morgen gaan eten.
Ongekend a-sociaal !!
Vindt Kim vD het ineens ok dat haar vriendje naast Wendy in bed ligt ??
Heb ik iets gemist?
lol neequote:Op zondag 26 maart 2023 01:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaan liggen neuken met Babs erbij
Oh jaquote:Op zondag 26 maart 2023 01:45 schreef tonja het volgende:
Ik vraag me af of ze zich daar realiseren dat het over een kwartiertje 3 uur is.
Die gaat zichzelf nog een keer heel hard tegenkomen.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:46 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik kan ervoor zorgen dat Bern als docent nooit meer kan functioneren.
Wendy: waarom?
Jeffrey: dat wil ik gewoon. Ik ga ze stuk voor stul allemaal kapot maken. Kenzy, Wanda.....
Maar, dat die andere twee, Babette en Wendy, ook niet zeggen "hou toch eens op met dat bedreigen en die onzin. Stop daarmee!"quote:Op zondag 26 maart 2023 01:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Die gaat zichzelf nog een keer heel hard tegenkomen.
Ik zou het ook lekker laten gaan. Voor je het weet zit je weer naar een tirade te luisteren. Lekker laten lullen.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar, dat die andere twee, Babette en Wendy, ook niet zeggen "hou toch eens op met dat bedreigen en die onzin. Stop daarmee!"
Heeft ook geen enkele zin iddquote:Op zondag 26 maart 2023 01:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou het ook lekker laten gaan. Voor je het weet zit je weer naar een tirade te luisteren. Lekker laten lullen.
Die prijzenpot moet dus echt leeg .....quote:Op zondag 26 maart 2023 01:52 schreef Harry het volgende:
Jeffrey suggereert om op groen te gaan staan voor een Rolex.
Als Babette daarvan iets zegt, krijgen we een SL en een SW.
Ging over de belasting die je daarover moet betalen zoietsquote:Op zondag 26 maart 2023 01:52 schreef Harry het volgende:
Jeffrey suggereert om op groen te gaan staan voor een Rolex.
Als Babette daarvan iets zegt, krijgen we een SL en een SW.
De eerste weken was Esther met afstand mijn favoriet, wat een leuke stabiele sociale vrouw. En nu is het een antisociaal irritant zielig hoopjequote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat waren haar woorden in het begin , maar ze heeft de laatste maanden alleen maar zitten klagen over het eten en alles. Niets was goed , eten niet lekker gekruid , dus gooide ze het gewoon in de afvalbak.
Esther heeft nooit meer echt zelf initiatief genomen. Esther heeft weinig heeft geïnvesteerd in het groepsgebeuren ik denk dat het nog wel lastig gaat worden voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |