abonnement Unibet Coolblue
pi_208536253
Het begon met getyourguide, zij zouden mij mails sturen (volgens klantenservice) die ontvang ik nooit. Ik dacht dat zal wel aan getyourguide liggen en haalde mijn schouders op. Wel even gekeken hoe het kan dan ik van customer adres wel emails krijg, maar bevestigingen niet? Bevestigingen worden met do-not-reply verstuurd. Nou ja, klacht bij getyourguide waar ze mee bezig zijn.

1,5 uur geleden plaatste ik bestelling bij Etos (LouisZijDank screenshots gemaakt van mijn bestelnummer en dat het gelukt is). Normaal krijg ik direct een bevestiging, vandaag niet. 1,5 uur verder nog steeds niets.

Blijkt dat ook Etos met noreply mails werkt. Met andere woorden: Outlook blokkeert dergelijke mails ineens. Heel verdacht en raar.
pi_208536282
Mails gaan ook niet naar junk/spam. Ze bereiken mij gewoon niet. Ik heb gecheckt, ik heb ook niks geblokkeerd.

Wil dit best melden bij Outlook, maar ik ben bang dat ze zometeen gaan rommelen en dat ik dan mijn emailadres kwijt ben.
pi_208536298
succes ermee man!
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208536544
Snuif nog een lijntje maat! Snap geen fuck van je verhaal maar je kennis van mail / IT is ook nog minder dan een doucheputje .
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_208536653
BANG!
Want straks hacken ze je mailaccount
ANGST!
En dan gaan ze al je gegevens stelen
DRAMA!
Van al die zorgen ga je knarsetanden, wat natuurlijk leidt tot dode tanden
pi_208536661
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 21:31 schreef Chinless het volgende:
Snuif nog een lijntje maat! Snap geen fuck van je verhaal maar je kennis van mail / IT is ook nog minder dan een doucheputje .
welke kennis? Wat moet ik eraan doen als een mailserver bepaalde mails blokkeert?
  Spellchecker zaterdag 25 maart 2023 @ 21:57:12 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208536994
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 21:38 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
welke kennis? Wat moet ik eraan doen als een mailserver bepaalde mails blokkeert?
Louis heeft je mail toch gehackt?
pi_208537259
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 21:15 schreef jarajosefff het volgende:
Het begon met getyourguide, zij zouden mij mails sturen (volgens klantenservice) die ontvang ik nooit. Ik dacht dat zal wel aan getyourguide liggen en haalde mijn schouders op. Wel even gekeken hoe het kan dan ik van customer adres wel emails krijg, maar bevestigingen niet? Bevestigingen worden met do-not-reply verstuurd. Nou ja, klacht bij getyourguide waar ze mee bezig zijn.

1,5 uur geleden plaatste ik bestelling bij Etos (LouisZijDank screenshots gemaakt van mijn bestelnummer en dat het gelukt is). Normaal krijg ik direct een bevestiging, vandaag niet. 1,5 uur verder nog steeds niets.

Blijkt dat ook Etos met noreply mails werkt. Met andere woorden: Outlook blokkeert dergelijke mails ineens. Heel verdacht en raar.
Je hebt aangegeven met creditcard te betalen. Maar je hebt helemaal geen creditcard.

Bestelling niet afgerond, valt dus niks te bevestigen, ligt niet aan Outlook maar PEBCAK.

Opgelost, slotje.
pi_208537915
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Je hebt aangegeven met creditcard te betalen. Maar je hebt helemaal geen creditcard.

Bestelling niet afgerond, valt dus niks te bevestigen, ligt niet aan Outlook maar PEBCAK.

Opgelost, slotje.
IK HEB MET IDEAL BETAALD.
pi_208537919
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Je hebt aangegeven met creditcard te betalen. Maar je hebt helemaal geen creditcard.

Bestelling niet afgerond, valt dus niks te bevestigen, ligt niet aan Outlook maar PEBCAK.

Opgelost, slotje.
En het ligt WEL aan Outlook.
pi_208537972
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 23:02 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
En het ligt WEL aan Outlook.
Outlook moet je ook alleen maar voor het werk gebruiken, privé is Gmail de betere.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208538047
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 23:05 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Outlook moet je ook alleen maar voor het werk gebruiken, privé is Gmail de betere.
Werkte altijd prima, maar sinds vorige week donderdag wil hij geen do not reply afzenders meer.

Ik dacht dat het aan getyourguide lag, maar nu gebeurt hetzelfde met etos
  zaterdag 25 maart 2023 @ 23:35:20 #13
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_208538344
Even zeker weten dat ik dit goed begrijp: sommige bedrijven sturen je een mail vanuit noreply@bedrijf.nl en jij denkt dat dit aan Outlook ligt?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_208538551
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 23:35 schreef De_Hertog het volgende:
Even zeker weten dat ik dit goed begrijp: sommige bedrijven sturen je een mail vanuit noreply@bedrijf.nl en jij denkt dat dit aan Outlook ligt?
nee. Ik dacht tot 4 uurtjes geleden dat het aan getyourguide lag, maar Etos stuurt ook geen bestelbevestiging. Die had ik altijd een minuut na betaling binnen. Vandaag helaas niet meer. Dus het is verschrikkelijk, het ligt aan Outlook = ik ben focked.

En student-klantenservice medewerker van GetYourGuide geeft dat ook aan:







Dit is een ramp. Ik zou dus met Micr Outlook moeten spreken, maar ben als de dood dat ze gaan rommelen aan mijn email = ik ben nog erger focked

Moe van dit
pi_208538747
Oke, even wat goed nieuws:

webshop@etos.nl stuurt louiszijdank wel mails en bevestigt net dat mijn pakket verzonden is. Outlook maakt er echter wel junk mail van. ECHTER de bestelbevestiging van no-reply@mail.etos.nl heb ik dus niet gehad.

Ook niet in spam.

Nou ja, teken dat ik voortaan voor aankopen een ander mailadres moet gebruiken 😔
pi_208538780
Ik krijg overigens wel

noreply mails

Zodra er een streepje staat:

do-not-reply
no-reply

krijg ik niets
pi_208539126
Voortaan lekker lopen naar de winkel.
pi_208546929
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 00:45 schreef Document1 het volgende:
Voortaan lekker lopen naar de winkel.
Gedaan, maar ze hadden L'oreal infailable Ambre Dore niet, dus moest bestellen
pi_208547042
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 23:53 schreef jarajosefff het volgende:
Ik zou dus met Micr Outlook moeten spreken, maar ben als de dood dat ze gaan rommelen aan mijn email = ik ben nog erger focked
Heeft geen nut, ze sturen altijd antwoord vanaf do-not-reply@outlook.com .
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')