Die hebben pech, die moeten terugvallen op foto's of filmpjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
Je vraagt je bijna af ‘hoe doen doe slanke mannen dat?’
Ik heb met ze te doen...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben pech, die moeten terugvallen op foto's of filmpjes.
Aftellen nu tot het moment dat iemand zich aangesproken voelt en via DM vraagt of je je medeleven wil bekrachtigen met een pic van je tetten.quote:
Ben benieuwd of jij eerder was met je DM dan ik, jij slanke man.quote:
Noodzakelijk niet. Voor sommige mensen, en ja daar ben ik er één van, is het een bijzonder waardevolle toevoeging.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:37 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat borsten voorhanden hebben noodzakelijk was voor seksuele bevrediging.
Ik dm nooit met de vraag om tettenpicsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij eerder was met je DM dan ik, jij slanke man.
Da's ook gewoon niet nodig toch, ze komen vanzelf wel in je DM.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dm nooit met de vraag om tettenpics
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?quote:
Vergissing van jou en al je collegaequote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?
Foutje!quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?
Het nattesneeuwt hierquote:
Zon en strakblauwe lucht!quote:
En straks weer natte sneeuw en hagel.quote:
Dat zien we straks dan wel weer.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En straks weer natte sneeuw en hagel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |