Het is dat ik een legging vaak te koud vindt. Dus dan maar joggingbroek aanquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik hele dagen, behalve als ik naar kantoor moet. Heerlijk
Ja, zie je.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje over de grens gaan als je niet zwanger bentDan is het echt tijd om af te vallen als je die nodig hebt
True, maar wel comfyquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje over de grens gaan als je niet zwanger bentDan is het echt tijd om af te vallen als je die nodig hebt
En frikadel djagoengquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En soto ajamEn rendang
Godver, door mezelf enorme honger nu
Ja, als je ze toch nog in de kast hebt liggen wel.quote:
Gewoon niet meer naar kantoor gaan danquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dit soort weer loop ik thuis ook het liefst in joggingbroek+oodie+dikke fluffy sokken, maar op kantoor wordt dat 'm niet.
Helaas.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar kantoor gaan dan
quote:
Dat is lekker.quote:
Dat lijkt niet op een frikadel..quote:
Gare blanda gespotquote:
That's racist!!quote:
Ik als gemarginaliseerde minderheid mag dat.quote:
En trakteren?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Binnenkort maar weer eens maken
Gaan we samen naar buurmeisje dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar ziet er niet slecht uit.
Gezellie mozarelliequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan we samen naar buurmeisje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |