Een Belgquote:Op zaterdag 25 maart 2023 06:30 schreef Cupfighter het volgende:
Wie gaat daar nou ook heen met een 3 jarig kind
Omdat oppas regelen lastig is? Zolang het kind geen herrie maakt niks mis mee lijkt me, sowieso snapt zo'n kind dat soort grappen toch dus lekker boeiend. En al zou hij het wel snappen wat dan nog? Moet dat kind levenslang beschermd worden tegen seksueel getinte grapjes?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 06:30 schreef Cupfighter het volgende:
Wie gaat daar nou ook heen met een 3 jarig kind
Tsja, dan ga je niet. Keuzes en consequenties.quote:
Jij wordt een uitstekende vader.quote:Zolang het kind geen herrie maakt niks mis mee lijkt me, sowieso snapt zo'n kind dat soort grappen toch dus lekker boeiend. En al zou hij het wel snappen wat dan nog? Moet dat kind levenslang beschermd worden tegen seksueel getinte grapjes?![]()
Dan moetie eerst kinderen verwekken. Ik zie dat niet zo snel gebeuren met zijn soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsja, dan ga je niet. Keuzes en consequenties.
[..]
Jij wordt een uitstekende vader.
Die werken maar tot 16.00 uurquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:50 schreef de_boswachter het volgende:
Moest dat kind niet naar bed? Meteen paar instanties op af sturen.
Denken dat overheden op vrijdagmiddag werkenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die werken maar tot 16.00 uur
Dat kind moest immers hard lachen om de seksueel getinte grap, dus respect dat zo'n ukkie het snaptquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat oppas regelen lastig is? Zolang het kind geen herrie maakt niks mis mee lijkt me, sowieso snapt zo'n kind dat soort grappen toch dus lekker boeiend. En al zou hij het wel snappen wat dan nog? Moet dat kind levenslang beschermd worden tegen seksueel getinte grapjes?![]()
Of de kleine ging gewoon meelachen. Dat lijkt mij waarschijnlijker (edit: ik heb over de kleine letters heen gelezen zie ik… fokking zon op mijn scherm)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat kind moest immers hard lachen om de seksueel getinte grap, dus respect dat zo'n ukkie het snapt
ze lachte natuurlijk gewoon omdat iedereen lachte, dat snappen we ook wel
Het zijn ook gelijken met een eigen mening, je hebt zeker geen kinderen?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:52 schreef ZarB het volgende:
Oh dat zijn van die ouders die vrienden willen zijn met hun kind. Gelijken enzo. Alles moet kunnen. Waarschijnlijk hebben ze buiten staan onderhandelen of kind naar huis wilde of liever nog even ergens een biertje wilde drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |