Theo Maassen stuurt peuter weg tijdens voorstelling: ‘Je bent 3 jaar? Dit kan echt niet’
Theo Maassen heeft bij zijn optreden in Antwerpen vrijdagavond iemand uit het publiek weggestuurd toen hij achter diens leeftijd kwam. Het kind was - samen met waarschijnlijk haar moeder - komen kijken naar de Nederlandse cabaretier.
Maassen was vrijdagavond amper begonnen aan zijn show in de Antwerpse Arenbergschouwburg toen een lachsalvo de zaal vulde om een seksueel getinte grap. De 56-jarige artiest vroeg om stilte nadat er duidelijk een kinderlachje boven het geroezemoes te horen was.
In dertig jaar niet meegemaakt
,,Zo heb ik nog nooit iemand horen lachen”, zei Maassen, die wilde weten of er inderdaad een kind stuk ging om zijn obscene grap. Toen de kleine eenmaal gespot was, wilde Maassen haar leeftijd weten. ,,Je bent 3?”, reageerde hij. ,,Dit heb ik in dertig jaar nog niet meegemaakt. Dit kan echt niet.”
Volgens de cabaretier - die pas 10 minuten bezig was met zijn voorstelling Onbekend terrein - kwamen er ‘nog veel meer van dit soort grappen aan’. Het kind en de begeleider hebben daaropvolgend de zaal verlaten, bevestigt iemand uit het publiek aan deze site.
,,Meld je bij de balie, vraag je geld terug, dat komt in orde”, heeft de Eindhovenaar nog gezegd. ,,Maar zo speel ik niet verder.” Waarna hij z’n voorstelling heeft vervolgd.
https://www.ad.nl/show/th(...)-echt-niet~ad1aa50c/Wat flauw van Theo.