Ligt eraan of het verrekt of gescheurd is. Soms heb je mazzel dat je meteen stopt als je het een beetje voelt, dan kan je zomaar binnen een weekje (of twee) weer terugzijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb hier niet echt verstand van, maar hamstring betekent minimaal een paar weken toch?
Sowieso direct ophalen en maandag absoluut niet mee laten spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn gevoel is dat het meevalt.
Geloof in mij.
Jij denkt dat hij maandag kan spelen ja?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso direct ophalen en maandag absoluut niet mee laten spelen.
No shitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso direct ophalen en maandag absoluut niet mee laten spelen.
Welnee, drie weekjes maxquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij maandag kan spelen ja?
Dit is einde seizoen.
Ik reageer op iemand die zegt dat het meevalt he.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij maandag kan spelen ja?
Dit is einde seizoen.
Dan ga je niet lopend het veld af.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een hamstring die knapt tijdens een sprintje kost meestal wel wat meer hersteltijd hoor.
Zag er niet uit als knappenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een hamstring die knapt tijdens een sprintje kost meestal wel wat meer hersteltijd hoor.
Maar dat ging hij ook niet. Althans, ik zou dat strompelen/hinken niet als lopen willen bestempelen.quote:
Idrissi is gewoon wedstrijdje geschorst.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik gok 4-5 weken. Klein scheurtje.
Hoe lang lang Idrissi er af?
Nee ik bedoel die had toch ook hamstring blessure begin van 't jaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Idrissi is gewoon wedstrijdje geschorst.
Blijft bijzonder dit soort posts, net als al die andere mensen die overal doen alsof Feyenoord al praktisch kampioen is. Kan nog wel eens gigantisch gaan backfiren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:49 schreef aTypisch het volgende:
die laatste paar potjes voor de vorm kun je wel met pedersen en the general af joh
Alsjeblieft niet zeg, die kan er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:06 schreef Pistolero het volgende:
Ik was trouwens al weer bijna vergeten dat we Kasanwirjo ook nog hebben(Slot waarschijnlijk ook). Die kan ook nog op rechtsback eventueel.
Prima speler en talent, wel mokerdom en mentaal enigszins labiel. Eigenlijk gewoon een beetje verbeterde versie van Pedersen die ook nog centraal kan spelen dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, die kan er niet zoveel van.
Misschien dat het centraal nog wat kan worden, maar dat is echt in niks een back. Is juist gehaald als CV ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima speler en talent, wel mokerdom en mentaal enigszins labiel. Eigenlijk gewoon een beetje verbeterde versie van Pedersen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |