Dat weet ik nietquote:
Jammer wel. Twee keer in Brussel en maar een keertje in Nederland.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep. Zoveel geluid voor een bagger locatie. Zonde.
Vertel ons meerquote:Op maandag 27 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
Als je dat zelf niet hebt zou ik dat "wauw" heel snel loslaten.
Als je zelf niet de "wauw" factor hebt maar het wal van iemand anders verwacht dan ben je in mijn optiek kansloos.quote:
Denk dat jongen met tunnels het geen punt vindtquote:Op maandag 27 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
best ongepast om die kut hoed op te houden bij het eten.
Ze is stiekem kalend misschien?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
best ongepast om die kut hoed op te houden bij het eten.
Amerika deskundigenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:40 schreef RipCity het volgende:
gaan ze nou 10minuten lang lullen over Wendy's,TGI en Cheesecake factory?
Ik hoop dat ze niet meeleestquote:Op maandag 27 maart 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het lijkt zo'n nepneus met bril eraan uit de feestwinkel
1 keer geweest en doen alsof die local isquote:
Ik kan er niks meer van maken, ook ik heb m’n grenzenquote:
Pinpas verstoppen dan maarquote:Op maandag 27 maart 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Deze gaat direct shoppen met je creditcard.
Zou haar eventueel wel doen als het moet.
Deze doet er wel een happy end bijquote:Op maandag 27 maart 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Administratief medewerker, ze ziet er heel anders uit
We laten @Sked opruimenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig eigenlijk wel. Vriendelijk meisje.
Dat mocht ik niet zeggen netquote:
Bestek mee in de zijzakkenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:43 schreef RipCity het volgende:
Wat een oerlelijke spijkerbroek. Gaat die zo skaten?
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Hoog water is niet overdreven, dit kan gewoon door als korte broek.
@KingRolandquote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is deze match. Ze dachten we doen het Aziaatje voor de smeerlap
Grenzeloos Verliefd GENOTquote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is deze match. Ze dachten we doen het Aziaatje voor de smeerlap
Ze is ijdel genoeg om het te willen stoppen, pluspuntquote:Op maandag 27 maart 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja val wel op beetje thicc maar dit is echt iets wat veel zegt over het karakter inderdaad.
Heerlijke televisiequote:
Dat wel, maar eindresultaat is toch een minpuntje na deze afweging.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is ijdel genoeg om het te willen stoppen, pluspunt
Karakterloos dat het zo moest
Naja je hebt wel bouw en bouw zeg maarquote:
We willen @DKUp niet wegjagen op de maandagquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Waar zouden jullie nog een keer naar toe willen?
Antarctica.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Kuthonden dat soortquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Pekineesjes hebben ook altijd zo een muizerig stemmetje
Muricaquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Overal al geweest.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We willen @:dkup niet wegjagen op de maandag
Overal?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Overal al geweest.
Dus misschien Giethoorn dan maar.
Atypical kan ik niet meer loskoppelenquote:
Dit stukje genot heb ik toch even teruggekeken, doet me denken aan “Ik heb het nog nooit gedaan”, met het gourmetten op een slaapkamer. Genieten.quote:
Kazakhstanquote:Op maandag 27 maart 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Komt zij uit Georgië? Moeilijk te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |