Jij gaat met iemand wat drinken die je een lompe hark vindt?quote:
Wat aandoenlijk hè, echt een lieverd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij lijkt zich nogal druk te maken om weinig
Gelukkig maakt dat in het bad niet uit. Haai haai.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Terug van werk, gegeten, nu met koffie klaar voor FD.
Niet gedoucht.
Die voorste in roze zag er wel lekker thicc uitquote:Op maandag 27 maart 2023 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo,
Nog net op tijd voor de lingerie reclame.
Ik weet waar ik moet zijn als straks het hele band stinkt.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat in het bad niet uit. Haai haai.
Hey halloquote:Op maandag 27 maart 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Het eerste warme bad en inclusieve avondje van de week
Leslie?quote:
Moet ik knijpers uitdelen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet waar ik moet zijn als straks het hele band stinkt.
in het intro'tjequote:
gayquote:Op maandag 27 maart 2023 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik laat mijn haar niet knippen door vrouwen
Piano van @Poefbank kan ik altijd waarderenquote:
Vertel ons meerquote:Op maandag 27 maart 2023 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik laat mijn haar niet knippen door vrouwen
Vast alleen naar het gezichtquote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Zou op mijn tweede date met haar naar het zwembad gaan. Ben benieuwd wat er onder die laag makeup zit.
Toen zei je; “Je doet het verkeerd kutwijf!”quote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was er werkelijk nooit tevreden mee, terwijl ik best duidelijk was.
zat aan flip van der kuil te denkenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Hij ziet eruit als Spike en Joey van Di-Rect
Heb je dit gezegd tegen Nancy?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was er werkelijk nooit tevreden mee, terwijl ik best duidelijk was.
Ik ga geen ruzie zitten maken als zij de schaar in de handen heeftquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toen zei je; “Je doet het verkeerd kutwijf!”
ooohhhwwwwquote:
Je moet sowieso geen ruzie makenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga geen ruzie zitten maken als zij de schaar in de handen heeft
Voor ABELGOD?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
145 euro Arena kaartje @:dkup
Slaan we over?
Vertel ons meerquote:
Ja zat net nog even te kijkenquote:
daar heb ik Sked aanquote:Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet altijd Sked genoemd te worden.
Ik kan het nog niet loslatenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet altijd Sked genoemd te worden.
Elton Johnquote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
wie denkt in vredesnaam dat gele glazen helpen qua uiterlijk
Komt warmer over dan blauwquote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
wie denkt in vredesnaam dat gele glazen helpen qua uiterlijk
Ik denk dat ze daarom een grote bril heeft.quote:
Iets van 23 juni oidquote:
Nu denk ik nog meer dat alles te groot isquote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom een grote bril heeft.
“Dan valt de neus minder op!”quote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom een grote bril heeft.
werkt dat ook bij vrouwen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu denk ik nog meer dat alles te groot is
Jep. Zoveel geluid voor een bagger locatie. Zonde.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het geluid is toch helemaal kut in de Arena? Daarnaast zal hij het wel afblazen
Jammer dat @Nine. er niet is. Anders was de cirkel rond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |