Affini misschien wel een van de belangrijkste krachten in het Vlaamse werk voor Van Aert.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Affini mis je niet echt denk ik, die andere twee daarentegen..
Voor de vroege uren is hij nuttig ja. Maar ik denk niet dat hij het verschil tussen winst en verlies gaat maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Affini misschien wel een van de belangrijkste krachten in het Vlaamse werk voor Van Aert.
Wout erbij.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet superverrassend toch? Toch al wat gekraak hier en daar (en vorig week)
Ineos heeft een hele bult subtop bij elkaar verzameld. Alleen Ganna in de tijdrit is nog de absolute top.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het behoorlijk frappant dat Ben Turner en zijn gebroken arm de enige van INEOS zijn die een beetje in koers zijn.
De oplossing, alles in beeld brengen met drones en geen motors meerquote:
Vond die beelden op t wk veldrijden nou niet echt veel toevoegen op de vaste camerasquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De oplossing, alles in beeld brengen met drones en geen motors meer
Vlaamse motards hequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef H.Vviv het volgende:
Karl wil dat er geen kritiek komt op de motoren.
Die paar cameramotoren zijn t probleem niet, al die fotograven, VIPs en Renaatsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De oplossing, alles in beeld brengen met drones en geen motors meer
In de tour ontkende hij al min of meer dat een Vlaamse motard een renner aanreedquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef H.Vviv het volgende:
Karl wil dat er geen kritiek komt op de motoren.
Nog maar 2 hellingen en daarna vlakke finishquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef Devolder het volgende:
Van Aert gaat dit op geen enkele wijze kunnen winnen
Nee man dat is juist mooi. Niet alles hoeft woke te zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
José werd nog op zijn scheldpartijen gewezen door Mark Uytterhoeven in Wielerclub Watage deze week. Tijd om afscheid te nemen van die boomer.
Zwaarste is geweest. Maar inderdaad, maar ja Wout en sprintjes van kleine groepjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef Devolder het volgende:
Die is ook wel goed met de helikopter te filmenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:18 schreef franklop het volgende:
Deden ze in San Remo wel goed; geen motoren in afdaling Poggio
Zowel Pogacar als Van der Poel sprinten hem eruitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog maar 2 hellingen en daarna vlakke finish
Het is geen Boogerd hè!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:17 schreef Devolder het volgende:
Maar wie zouden ze moeten halen dan die niet bij een van de andere rijke teams zit? Ewan ofzo? Of moeten ze, zeg, Roglic binnen proberen te halen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ineos heeft een hele bult subtop bij elkaar verzameld. Alleen Ganna in de tijdrit is nog de absolute top.
Best beschamend met zo'n budget.
Nu al zin in een balende Sarah de Bie met een kind in een kinderwagen dat geen fuck geeftquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout gaat in de RVV toch iets beter moeten zijn, maar dat weet hij zelf ook wel denk ik.
Stef Nijland en Jorgenson vind ik weer bijzonder.quote:
Als ik heel eerlijk ben is Wout wat betreft RVV een beetje als Feyenoord. Alleen als Ajax en PSV minder presteren wordt Feyenoord kampioen. Maar als ze allemaal in vorm zijn, is hij altijd ietsje minder.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout gaat in de RVV toch iets beter moeten zijn, maar dat weet hij zelf ook wel denk ik.
Matje ademt niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op wie zouden jullie nu je geld inzetten
Behalve wielrenners waren de WRC auto's hier vorig jaar ook te gast (rally van Ieper)quote:
en een paar maand later de Tour de Francequote:
Lijkt mij prima.quote:
En het NKquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt mij prima.
Mathieu dan Roubaix.
Maar denk dat Mathieu wel beter is dan vorig jaarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk het ook...finale RVV is echt moordend.
Die kunnen er niks meer van in het Vlaamse werk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Quickstep wordt weggereden door Movistar
Soort van denk ik ja. Volgens mij won Hinault wel Roubaix en Tour in zelfde jaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en een paar maand later de Tour de France
Zou dan weer heel lang geleden zijn wanneer iemand de Tour en de ronde in 1 jaar wint
Merckx tijdperk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |