GW zit er eigenlijk standaard in als je de geschiedenis kijkt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar ook G-W en DDV hierin plakken later?
En natuurlijk De Scheldeprijsquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar ook G-W en DDV hierin plakken later?
Dat wordt Pogi op 100 kilometer van de streep en afwachten of Mathieu en Wout kunnen volgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze voorspellen regen.
Biniam
Pogi met Wellens aan zijn zijde, boeken toe.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt Pogi op 100 kilometer van de streep en afwachten of Mathieu en Wout kunnen volgen
Stel je voor dat Sagan dit in het woke-tijdperk had gedaan. Die was meteen gecanceld uit het wielermilieu.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Sagan mag hem nog weleens winnen van mij\
[ afbeelding ]
Wappie Sagan die met z'n dronken kop politieagenten molesteert cancelt vooral zichzelf door al jaren niet meer vooruit te branden te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sagan dit in het woke-tijdperk had gedaan. Die was meteen gecanceld uit het wielermilieu.
Moet nog steeds kunnen dit, niet alles hoeft zich te conformeren naar de woke-gemeenschap.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sagan dit in het woke-tijdperk had gedaan. Die was meteen gecanceld uit het wielermilieu.
Ik speel liever 1. e4 persoonlijk.quote:
1... c6quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel liever 1. e4 persoonlijk.
Of we krijgen helemaal geen koers..quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen een waaierkoers. Dit wordt pipo pozato-genot
ELO?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1600, niet erg bijzonder dus.quote:
Schijnt dat Karl vanaf half 9 in de morgen al zit te fappenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe laat begint sporza er morgen aan?
Dat wordt uiteindelijk ook geen Catalaans middagje dus, ipv E3?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)hdrawn-10088330.htmlquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Sagan mag hem nog weleens winnen van mij\
[ afbeelding ]
LOL zeikwijfquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)hdrawn-10088330.html
[ twitter ]
Rui Oliveiraquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:08 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Mathieu van der Poel
**** Wout van Aert, Tadej Pogacar
*** Filippo Ganna, Dylan van Baarle, Christophe Laporte, Stefan Küng, Valentin Madouas
** Mads Pedersen, Tiesj Benoot, Matej Mohoric, Tim Wellens, Søren Kragh, Alberto Bettiol, Jasper Stuyven, Julian Alaphilippe, Kasper Asgreen, Jhonatan Narvaez, Quinten Hermans, Anthony Turgis, Biniam Girmay, Florian Senechal, Benoit Cosnefroy, Davide Ballerini, Yves Lampaert, Nils Politt
* Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Rasmus Tiller, Sep Vanmarcke, Kevin Geniets, Matis Louvel, Ben Turner, Marco Haller, Fred Wright, Michal Kwiatkowski, Florian Vermeersch, Stan Dewulf, Mike Teunissen, Nathan Van Hooydonck, Dries Van Gestel, Pascal Eenkhoorn, Ivan Garcia Cortina, Matteo Jorgenson, Oliver Naesen, Alex Kirsch, Nikias Arndt, Maximilian Schachmann, Greg Van Avermaet, Rui Oliveira, Sam Watson, Lewis Askey, Mathias Norsgaard, Connor Swift, Luka Mezgec, Toms Skujins, Jonas Rutsch, John Degenkolb, Zdenek Stybar, Owain Doull, Jens Keukeleire, Sven Erik Bystrøm, Axel Zingle
Emil kent nog enige twijfels.
Ik denk wel dat de winnaar hier tussen zitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:08 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Mathieu van der Poel
**** Wout van Aert, Tadej Pogacar
*** Filippo Ganna, Dylan van Baarle, Christophe Laporte, Stefan Küng, Valentin Madouas
** Mads Pedersen, Tiesj Benoot, Matej Mohoric, Tim Wellens, Søren Kragh, Alberto Bettiol, Jasper Stuyven, Julian Alaphilippe, Kasper Asgreen, Jhonatan Narvaez, Quinten Hermans, Anthony Turgis, Biniam Girmay, Florian Senechal, Benoit Cosnefroy, Davide Ballerini, Yves Lampaert, Nils Politt
* Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Rasmus Tiller, Sep Vanmarcke, Kevin Geniets, Matis Louvel, Ben Turner, Marco Haller, Fred Wright, Michal Kwiatkowski, Florian Vermeersch, Stan Dewulf, Mike Teunissen, Nathan Van Hooydonck, Dries Van Gestel, Pascal Eenkhoorn, Ivan Garcia Cortina, Matteo Jorgenson, Oliver Naesen, Alex Kirsch, Nikias Arndt, Maximilian Schachmann, Greg Van Avermaet, Rui Oliveira, Sam Watson, Lewis Askey, Mathias Norsgaard, Connor Swift, Luka Mezgec, Toms Skujins, Jonas Rutsch, John Degenkolb, Zdenek Stybar, Owain Doull, Jens Keukeleire, Sven Erik Bystrøm, Axel Zingle
Emil kent nog enige twijfels.
Wou ik ook net zeggen, op zo’n 5 kilometer van de finish hier staat er wel een stevige wind, maar we vliegen nu ook niet weg. Daarnet wel een plensbui van jewelste.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Windkracht 4 is een stevig briesje, maar heel extreem is het ook weer niet.
Cool, we hebben vandaag een lokale weermanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wou ik ook net zeggen, op zo’n 5 kilometer van de finish hier staat er wel een stevige wind, maar we vliegen nu ook niet weg. Daarnet wel een plensbui van jewelste.
Vond wel een leuke link bij haarquote:
Matje leeft rent free bij Woutquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:49 schreef Nugion het volgende:
[..]
Vond wel een leuke link bij haar
https://lacourseentete.co(...)or-us-to-be-friends/
van Wout confessed
Ik vrees het. Blijft toch enorm jammer dat sommige touretappes volledig worden uitgezonden,maar bijvoorbeeld E3 en Omloop niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan zeker pas beelden krijgen om 14.15?
Uitzending op Sporza begint om 13:30 (al zegt dat weinig over wanneer livebeelden).quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan zeker pas beelden krijgen om 14.15?
Zeker. Overigens E3 > GW/KBK/OHN/DDVquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:23 schreef franklop het volgende:
Als WOUT weer wint... wordt dit dan het 7e monument?
Zou me verbazen mocht ie er weer echt bovenop komen in dat vreemdelingenlegioen van Astana. Al reed ie in elk geval nog vrij aardig in de woestijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:33 schreef Pino112 het volgende:
The following riders did not start today:
- HOULE Hugo (Israel - Premier Tech)
- BOL Cees (Astana Qazaqstan Team)
Ach Bol Kaas
Moet er bezuinigd worden op topics?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Dit kan nochtans toch ook in het centrale topic?
Ik vind hem (voor zijn doen) vrij sterk rondrijden dit jaar. In de waaiers in Parijs-Nice zat ie regelmatig goed mee. Paar keer top tien daar. Qua snelheid komt ie tekort om te winnen, maar hij is best vaak bij. In Milaan-Sanremo zat ie er aan de voet van de Poggio ook nog bij bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zou me verbazen mocht ie er weer echt bovenop komen in dat vreemdelingenlegioen van Astana. Al reed ie in elk geval nog vrij aardig in de woestijn.
Qua inhoud en bergop rijden lijkt hij wel iets verbeterd inderdaad. Jammer alleen dat hij er in de sprints niet meer echt aan te pas komt. En de afstemming met Cav moet duidelijk ook nog wat beter.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind hem (voor zijn doen) vrij sterk rondrijden dit jaar. In de waaiers in Parijs-Nice zat ie regelmatig goed mee. Paar keer top tien daar. Qua snelheid komt ie tekort om te winnen, maar hij is best vaak bij. In Milaan-Sanremo zat ie er aan de voet van de Poggio ook nog bij bijvoorbeeld.
Cav is onderdeel van het probleem. Die is gewoon niet goed meer. In wiel van Michael Morkov haalt zelfs meest gemiddelde sprinter wel wat overwinningen binnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Qua inhoud en bergop rijden lijkt hij wel iets verbeterd inderdaad. Jammer alleen dat hij er in de sprints niet meer echt aan te pas komt. En de afstemming met Cav moet duidelijk ook nog wat beter.
@wimderon kom er maar in!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cav is onderdeel van het probleem. Die is gewoon niet goed meer. In wiel van Michael Morkov haalt zelfs meest gemiddelde sprinter wel wat overwinningen binnen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Sven, oh Sven. Met een stalen gezicht beweren dat Pogchamp zeker zijn rol gaat spelen, alsof hij zojuist een heldere verklaring voor de piramiden van Giza op tafel legt.
Ik heb het gevoel dat dit voor elke Vlaamse voorjaarsklassieker geldt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Taaienberg overleven is cruciaal.
Om te winnen moet je als eerste over de streep komenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Taaienberg overleven is cruciaal.
Haaghoek doet nog beter denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit voor elke Vlaamse voorjaarsklassieker geldt.
Meestal is er 1 topic voor E3 en GW volgens mijquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Dit kan nochtans toch ook in het centrale topic?
Dat zou en moest hij benadrukkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:11 schreef Doevelaer het volgende:
Er werd gewonnen dankzij Wout van Aert
Alles in dienst van regengod Tim Wellensquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel weer voor Pogacar om verschroeiend uit te halen.
Die gaat de man achter de knoppen helemaal stijfschelden straks. Zijn niet voor niets naamgenoten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:48 schreef Marcoss het volgende:
Karl krijgt uit voorzorg Renaat niet meer te horen
Met gekken als Thieu on Pogi zou ik zeker al beginnen te kijken, maar tot nog toe is er nog niets gebeurt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:57 schreef Mykonos het volgende:
Is het al tijd om in te schakelen? Mijn collega was zo vriendelijk vandaag niet op kantoor te verschijnen, dus in principe kan ik ongestoord meekijken.
Over een kilometer of 10 de Taaienberg, daar zal het wel losbarsten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:57 schreef Mykonos het volgende:
Is het al tijd om in te schakelen? Mijn collega was zo vriendelijk vandaag niet op kantoor te verschijnen, dus in principe kan ik ongestoord meekijken.
ziek geweestquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:05 schreef DeeBee het volgende:
Benieuwd of José het weer gaat opnemen voor z'n poulain Krek
Don Pat zou er denk ik veel doekoe voor over hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Quick-Step alvast hard aan het werk voor kopman Mathieu.
Veel als in 1 miljoen euro per jaar?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Don Pat zou er denk ik veel doekoe voor over hebben
Hoeveel na 2 flessen witte wijn en 3 shotjes?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Don Pat zou er denk ik veel doekoe voor over hebben
Ook wel een lager niveau toen, peins ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:08 schreef Mykonos het volgende:
2017 van Krek was toch wel bijzonder. Omloop, E3, GW, PR, en ook nog 2e in Vlaanderen en Strade. Daar zou Wout een moord voor doen.
2016 en 2017 waren inderdaad erg bijzonder, BMCGodenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:08 schreef Mykonos het volgende:
2017 van Krek was toch wel bijzonder. Omloop, E3, GW, PR, en ook nog 2e in Vlaanderen en Strade. Daar zou Wout een moord voor doen.
Blijft leuk die uitslag van de Olumpische Spelen. Krek als enige niet-klimmer in de hele top 20quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
2016 en 2017 waren inderdaad erg bijzonder, BMCGoden
Die twee raken elkaar nooit meer kwijt. Over 50 jaar zullen ze wel ergens op een Jeu de Boules baan staan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:16 schreef Momo het volgende:
Nieuwe aflevering van prik en prak, seizoen 20
Het is ook letterlijk seizoen 20, want ze reden hun eerste cross tegen elkaar volgens mij toen ze 8 jaar warenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die twee raken elkaar nooit meer kwijt. Over 50 jaar zullen ze wel ergens op een Jeu de Boules baan staan.
Dat was een VO2max blokje. Nu 15 minuten rustige duur en daarna gaat ie weer gok ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu speelt met z'n Garmin, maakt er een leuke training van
Is inmiddels ook al over de 30 in Afrikanenjaren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1 wonderseizoen gehad. Wordt niks meer.
Nog een geluk dat het geen Colombiaan is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is inmiddels ook al over de 30 in Afrikanenjaren.
Tiesj met pech en van Baarle mist jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:25 schreef Devolder het volgende:
Sterkte Jumbo valt wel mee voor de grote afspraken
Die missen Taus?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:25 schreef DeeBee het volgende:
Soudal wordt gewoon recht uit de wielen gereden
Vindt Nathan Maurice Steijn ook een lul?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat Jumbo hier blij mee is, die willen er straks met Wout dan naar toe, lijkt me
Was daar ook altijd wel heel wisselvallig.. vorig jaar DNF hier, maar wel 5de in Gent-Wevelgemquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:38 schreef Devolder het volgende:
Van Iwan mocht SKA vorig jaar geen Vlaamse koersen rijden
Dat lijkt mij een zekerheidjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Denkt Jumbo meer kans te hebben als NvH niet mee rijdt?
Voor VDP is dit een speeltuin. Voor hem tellen nu alleen nog de Monumenten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
VD Poel smijt es met je krachten
Ja ho maar
Voor Poog en Wout ook lijkt me.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de VDP is dit een speeltuin. Voor hem tellen nu alleen nog de Monumenten.
Pogacar wel telkens kort in de achtervolgingquote:
Ook de Tirreno - Adriatico 2021 en de Giro 2022 waren speeltuinen voor Mathieu.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor VDP is dit een speeltuin. Voor hem tellen nu alleen nog de Monumenten.
Ja, maar weet niet of dat door plaatsing komt of dat hij minder sterk isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Pogacar wel telkens kort in de achtervolging
Morgen zal het vrede zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook de Tirreno - Adriatico 2021 en de Giro 2022 waren speeltuinen voor Mathieu.
Laten we het op plaatsing houdenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of dat door plaatsing komt of dat hij minder sterk is
Als hij minder sterk was zou hij niet zo makkelijk ernaartoe rijden en vervolgens gelijk meedraaien dunkt me.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of dat door plaatsing komt of dat hij minder sterk is
Dat zal hij vast aardig vinden van je.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:52 schreef Bill_Hillie het volgende:
De Mohoor mag dit spel winnen van mij
Als van der Poel nog eens gaat op de Paterberg of de Kwaremont, dan waaien er een paar wel terug naar het peloton.quote:
SKA oogt wel heel sterk ja, maar daar kan ook opeens het licht uitgaan straks. Denk dat ze "gewoon" met 3 overblijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schat de combinatie Matthieu en Zeuren Khraw hoger in dan Wout en Nathan en de Sloveense combine
Dat denk ik ook wel. Ik ben groot fan van deze Sloveense waaghals.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat zal hij vast aardig vinden van je.
Tot de meet?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
SKA oogt wel heel sterk ja, maar daar kan ook opeens het licht uitgaan straks. Denk dat ze "gewoon" met 3 overblijven
Weinig zin in Pi-air.quote:
Dat is wat anders, denk dat Wout sowieso heel graag zelf winnen, maar misschien dat Pogacar en Mathieu liever willen dat 1 van hun 2 wint ipv Wout..quote:
Ik denk dat Pogi misschien wel probeert de anderen eraf te fietsen zodat ze met 3 overblijven straks.quote:
Kwestie van tijd voor Poog er één wint lijkt me.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe het ook gaat vandaag en volgende zondag, pogi hoort wel op de erelijst van een van de kasseienkoersen thuis
De laatste 20km zijn vlak...wellicht dat hij van het ploegenspel kan profiteren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als die het spel wint van deze groep heeft hij een enorme wedstrijd gereden
Als die wint uit deze groep staat ik sowieso op de banken. Alsof Sparta de beker wint.quote:
Niet als hij met Matje of Wout moet sprinten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor Poog er één wint lijkt me.
Hij rijdt er alleen niet zoveel, hij kiest de sterkst bezette uit zo ongeveer..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor Poog er één wint lijkt me.
Daar ging het niet om. Er zal vast nog wel wat gebeuren. Maar wie er ook gaat wint, gaat het verdienen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Pogi misschien wel probeert de anderen eraf te fietsen zodat ze met 3 overblijven straks.
Geloof niet dat hij daar schrik van heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet als hij met Matje of Wout moet sprinten.
Zou pogi daar weer zo'n nummer opvoeren als vorig jaarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Op de sticker op z’n stuur heeft Mathieu bij de Kwaremont een smiley gezet.
Vind het nog steeds knap dat Mathieu eraan wist te blijven in Vlaanderenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou pogi daar weer zo'n nummer opvoeren als vorig jaar
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de Paterberg blijven ze met drie over denk ik.
Affini mis je niet echt denk ik, die andere twee daarentegen..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:09 schreef Marcoss het volgende:
Van Baarle, Affini en Benoot uit koers, benieuwd of die fit zijn voor volgende week
Voor een weekend de vulkaan op?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:09 schreef Marcoss het volgende:
Van Baarle, Affini en Benoot uit koers, benieuwd of die fit zijn voor volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |