GW zit er eigenlijk standaard in als je de geschiedenis kijkt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar ook G-W en DDV hierin plakken later?
En natuurlijk De Scheldeprijsquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar ook G-W en DDV hierin plakken later?
Dat wordt Pogi op 100 kilometer van de streep en afwachten of Mathieu en Wout kunnen volgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze voorspellen regen.
Biniam
Pogi met Wellens aan zijn zijde, boeken toe.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt Pogi op 100 kilometer van de streep en afwachten of Mathieu en Wout kunnen volgen
Stel je voor dat Sagan dit in het woke-tijdperk had gedaan. Die was meteen gecanceld uit het wielermilieu.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Sagan mag hem nog weleens winnen van mij\
[ afbeelding ]
Wappie Sagan die met z'n dronken kop politieagenten molesteert cancelt vooral zichzelf door al jaren niet meer vooruit te branden te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sagan dit in het woke-tijdperk had gedaan. Die was meteen gecanceld uit het wielermilieu.
Moet nog steeds kunnen dit, niet alles hoeft zich te conformeren naar de woke-gemeenschap.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sagan dit in het woke-tijdperk had gedaan. Die was meteen gecanceld uit het wielermilieu.
Ik speel liever 1. e4 persoonlijk.quote:
1... c6quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel liever 1. e4 persoonlijk.
Of we krijgen helemaal geen koers..quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen een waaierkoers. Dit wordt pipo pozato-genot
ELO?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1600, niet erg bijzonder dus.quote:
Schijnt dat Karl vanaf half 9 in de morgen al zit te fappenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe laat begint sporza er morgen aan?
Dat wordt uiteindelijk ook geen Catalaans middagje dus, ipv E3?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)hdrawn-10088330.htmlquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Sagan mag hem nog weleens winnen van mij\
[ afbeelding ]
LOL zeikwijfquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)hdrawn-10088330.html
[ twitter ]
Rui Oliveiraquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:08 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Mathieu van der Poel
**** Wout van Aert, Tadej Pogacar
*** Filippo Ganna, Dylan van Baarle, Christophe Laporte, Stefan Küng, Valentin Madouas
** Mads Pedersen, Tiesj Benoot, Matej Mohoric, Tim Wellens, Søren Kragh, Alberto Bettiol, Jasper Stuyven, Julian Alaphilippe, Kasper Asgreen, Jhonatan Narvaez, Quinten Hermans, Anthony Turgis, Biniam Girmay, Florian Senechal, Benoit Cosnefroy, Davide Ballerini, Yves Lampaert, Nils Politt
* Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Rasmus Tiller, Sep Vanmarcke, Kevin Geniets, Matis Louvel, Ben Turner, Marco Haller, Fred Wright, Michal Kwiatkowski, Florian Vermeersch, Stan Dewulf, Mike Teunissen, Nathan Van Hooydonck, Dries Van Gestel, Pascal Eenkhoorn, Ivan Garcia Cortina, Matteo Jorgenson, Oliver Naesen, Alex Kirsch, Nikias Arndt, Maximilian Schachmann, Greg Van Avermaet, Rui Oliveira, Sam Watson, Lewis Askey, Mathias Norsgaard, Connor Swift, Luka Mezgec, Toms Skujins, Jonas Rutsch, John Degenkolb, Zdenek Stybar, Owain Doull, Jens Keukeleire, Sven Erik Bystrøm, Axel Zingle
Emil kent nog enige twijfels.
Ik denk wel dat de winnaar hier tussen zitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:08 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Mathieu van der Poel
**** Wout van Aert, Tadej Pogacar
*** Filippo Ganna, Dylan van Baarle, Christophe Laporte, Stefan Küng, Valentin Madouas
** Mads Pedersen, Tiesj Benoot, Matej Mohoric, Tim Wellens, Søren Kragh, Alberto Bettiol, Jasper Stuyven, Julian Alaphilippe, Kasper Asgreen, Jhonatan Narvaez, Quinten Hermans, Anthony Turgis, Biniam Girmay, Florian Senechal, Benoit Cosnefroy, Davide Ballerini, Yves Lampaert, Nils Politt
* Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Rasmus Tiller, Sep Vanmarcke, Kevin Geniets, Matis Louvel, Ben Turner, Marco Haller, Fred Wright, Michal Kwiatkowski, Florian Vermeersch, Stan Dewulf, Mike Teunissen, Nathan Van Hooydonck, Dries Van Gestel, Pascal Eenkhoorn, Ivan Garcia Cortina, Matteo Jorgenson, Oliver Naesen, Alex Kirsch, Nikias Arndt, Maximilian Schachmann, Greg Van Avermaet, Rui Oliveira, Sam Watson, Lewis Askey, Mathias Norsgaard, Connor Swift, Luka Mezgec, Toms Skujins, Jonas Rutsch, John Degenkolb, Zdenek Stybar, Owain Doull, Jens Keukeleire, Sven Erik Bystrøm, Axel Zingle
Emil kent nog enige twijfels.
Wou ik ook net zeggen, op zo’n 5 kilometer van de finish hier staat er wel een stevige wind, maar we vliegen nu ook niet weg. Daarnet wel een plensbui van jewelste.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Windkracht 4 is een stevig briesje, maar heel extreem is het ook weer niet.
Cool, we hebben vandaag een lokale weermanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wou ik ook net zeggen, op zo’n 5 kilometer van de finish hier staat er wel een stevige wind, maar we vliegen nu ook niet weg. Daarnet wel een plensbui van jewelste.
Vond wel een leuke link bij haarquote:
Matje leeft rent free bij Woutquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:49 schreef Nugion het volgende:
[..]
Vond wel een leuke link bij haar
https://lacourseentete.co(...)or-us-to-be-friends/
van Wout confessed
Ik vrees het. Blijft toch enorm jammer dat sommige touretappes volledig worden uitgezonden,maar bijvoorbeeld E3 en Omloop niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan zeker pas beelden krijgen om 14.15?
Uitzending op Sporza begint om 13:30 (al zegt dat weinig over wanneer livebeelden).quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan zeker pas beelden krijgen om 14.15?
Zeker. Overigens E3 > GW/KBK/OHN/DDVquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:23 schreef franklop het volgende:
Als WOUT weer wint... wordt dit dan het 7e monument?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |