Ned en USA nu gelijk wat betreft punten in race 2.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:53 schreef Nober het volgende:
De Wolf onderuit maar nog altijd vierde...
Coldenhoff 11
Webster (Aus) naar 16
USA 6 en 10
Frankrijk 5 en 7
Ik maakte me even zorgen toen bleek dat het niet als gevolg van valpartij was.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet onderuit, die stopte er opeens mee
Hoe geblesseerd zijn Herlings en Coldenhoff?quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuk dat Australi gewonnen heeft.
Uiteindelijk is derde een prima resultaat, maar dat 5e plek (3x) het beste resultaat is, is ook wel teken aan de wand.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:22 schreef Nober het volgende:
Hoe geblesseerd zijn Herlings en Coldenhoff?
Wat is het nu precies geweest dan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik maakte me even zorgen toen bleek dat het niet als gevolg van valpartij was.
Rijden zonder bril.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijkbaar iets met zijn oog.
https://dirtbikelover.com(...)second-moto-at-mxon/
Met Tomac (2020, 2022), Webb (2019, 2021), Sexton (2023), Anderson (2018), de gebroeders Lawrence, Roczen, Barcia, Ferrandis en debutant Prado op Kawasaki...quote:450 - Jett Lawrence (Aus)
250 West - RJ Hampshire (VSt)
250 East - Tom Vialle (Fra)
https://nos.nl/artikel/25(...)erste-gp-van-seizoenquote:Motocrosser Jeffrey Herlings ontbreekt in maart bij de opening van het wereldkampioenschap in Argentini. De tweevoudig wereldkampioen in de MXGP is nog niet voldoende hersteld van een gescheurde kruisband.
Herlings zit sinds oktober vorig jaar in de lappenmand nadat hij zijn kruisband scheurde bij een wedstrijd in Valkenswaard. Hij onderging een operatie en het herstel verloopt voorspoedig. Maar hij is nog niet zover dat een rentree op de motorfiets mogelijk is in Argentini.
"Het ziet er goed uit. Ik kan alles doen, maar op de motor rijden zit er nog niet in", laat de 30-jarige Nederlander weten via zijn team KTM. "Ik wil zo snel als mogelijk weer rijden en me aansluiten bij het team. Maar we moeten nog even langer wachten."
Het ging de laatste GP's ook iets te goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 04:59 schreef franklop het volgende:
En weer een breuk voor Herlings. Sleutelbeen en mist zeker 1 GP
Ik las gisteren wat hij allemaal al heeft gebroken. Absurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 04:59 schreef franklop het volgende:
En weer een breuk voor Herlings. Sleutelbeen en mist zeker 1 GP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |