Hij hoopt waarschijnlijk een of ander voordeel eruit te halen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik las net in vorige cos dat Danny had verteld over chiara en het niet feliciteren van charlotte. Dat klopt wel want dat heeft chiara gedaan. Snap niet wat het toevoegt om te vertellen daar maar hij heeft het niet verzonnen
Zo zitten ze in de Joenaajtet Steets allemaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:46 schreef czvt het volgende:
Niet echt een elegante positie hoe Charlotte daar buiten zit.
Deze heb ik niet. Kan je even verduidelijken a.u.b.?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo zitten ze in de Joenaajtet Steets allemaal.
Zo elegant als Char buiten zitten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:50 schreef czvt het volgende:
[..]
Deze heb ik niet. Kan je even verduidelijken a.u.b.?
Had eerder het idee dat het een aanloopje was naar het geroddel van Jolien en Chiara over Lot... dat ie hoopte dat het gesprek verder ging lopen en Lot daar zelf op zou komen...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:49 schreef marky het volgende:
[..]
Hij hoopt waarschijnlijk een of ander voordeel eruit te halen.
Als Linds zo zou zitten, vallen de vogels dood uit de lucht.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft een korte broek aan en even de boel luchten is wel zo fris toch.
🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Linds zo zou zitten, vallen de vogels dood uit de lucht.
Eens had niet nodig geweestquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
nee hij heeft het niet verzonnen maar waarom dit soort dingen vertellen, is gewoon stoken
Gaan we weer.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:05 schreef Kayro het volgende:
Oké!!
Klaagtijd...
Tijd voor feestje🥳🤓
Dram dram..
https://twitter.com/dasjk(...)xFxH92NqoV7RWtg&s=19quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:17 schreef Ireth het volgende:
Oje, de twitteraars hebben een stok gevonden om Bart te slaan...
Geen idee of het linkje van fb werkt.
En hier in de reacties lezen..
[ twitter ]
Ik zou deze discussie over slaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het waar ze sex hebben gehad. Jolien en Danny wel op een wc in een restaurant en jolien ook in de bioscoop met een jas erover heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |