Klopt, bij E91 moet hemel er uit (laten zakken). Was er 4u mee bezig ongeveer en deed ik rustig aan met pauzes. Heb het bij de 325i zelfs 2x gedaan want had eerst de lage LCI rails geplaatst en daarna toch alles er af.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef Hyperdude het volgende: [..] Dat is mij te veel gedoe. Ik zie ook nergens schroefgaten, ben bang dat de hemel er uit moet ofzo.
![]()
Optielijst:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Bij F11 inderdaad al minder opvallend. Maar zonder is wel nóg mooier 😋
Haha ja en aan een leuke kleur!
Ik heb de optielijst even opgezocht en hij zit wel aardig vol. Zal als ik achter de computer zit even copy paste doen.
Het heeft zeker nadelen ja 😋 Maar ja, het is ook wel weer leuk!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:31 schreef Hyperdude het volgende:
Best luuks.
Heeft ook nadelen; hier al bijna een jaar kapotte bochtverlichting. Wist niet eens dat het er op zat.Daar ga ik dus geen ¤500-1000 aan besteden.
Even de regelgeving bekeken;quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:31 schreef Hyperdude het volgende:
Best luuks.
Heeft ook nadelen; hier al bijna een jaar kapotte bochtverlichting. Wist niet eens dat het er op zat.Daar ga ik dus geen ¤500-1000 aan besteden.
Keertje aan het stuur draaien toch? Of moet er een bepaalde snelheid gereden worden?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Even de regelgeving bekeken;
Als het defect aan beide kanten is, kan je er mee door een APK. Echter als er aan 1 kant de bochtenverlichting niet werkt, dan is er een probleem.
Alhoewel ik mij afvraag of een keurmeester de werking van de bochtenverlichting daadwerkelijk test. Tenzij je hier een melding over krijgt op de boordcomputer, want dan is het euvel meteen zichtbaar.
Ik ook niet, net als die AliExpress M kleur covers over de spijlen van de nieren (bij voorkeur ook op een basis model zonder M-pakket).quote:Op maandag 27 maart 2023 21:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mooi zo. Snap dat ook nooit waarom mensen de grill zwart maken of zwart laten maken.
Zwarte spijlen zijn toch gewoon door BMW geleverd ook?quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:03 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ik ook niet, net als die AliExpress M kleur covers over de spijlen van de nieren (bij voorkeur ook op een basis model zonder M-pakket).
Ooh dat zou best kunnen. Bij pre LCI al? Later sowieso ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zwarte spijlen zijn toch gewoon door BMW geleverd ook?
Anyway ik heb de m kleuren in mijn grill en vind het wel mooi staanieder zijn ding
[ afbeelding ]
Rood geel vind ik dan weer minder (Duitsland denk ik?). M kleuren vanwege de m-motorsport vind ik logischer. En ik heb een 330i met m pakket dus vind het zeker niet raar bij mijne maar nog zijn er mensen (op reddit) die het echt vreselijk vinden en direct een hekel aan me hebben door die kleurtjesquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
BMW motorsport heeft zelf kleuren geplaatst in de grill.
https://www.goedmanautomo(...)m-pakket-dealer-ond/
Het is iets persoonlijks. Naar mijn mening is het niet iets wat gepast is op een 316i.
Ik heb geen hekel aan je hoor, lekker doen wat je wil tochquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:21 schreef DX11 het volgende:
[..]
Rood geel vind ik dan weer minder (Duitsland denk ik?). M kleuren vanwege de m-motorsport vind ik logischer. En ik heb een 330i met m pakket dus vind het zeker niet raar bij mijne maar nog zijn er mensen (op reddit) die het echt vreselijk vinden en direct een hekel aan me hebben door die kleurtjes
Ah, de domeinenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:51 schreef rival het volgende:
Ik heb die kerel van Jet Cars eens "ontmoet" ik was bij een veiling van domeinen omdat daar een hele mooie BMW tussen stond. Er stonden in totaal 14 auto's die dag. 12 gingen er mee met die kerel van Jet Cars
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |