Volgens mij een soort gekookte worst maar dan van kip en kalkoenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ze eten regelmatig van die gebakken worst.. chatar volgens mij. Iemand dit al eens op en is dat dan een soort leverworst of heel iets anders.
gekookte Arabische worst op basis van rundvet en gevogeltevlees...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ze eten regelmatig van die gebakken worst.. chatar volgens mij. Iemand dit al eens op en is dat dan een soort leverworst of heel iets anders.
Iedere keer als ik het ze zie eten denk ik dat het best wel lekker kan zijn.. toch ook maar eens een keer proberenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij een soort gekookte worst maar dan van kip en kalkoen
Ik heb het net bekeken bij Jumbo en het is niet eens ongezondquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Silves het volgende:
[..]
gekookte Arabische worst op basis van rundvet en gevogeltevlees...
is meer een soort van spam..weet niet het nederlandse woord..die worst uit blik?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het net bekeken bij Jumbo en het is niet eens ongezond
Smacquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Silves het volgende:
[..]
is meer een soort van spam..weet niet het nederlandse woord..die worst uit blik?
Vraag me echt waarover dit gaat. Een kinderlijk trouw feestje tussen een heaumeau en hetero vrouw. Waarom?!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef Silves het volgende:
Ze moeten het groot aanpakken de wedding, had kamer 5 gevraagd..dit zei Essie vanmoren..
Maar ze houdt afstandquote:
Tuurlijk moeten ze dat.. dit wordt weer een leuk tv item en daar moet het programma het van hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef Silves het volgende:
Ze moeten het groot aanpakken de wedding, had kamer 5 gevraagd..dit zei Essie vanmoren..
Ze toch andere tools geven het programma op te vullen in het nieuwe seizoen. Er valt veel te leren uit dit seizoen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze dat.. dit wordt weer een leuk tv item en daar moet het programma het van hebben natuurlijk.
JW kan dit dan overdreven vinden maar het programma heeft niet zoveel aan fragmenten van bankhangers.
Ahh dat soort worst. Ik weet niet hoe het heet maar volgens mij heeft Unox ook van die blikken. Sommigen maken er ook macaroni van.. daar moet ik dan weer niet aan denkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Silves het volgende:
[..]
is meer een soort van spam..weet niet het nederlandse woord..die worst uit blik?
Denk meer dat dit uit een dronken bui is voortgekomen, elkaar getroost en gezegd hebben, wij 2 gaan hier maar samen verder, en zo geschied een vriendschappelijke verbintenis, ja tv en productie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me echt waarover dit gaat. Een kinderlijk trouw feestje tussen een heaumeau en hetero vrouw. Waarom?!
Niet dat het er toe doet maar Babette en Wendy zijn hetero.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me echt waarover dit gaat. Een kinderlijk trouw feestje tussen een heaumeau en hetero vrouw. Waarom?!
Wendy en Babettequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is toch ook een trouwerij uit vriendschap.. ze zijn niet van plan het bed te gaan delen. Ik vind het een leuk iets om zo je vriendschap te bezegelenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet maar Babette en Wendy zijn hetero.
Ze gaan hun gang maar. Het kan mij niet boeien maar heb wel zin in een feestjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is toch ook een trouwerij uit vriendschap.. ze zijn niet van plan het bed te gaan delen. Ik vind het een leuk iets om zo je vriendschap te bezegelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |