Ik geloof er geen zak van dat je dit allemaal mee kunt nemen, als je 10x zelfscan pakt heb je minimaal 1x controle.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:24 schreef NaarMensje het volgende:
Liever een tas vol Grand Prestiges, zalmforeleitjes en andere lekkernijen voor nop dan even kort oogcontact te hebben gemaakt met een sloerie.
Ik heb de post even gefixt voor je, groeten afdeling communicatie Albert Heijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:23 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 1 keer de AH uitgestuurd omdat ik drie keer achter elkaar bij het zelfde lekkre wijf bij kassa ging Aftrekken
heerlijk gluren doe ik dan altijd
'T zal mij echt aan mijn anus roesten wat jij allemaal wel of niet gelooftquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:28 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat je dit allemaal mee kunt nemen, als je 10x zelfscan pakt heb je minimaal 1x controle.
Nieteens van de afdeling 'warme broodjes"quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:29 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Ik heb de post even gefixt voor je, groeten afdeling communicatie Albert Heijn
Maak jij betere hoogtepunten mee?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
het hoogtepunt van je week zou maar de lokale kassasletjes van de AH zijn
Als ik klaar kom in een van die kassasletjes jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:40 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Maak jij betere hoogtepunten mee?
Het hoogtepunt van je week zou maar enkel in je dromen afspelenquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Als ik klaar kom in een van die kassasletjes ja
Nee hoor, iemand moet het doen hequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:41 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van je week zou maar enkel in je dromen afspelen
Ik heb het vermoeden dat degenen wier zij toegang tot hun kut verschaffen iig geen zielige nerdjes zijn die hun vrije tijd spenderen op fokquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand moet het doen he![]()
TS zal het niet zijn die kwijlt de hele kassa onder
Dat jij dat vermoeden hebt snap ik inderdaad aangezien dat bij jou inderdaad zo isquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:49 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat degenen wier zij toegang tot hun kut verschaffen iig geen zielige nerdjes zijn die hun vrije tijd spenderen op fok
Nou en.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Op een openbaar forum toegeven dat je geilt op pubers.
waren het lekkere kerels? Beetje rond de 24 a 30?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:50 schreef Aiciu het volgende:
Zag een keer alleen maar jochies achter de kassa's
Denk eerder 18 ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
waren het lekkere kerels? Beetje rond de 24 a 30?
Alsof de rechercheurs die hier naar opzoek zijn dat niet doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Op een openbaar forum toegeven dat je geilt op pubers.
Zij hebben waarschijnlijk geen vast contract gekregen of hebben ontslag genomen of zijn ontslagen...quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:20 schreef Centenbak het volgende:
Ik had dus altijd hele leuke caissières bij mijn AH, ik waande me soms echt in een stripclub als ik bij de kassa stond. Er waren er 3 die echt verbluffende mooi waren, dus die kassa's koos ik altijd uit als ze 'available' waren. Vol in de make-up ook, het is dat ze geen diepe tietsnee mogen laten zien anders hadden ze dat waarschijnlijk ook nog gedaan. En eentje keek me altijd heel strak en intens aan als ze vroeg of ik zegeltjes spaarde ik voelde gewoon de seksuele spannig![]()
Ik ging in ieder geval altijd met een voldaan gevoel de winkel uit.
Maar nu, sinds 2023 zie ik ze nog amper. De caissières die er nu zitten zijn oud, verlept en werken 3x trager![]()
En de rijen zijn ook veel langer geworden, want men verwacht dat je de zelfscan pakt.
Klacht: Knappe kassameisjes wegbezuinigd bij AH
Die zitten allemaal op onlyfans.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:20 schreef Centenbak het volgende:
Ik had dus altijd hele leuke caissières bij mijn AH, ik waande me soms echt in een stripclub als ik bij de kassa stond. Er waren er 3 die echt verbluffende mooi waren, dus die kassa's koos ik altijd uit als ze 'available' waren. Vol in de make-up ook, het is dat ze geen diepe tietsnee mogen laten zien anders hadden ze dat waarschijnlijk ook nog gedaan. En eentje keek me altijd heel strak en intens aan als ze vroeg of ik zegeltjes spaarde ik voelde gewoon de seksuele spannig![]()
Ik ging in ieder geval altijd met een voldaan gevoel de winkel uit.
Maar nu, sinds 2023 zie ik ze nog amper. De caissières die er nu zitten zijn oud, verlept en werken 3x trager![]()
En de rijen zijn ook veel langer geworden, want men verwacht dat je de zelfscan pakt.
Klacht: Knappe kassameisjes wegbezuinigd bij AH
Dat probeer ik inderdaad altijd hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Lekker hoor. Heb je ook haar hand aangeraakt bij het geld teruggeven?
Ik denk dat hij ook aan het wisselgeld heeft geroken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Lekker hoor. Heb je ook haar hand aangeraakt bij het geld teruggeven?
De lekkere chimi's staan tegenwoordig bij de zelfscan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:18 schreef Centenbak het volgende:
Ik ga tegenwoordig naar een andere supermarkt, maar ook daar alleen nog maar ouwe vellen achter de kassa
Waarom is dit een dingetje aan het worden, is het een landelijk fenomeen dat alle geile kassachicks vervangen worden door bijstandsmoeders van 50+?
Hè ouwe smiecht?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:24 schreef NaarMensje het volgende:
Liever een tas vol Grand Prestiges, zalmforeleitjes en andere lekkernijen voor nop dan even kort oogcontact te hebben gemaakt met een sloerie.
Zou dat het zijn? Klopt wel, 1x gecontroleerd door het übersletje van de AH die idd bij de zelfscankassa stond.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De lekkere chimi's staan tegenwoordig bij de zelfscan.
Kon je het ruiken ofzo? Vandaag weer lekker wat binnen gehengeld.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De lekkere chimi's staan tegenwoordig bij de zelfscan.
[..]
Hè ouwe smiecht?
Krijg je met van die arrogante kechies, heb al een aantal keer controle gehad bij de Lidl hier (waar vrouwen werken die de samenleving beter vertegenwoordigen) en toen controleerde ze maar één artikel. Kwam ik weer behoorlijk goed mee weg.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Klopt wel, 1x gecontroleerd door het übersletje van de AH die idd bij de zelfscankassa stond.
Ik mocht niet betalen omdat ik eerst controle kreeg![]()
Vervolgens gaat ze werkelijk ALLES scannen, ja godver sindsdien ga ik niet meer naar de zelfscan want dan duurt het dubbel zo lang.
Ik kan me niet voorstellen dat jij er altijd mee wegkomt als je zowat de helft van je boodschappen gratis meeneemt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:39 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Kon je het ruiken ofzo? Vandaag weer lekker wat binnen gehengeld.
[..]
Krijg je met van die arrogante kechies, heb al een aantal keer controle gehad bij de Lidl hier (waar vrouwen werken die de samenleving beter vertegenwoordigen) en toen controleerde ze maar één artikel. Kwam ik weer behoorlijk goed mee weg.
Sjoemelen met de belasting geniet ook mijn voorkeur, maar dat kan helaas niet zo vaak.quote:Op zondag 30 april 2023 08:15 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij er altijd mee wegkomt als je zowat de helft van je boodschappen gratis meeneemt.
Zelf hou ik het liever gewoon bij een beetje belastingfraude ipv winkeldiefstal, veel makkelijker en de pakkans is veel lager + het gaat om bedragen die echt de moeite zijn + ik benadeel er niemand mee. Hooguit een schrale asielzoeker die dan een normale douche krijgt ipv een regendouche als zijn huurhuis wordt gerenoveerd op kosten van mijn belastinggeld. Maar ja die sjappie moet al blij zijn dat hij hier überhaupt graties mag komen leven.
En dan elke keer een pot vaseline en een erotisch tijdschrift afrekenen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:23 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 1 keer de AH uitgestuurd omdat ik drie keer achter elkaar bij het zelfde lekkre wijf bij kassa ging afrekenen
heerlijk gluren doe ik dan altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |