Shit, kan me beter meteen inchecken bij een verzorgingstehuis denk ik; ik moest vaak wel één keer per nacht er uit. Soms wel twee keer zelfs. Nou, 't waren 32 mooie jarenquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:23 schreef DjVero het volgende:
-...je een kop koffie drinkt na het (uit) eten.
-...je minimaal één keer per nacht eruit moet om te pissen.
Vult u verder aan!
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
jongere mensen je op digitaal gebied inhalen
Alles is relatief; oud ≠ bejaard. Maar aan dit soort dingen merk ik wel dat ik ouder word.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Shit, kan me beter meteen inchecken bij een verzorgingstehuis denk ik; ik moest vaak wel één keer per nacht er uit. Soms wel twee keer zelfs. Nou, 't waren 32 mooie jaren
Pijn heb als je op staat uit bed.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:23 schreef DjVero het volgende:
Vult u verder aan!
ha ik ben nog jongquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:23 schreef DjVero het volgende:
Vult u verder aan!
Of als je de typische Radar-termen als 'woekerpolis' kent.quote:Op maandag 3 april 2023 09:42 schreef blomke het volgende:
Bij regelmatig kijken hoe je oudedags voorzieningen ervoor staan: de koopsompolissen, pensioenen-overzicht etc.
De aflossingsvrije hypotheek met levensverzekering als hypotheek hebbende.quote:Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef Eightyone het volgende:
Of als je de typische Radar-termen als 'woekerpolis' kent.
Wat is eigenlijk een levensverzekering,,quote:Op maandag 3 april 2023 10:36 schreef blomke het volgende:
[..]
De aflossingsvrije hypotheek met levensverzekering als hypotheek hebbende.
Een kapitaalverzekering waarvoor je veel premie betaalt en pas uitgekeerd krijgt als je de pijp uit gaat, of eerder, maar dan is het meestal een bedrag waarvoor eerst heel veel aan de strijkstok is blijven hangen.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 09:35 schreef jogy het volgende:
Wanneer je begint te mopperen dat er te veel alcohol in een drankje zit ipv te weinig.
Zonde..waarom doen mensen dat...ga dan gewoon beleggen..quote:Op maandag 3 april 2023 12:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Een kapitaalverzekering waarvoor je veel premie betaalt en pas uitgekeerd krijgt als je de pijp uit gaat, of eerder, maar dan is het meestal een bedrag waarvoor eerst heel veel aan de strijkstok is blijven hangen.
Ik ben jongquote:Op maandag 3 april 2023 09:35 schreef jogy het volgende:
Wanneer je begint te mopperen dat er te veel alcohol in een drankje zit ipv te weinig.
Ik ben oudquote:Op maandag 3 april 2023 14:52 schreef Managarm het volgende:
De voetbaluitslagen op teletekst opzoekt.
moet je ook maar tijd en zin in hebbenquote:Op maandag 3 april 2023 12:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zonde..waarom doen mensen dat...ga dan gewoon beleggen..
Je kunt gewoon via je bank app a xxx per maand al beleggen als je wilt...heb je geen omkijken naarquote:Op maandag 3 april 2023 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ook maar tijd en zin in hebben
Of andersom.quote:Op maandag 3 april 2023 09:35 schreef jogy het volgende:
Deze man.quote:Op maandag 10 april 2023 00:43 schreef R16 het volgende:
Als je je (als man) realiseert dat er een categorie vrouwen bestaat die volwassen, aantrekkelijk en neukbaar zijn, maar waar je toch af moet blijven. M'n dochter van 20 komt met de mooiste vriendinnen thuis, maar het is toch een beetje merkwaardig als je daar met je vingers aan gaat zitten, zelfs al vinden ze mij soms wel leuk...
Bill Oddie zei iets soortgelijks in een aflevering van "8 out of 10 cats", als antwoord op "things most likely to make men cry" Zie vanaf 2:38:quote:Op maandag 10 april 2023 00:43 schreef R16 het volgende:
Als je je (als man) realiseert dat er een categorie vrouwen bestaat die volwassen, aantrekkelijk en neukbaar zijn, maar waar je toch af moet blijven. M'n dochter van 20 komt met de mooiste vriendinnen thuis, maar het is toch een beetje merkwaardig als je daar met je vingers aan gaat zitten, zelfs al vinden ze mij soms wel leuk...
Vroegah had je de betere versie, die keert ook uit bij in leven zijnquote:Op maandag 3 april 2023 12:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Een kapitaalverzekering waarvoor je veel premie betaalt en pas uitgekeerd krijgt als je de pijp uit gaat, of eerder, maar dan is het meestal een bedrag waarvoor eerst heel veel aan de strijkstok is blijven hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |