Aaah Puzzie nieuwe username?quote:
Hallo Heerlijkheid..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Aaah Puzzie nieuwe username?
Niks is meer heilig, heb je ook een facelift gehad en een borsvergroting?
Dag schoonheid,quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hallo Heerlijkheid..
wat leuk om je hier weer tegen te komen! Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. Mag ik aannemen dat je een groot fan bent van het bekende clown-duo Bassie en Adriaan?
Hou je mond! dat doet ik heel niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:40 schreef BasEnAad het volgende:
Stop nou eens met zeiken en boze appjes schrijven!
Dat dacht ik nou ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dag schoonheid,
ik gun jou ook het allerbeste, geen idee waar je het over hebt maar...
WTFquote:Aaah Puzzie nieuwe username?
Niks is meer heilig, heb je ook een facelift gehad en een borsvergroting?
3 keer heerlijk!quote:
Ik weet niet of ik dat wel aankan, ik ben in tranen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
[..]
WTFEn hoezo nieuwe username? Alleen pie is weg
![]()
Bassie tochquote:Op zaterdag 25 maart 2023 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel aankan, ik ben in tranen.
Ik kan het lastig onder woorden brengen...quote:
Soms zijn woorden niet nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 02:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan het lastig onder woorden brengen...
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:23 schreef DanOam het volgende:
[..]
Zo zeker wel, ALLES MOET KAPOTTTTT haha
What's poppin?
Nice xDquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet![]()
Niet kapot te krijgen![]()
The real dealquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens aan een live-set van Mala denken![]()
Goede oude tijd.
Naar London vliegen om in Brixton naar feestjes te gaan. Extra koffer kopen om platen mee naar huis te nemen. Voelt als een eeuwigheid geleden.quote:
Weggelopenquote:
Dat is lang geleden.quote:
Ja h? Hoopte al dat je dat ook zou vinden 😉quote:
Ja zeker wel leuk, ik kon hemquote:Op zondag 26 maart 2023 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Cover van Rihanna's Diamonds in the Sky in het Inuktitut (1 van de talen van de Inuit)
Vind het iig echt supervet klinken 🖤
Kan het niet laten fos, maar voor jouquote:Op zondag 26 maart 2023 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Cover van Rihanna's Diamonds in the Sky in het Inuktitut (1 van de talen van de Inuit)
Vind het iig echt supervet klinken 🖤
Hoe de fuck ken je dit nou weer? Hahaha, nog nooit iemand gekend die dit al kendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |