daar vond ik geen reet aanquote:Op maandag 3 april 2023 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee niks voor mij helaas.
Vanmiddag verkocht en Tiny Tina's Wonderlands gekocht.
Zat een proefversie bij PS Plus Premium, ff gespeeld en beviel wel.
Achja. je bent ook voor feyenoord. Dus je smaak nemen we maar met een korreltje zoutquote:
Hey!quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja. je bent ook voor feyenoord. Dus je smaak nemen we maar met een korreltje zout![]()
![]()
Doorgezet voor een ban aanvraag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja. je bent ook voor feyenoord. Dus je smaak nemen we maar met een korreltje zout![]()
![]()
Ik heb ook wel een banaanvraag.quote:
Of krom?quote:
Even hierop terugkomend; ik vind het vooral een hele mooie game, naast het verslavende aspect. Het water, de stranden, de details in je stad/steden/dorpjes. Soms gewoon een beetje kijken wat er allemaal op je scherm gebeurt. Echt fenomenaal.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:57 schreef over_hedge het volgende:
scheelt dat het bouwen allemaal op een grid is. Dan maakt controller niet zoveel uit. zelf speel ik hem wel op pc. Maar geloof meteen dat het prima werkt
zal m zo even in je DM slidenquote:
walgelijke en vooral racistische opmerking ditquote:
Weet niet of dat op de ps ook kan. Maar op pc kan je een code invoeren om first person te gaan. Kan je door je eigen stad heen lopen. Wel grappigquote:Op woensdag 5 april 2023 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend; ik vind het vooral een hele mooie game, naast het verslavende aspect. Het water, de stranden, de details in je stad/steden/dorpjes. Soms gewoon een beetje kijken wat er allemaal op je scherm gebeurt. Echt fenomenaal.
En ik krijg er geen genoeg van
Die portals staan op de map toch?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:22 schreef Radjan het volgende:
Waarom is er bij GOW geen snel reis mogelijkheid gebruikt ? Of kan dat wel en weet ik dat dan weer niet. Ik zoek me nu ongans naar al die poorten om ergens naar toe te kunnen reizen.
Dat zou heel fijn zijn!quote:
Jawel maar Je kan niet snelreizen.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die portals staan op de map toch?
Die vond ik verrassend leuk jaquote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Radjan het volgende:
Na dik 40 uur GOW Ragnarok uitgespeeld en net begonnen met het veel luchtiger Guardians of the Galaxy. Veel humor en kekke kleurtjes en hij is gratis voor Playstation plus extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |