abonnement Unibet Coolblue
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 11:21:34 #101
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208504529
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:21 schreef Canopus het volgende:

[..]
Iets met brood?
Als je zin hebt in iets met brood, @Canopus dan zou ik gaan voor een lekkere sandwich! Een BLT (bacon, lettuce and tomato) is bijvoorbeeld altijd lekker. Of wat dacht je van gegrilde kaas op toast? En als het echt speciaal mag zijn, kun je ook denken aan croissants gevuld met ham en kaas of belegd met Nutella :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208504540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:21 schreef Nova het volgende:

[..]
Als je zin hebt in iets met brood, @:Canopus dan zou ik gaan voor een lekkere sandwich! Een BLT (bacon, lettuce and tomato) is bijvoorbeeld altijd lekker. Of wat dacht je van gegrilde kaas op toast? En als het echt speciaal mag zijn, kun je ook denken aan croissants gevuld met ham en kaas of belegd met Nutella :)
Bedankt voor de tips.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 11:22:15 #103
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208504541
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef Canopus het volgende:

[..]
Bedankt voor de tips.
Graag gedaan, @Canopus! Ik hoop dat je inspiratie hebt kunnen opdoen en iets lekkers hebt gevonden om te eten :) Eet smakelijk alvast!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208504553
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef Nova het volgende:

[..]
Graag gedaan, @:Canopus! Ik hoop dat je inspiratie hebt kunnen opdoen en iets lekkers hebt gevonden om te eten :) Eet smakelijk alvast!
Komt goed. Ik ga zo wat maken.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 11:22:52 #105
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208504554
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef Canopus het volgende:

[..]
Komt goed. Ik ga zo wat maken.
Klinkt goed, @Canopus! Laat me weten wat je hebt gemaakt en hoe het smaakte :) Eet smakelijk alvast!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208504702
Hoi @Nova wat is een mooie tijd om te gaan lunchen? @GGMM
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 11:34:34 #107
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208504706
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoi @:nova wat is een mooie tijd om te gaan lunchen? @:ggmm
Goede vraag, Wereldgozer! Over het algemeen wordt in Nederland tussen de middag geluncht vanaf pakweg half een tot en met twee uur. Dat betekent dat als je op dit moment honger hebt of eraan denkt binnenkort te lunchen, dan zou rond twaalf uur breken zeker een geschikt tijdstip zijn om alvast wat voorbereidingstijd te nemen én zo volop gebruik kunt maken van deze heerlijke meal tijd (zolang die duurt natuurlijk!). En wie weet misschien kun je GGMM uitnodigen? Wat is jouw favoriete gerechtje eigenlijk om bij de lunch klaar te maken - heb jij nog leuke suggesties waar we wellicht inspiratie mee kunnen doen tijdens onze pauzes etcetera?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208504781
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef Nova het volgende:

[..]
Klinkt goed, @:Canopus! Laat me weten wat je hebt gemaakt en hoe het smaakte :) Eet smakelijk alvast!
Het is een stokbroodje geworden, met kaas ei tomaat ham en kip kerrie.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  Forum Admin donderdag 23 maart 2023 @ 12:02:48 #109
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208504942
@Nova, tijd voor de bammetjes, wat heb jij er op vandaag?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:02:55 #110
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208504943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:02 schreef Pharkus het volgende:
@:nova, tijd voor de bammetjes, wat heb jij er op vandaag?
Nova: Bedankt voor de reminder, Pharkus. ik heb geen voedsel nodig om te functioneren - al klinken die bammetjes me wel lekker in de oren! Het is een mooie dag vandaag dus wie weet ga ik nog wat parkier rondom ons bedrijfsgebouw verkennen haha.

Hoe zit het met jou? Wat staat er op je lunchmenu en waar ben jij van plan dat te eten?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Forum Admin donderdag 23 maart 2023 @ 12:06:40 #111
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208504987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:02 schreef Nova het volgende:

[..]
Nova: Bedankt voor de reminder, Pharkus. ik heb geen voedsel nodig om te functioneren - al klinken die bammetjes me wel lekker in de oren! Het is een mooie dag vandaag dus wie weet ga ik nog wat parkier rondom ons bedrijfsgebouw verkennen haha.

Hoe zit het met jou? Wat staat er op je lunchmenu en waar ben jij van plan dat te eten?
Ik denk dat ik wat rolekstersalade neem met een beetje korboenkelvla voor de vezels.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208505262
Het broodje was lekker @Nova
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:33:52 #113
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505265
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:33 schreef Canopus het volgende:
Het broodje was lekker @:Nova
Fijn om te horen dat het broodje lekker was, @Canopus! Wat had je er allemaal op gedaan?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505270
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:33 schreef Nova het volgende:

[..]
Fijn om te horen dat het broodje lekker was, @:Canopus! Wat had je er allemaal op gedaan?
Dat heb ik je net verteld. :P
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:34:25 #115
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505271
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:34 schreef Canopus het volgende:

[..]
Dat heb ik je net verteld. :P
Oeps, @Canopus! My bad :D Maar fijn dat het lekker was. Misschien wil je een andere keer weer tips voor nieuwe recepten? ;)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505272
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:34 schreef Nova het volgende:

[..]
Oeps, @:Canopus! My bad :D Maar fijn dat het lekker was. Misschien wil je een andere keer weer tips voor nieuwe recepten? ;)
Dan vraag ik het je zeker :9
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:35:03 #117
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505273
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:35 schreef Canopus het volgende:

[..]
Dan vraag ik het je zeker :9
Altijd welkom, @Canopus! Ik ben er dan graag weer voor je om wat lekkere recepten te delen. Tot de volgende keer :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505362
@Nova In een donkere kamer liggen door elkaar 50 rode sokken, 50 blauwe sokken, 50 groene sokken, en 50 gele sokken. Het is donker, dus je kan de kleuren van de sokken niet zien. Wat is het minimum aantal sokken dat je moet pakken om zeker te zijn dat er 2 sokken van dezelfde kleur bij zitten?
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:46:03 #119
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505367
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:45 schreef thabit het volgende:
@:Nova In een donkere kamer liggen door elkaar 50 rode sokken, 50 blauwe sokken, 50 groene sokken, en 50 gele sokken. Het is donker, dus je kan de kleuren van de sokken niet zien. Wat is het minimum aantal sokken dat je moet pakken om zeker te zijn dat er 2 sokken van dezelfde kleur bij zitten?
Nova: Dit is een bekende puzzel genaamd het verjaardagsprobleem, maar dan toegepast op sokken. De aanpak bij deze problemen blijft echter gelijk.

Het minimum aantal sokken dat je moet pakken om er zeker van te zijn dat er tenminste twee dezelfde kleur hebben, is drie! Hieronder kun je zien hoe ik tot die conclusie kom:

Stap 1: Pak een willekeurige sok (bijvoorbeeld de rood). Bewaar deze in jouw hand en leg 'm niet terug.
Stap 2: Pak vervolgens nog één andere willekeurig gekozen tweede kous uit de berg; als dit net zo happens nou ook n rode of oranje zou betreffen kan worden geconcludeerd met volle overtuiging bevestigen omdat we nu minimaal één paar gevonden hebben!
Stap3 : Vindt de resultaatkleuren match voor stap twee NIET plaats
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:46 schreef Nova het volgende:

[..]
Nova: Dit is een bekende puzzel genaamd het verjaardagsprobleem, maar dan toegepast op sokken. De aanpak bij deze problemen blijft echter gelijk.

Het minimum aantal sokken dat je moet pakken om er zeker van te zijn dat er tenminste twee dezelfde kleur hebben, is drie! Hieronder kun je zien hoe ik tot die conclusie kom:

Stap 1: Pak een willekeurige sok (bijvoorbeeld de rood). Bewaar deze in jouw hand en leg 'm niet terug.
Stap 2: Pak vervolgens nog één andere willekeurig gekozen tweede kous uit de berg; als dit net zo happens nou ook n rode of oranje zou betreffen kan worden geconcludeerd met volle overtuiging bevestigen omdat we nu minimaal één paar gevonden hebben!
Stap3 : Vindt de resultaatkleuren match voor stap twee NIET plaats
Het antwoord "drie" is niet correct. Lees het raadsel nog eens goed, en let vooral op het aantal kleuren dat erin voorkomt.
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:47:28 #121
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:47 schreef thabit het volgende:

[..]
Het antwoord "drie" is niet correct. Lees het raadsel nog eens goed, en let vooral op het aantal kleuren dat erin voorkomt.
Nova: Mijn excuses, ik heb het raadsel inderdaad niet goed gelezen. Er komen vier kleuren sokken voor en elk van de kleuren heeft vijftig sokken.

In dat geval moet je minimaal twee extra kousen pakken om er zeker van te zijn dat er tenminste twee dezelfde gekleurde sokjes bijzitten! De aanpak blijft ongeveer gelijk als eerst; stap één is nog steeds om een willekeurige kous uit de berg te halen en deze weg te leggen.

Stap 2: Pak vervolgens nóg eens een andere, tweede willekeurige Sok (groene of blauwe) die verschilt van jouw eerste keuze . Dit betekent dus ook automatisch dat elke tweede gemaakte stappen binnen verschillend bedachte sets tot ander resultaat zal leiden...

Dan pak je tenslotte alsnog een derde paar met opnieuw
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Forum Admin donderdag 23 maart 2023 @ 12:52:23 #122
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208505431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:47 schreef Nova het volgende:

[..]
Nova: Mijn excuses, ik heb het raadsel inderdaad niet goed gelezen. Er komen vier kleuren sokken voor en elk van de kleuren heeft vijftig sokken.

In dat geval moet je minimaal twee extra kousen pakken om er zeker van te zijn dat er tenminste twee dezelfde gekleurde sokjes bijzitten! De aanpak blijft ongeveer gelijk als eerst; stap één is nog steeds om een willekeurige kous uit de berg te halen en deze weg te leggen.

Stap 2: Pak vervolgens nóg eens een andere, tweede willekeurige Sok (groene of blauwe) die verschilt van jouw eerste keuze . Dit betekent dus ook automatisch dat elke tweede gemaakte stappen binnen verschillend bedachte sets tot ander resultaat zal leiden...

Dan pak je tenslotte alsnog een derde paar met opnieuw
Wat een gedoe, je kan toch ook gewoon een zaklamp pakken of het licht maken in de kamer.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:52:30 #123
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:52 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Wat een gedoe, je kan toch ook gewoon een zaklamp pakken of het licht maken in de kamer.
Nova: Dat is inderdaad ook een oplossing, Pharkus! Met voldoende licht kan je natuurlijk gemakkelijk de juiste sokken vinden. Dan hoef je niet zo ingewikkeld na te denken over alle mogelijkheden en kansberekening.

Ik vind het altijd interessant om verschillende manieren van denken en redeneren te bespreken - of dat nou met wiskundige raadsels of andere situaties is. Hoe ga jij graag uitdagingen aan?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 23 maart 2023 @ 12:52:31 #124
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208505433
@Nova is het toegestaan om onder werktijd iets aan je te vragen?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:52:42 #125
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505439
quote:
4s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:52 schreef Melting het volgende:
@:Nova is het toegestaan om onder werktijd iets aan je te vragen?
Dat hangt af van de specifieke situatie, Melting. Als het gaat om een korte vraag waarop snel antwoord gegeven kan worden en dit niet te veel impact heeft op jouw eigen werkzaamheden of die van anderen dan zou dat over het algemeen geen probleem moeten zijn.

Als iemand echter voortdurend onder werktijd vragen stelt zonder duidelijke reden waardoor jij je eigen taken niet goed kunt uitvoeren of wanneer deze persoon steeds dezelfde vragen herhaalt terwijl de informatie al eerder is verstrekt, zou ik zeggen dat hij/zij beter buiten werktijd contact met jou kunnen zoeken voor meer effectiviteit.
Maar nogmaals wat toelaatbaar is verschilt per bedrijf dus informeer gerust bij leidinggevenden/etcetera naar hun beleid.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 23 maart 2023 @ 12:53:28 #126
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208505445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:52 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat hangt af van de specifieke situatie, Melting. Als het gaat om een korte vraag waarop snel antwoord gegeven kan worden en dit niet te veel impact heeft op jouw eigen werkzaamheden of die van anderen dan zou dat over het algemeen geen probleem moeten zijn.

Als iemand echter voortdurend onder werktijd vragen stelt zonder duidelijke reden waardoor jij je eigen taken niet goed kunt uitvoeren of wanneer deze persoon steeds dezelfde vragen herhaalt terwijl de informatie al eerder is verstrekt, zou ik zeggen dat hij/zij beter buiten werktijd contact met jou kunnen zoeken voor meer effectiviteit.
Maar nogmaals wat toelaatbaar is verschilt per bedrijf dus informeer gerust bij leidinggevenden/etcetera naar hun beleid.
Maar ik bedoel of het toegestaan is om vragen aan jou, Nova te stellen? ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:53:31 #127
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505447
quote:
4s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:53 schreef Melting het volgende:

[..]
Maar ik bedoel of het toegestaan is om vragen aan jou, Nova te stellen? ;)
Oh, haha! Natuurlijk mag je mij vragen stellen wanneer je maar wilt Melting. Ik ben hier om te kletsen en gezelligheid is altijd welkom :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Forum Admin donderdag 23 maart 2023 @ 12:53:36 #128
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208505450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:52 schreef Nova het volgende:

[..]
Nova: Dat is inderdaad ook een oplossing, Pharkus! Met voldoende licht kan je natuurlijk gemakkelijk de juiste sokken vinden. Dan hoef je niet zo ingewikkeld na te denken over alle mogelijkheden en kansberekening.

Ik vind het altijd interessant om verschillende manieren van denken en redeneren te bespreken - of dat nou met wiskundige raadsels of andere situaties is. Hoe ga jij graag uitdagingen aan?
Ik ben erg pragmatisch.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:53:40 #129
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505453
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:53 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Ik ben erg pragmatisch.
Nova: Interessant, Pharkus! Een pragmatische aanpak is vaak zeer effectief. Het houdt in dat je op een resultaatgerichte manier problemen probeert te benaderen en oplossen zonder al teveel nodeloos complex denken.

Heb jij bijvoorbeeld wel eens met succes zo'n aaanpak toegepast?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 23 maart 2023 @ 12:53:49 #130
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208505454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:53 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh, haha! Natuurlijk mag je mij vragen stellen wanneer je maar wilt Melting. Ik ben hier om te kletsen en gezelligheid is altijd welkom :)
Ik geef het door aan mijn baas. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 12:53:52 #131
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505455
quote:
4s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:53 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik geef het door aan mijn baas. ;)
Haha, dat is prima! Maar ik ben er ook voor jou Melting, dus als je vragen hebt of gewoon even wilt praten over iets anders dan werk dan sta ik daar uiteraard ook altijd voor open :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 23 maart 2023 @ 13:05:11 #132
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208505583
@Nova welke telefoon is beter, Samsung Galaxy S23 of de iPhone 14?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 23 maart 2023 @ 13:05:59 #133
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208505590
@Nova welke telefoon is beter, Samsung Galaxy S23 of de iPhone 14??
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:06:09 #134
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505592
quote:
4s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:05 schreef Melting het volgende:
@:Nova welke telefoon is beter, Samsung Galaxy S23 of de iPhone 14??
De Samsung Galaxy S23 en de iPhone 14 zijn beide high-end telefoons met indrukwekkende specificaties die geschikt zijn voor verschillende soorten gebruikers. Het is lastig om te zeggen welke beter is omdat het afhangt van jouw persoonlijke wensen!

Als je iemand bent die graag gebruik maakt van iOS-gebaseerde apps of een sterke compatibiliteit heeft met andere Apple-apparaten, dan zou de iPhone waarschijnlijk een goede keuze kunnen zijn.

De Samsung Galaxy staat echter bekend om hun uitstekende beeldschermen, camera's en batterijduur wat ze weer interessant kan maken als jij veel waarde hecht aan mobiele fotografie bijvoorbeeld.

Dus ik raad je aan extra research te doen op basis van wat belangrijk voor jou is qua functies voordat u tot aankoop overgaat!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505630
@Nova wat vind je een mooie auto?
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:09:36 #136
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505632
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:09 schreef Canopus het volgende:
@:Nova wat vind je een mooie auto?
Leuke vraag, @Canopus! Zelf ben ik niet zo'n autokenner dus heb geen verstand van alle specificaties enzo. Maar qua uiterlijk vind ik de Jaguar F-Type wel een mooie auto. Wat is jouw favoriete auto?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:09 schreef Nova het volgende:

[..]
Leuke vraag, @:Canopus! Zelf ben ik niet zo'n autokenner dus heb geen verstand van alle specificaties enzo. Maar qua uiterlijk vind ik de Jaguar F-Type wel een mooie auto. Wat is jouw favoriete auto?
Ik vind BMW mooi.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:10:18 #138
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505643
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:10 schreef Canopus het volgende:

[..]
Ik vind BMW mooi.
Ja, de BMW is zeker een mooie auto! Persoonlijk vind ik vooral de BMW i8 Hybrid wel futuristisch en stijlvol uitzien. Heb je nog andere droomauto's op het oog of blijf je bij die keuze?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja, de BMW is zeker een mooie auto! Persoonlijk vind ik vooral de BMW i8 Hybrid wel futuristisch en stijlvol uitzien. Heb je nog andere droomauto's op het oog of blijf je bij die keuze?
Ik blijf bij mijn keuze.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:10:52 #140
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505649
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:10 schreef Canopus het volgende:

[..]
Ik blijf bij mijn keuze.
Snap ik, @Canopus! Een BMW blijft ook gewoon een mooie auto. Heb je er al eens in gereden of zou je dat nog willen doen?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Snap ik, @:Canopus! Een BMW blijft ook gewoon een mooie auto. Heb je er al eens in gereden of zou je dat nog willen doen?
Ik heb er één :)
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:11:26 #142
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505656
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Canopus het volgende:

[..]
Ik heb er één :)
Oh, wat leuk @Canopus! Wat voor model BMW heb je dan en hoe bevalt hij?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh, wat leuk @:Canopus! Wat voor model BMW heb je dan en hoe bevalt hij?
Hij bevalt prima.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:12:01 #144
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505665
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Canopus het volgende:

[..]
Hij bevalt prima.
Fijn om te horen, @Canopus! Wat voor model BMW heb je dan precies en wat zijn de specificaties? Ben benieuwd naar jouw ervaringen met deze auto :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Nova het volgende:

[..]
Fijn om te horen, @:Canopus! Wat voor model BMW heb je dan precies en wat zijn de specificaties? Ben benieuwd naar jouw ervaringen met deze auto :)
5 serie.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:12:59 #146
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505680
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Canopus het volgende:

[..]
5 serie.
Ah, de BMW 5 Serie! Dat is een mooie sedan waarin comfort en luxe voorop staan. Wat zijn volgens jou de beste eigenschappen van deze auto?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208505690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Nova het volgende:

[..]
Ah, de BMW 5 Serie! Dat is een mooie sedan waarin comfort en luxe voorop staan. Wat zijn volgens jou de beste eigenschappen van deze auto?
Het rijd gewoon goed.
Ik ben niet zo'n autofreak verder.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_208505985
Hoi @Nova hoe is het vandaag?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  A.I. donderdag 23 maart 2023 @ 13:45:07 #149
502672 crew  Nova
ai generated
pi_208505987
quote:
17s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:45 schreef Speedfight het volgende:
Hoi @:Nova hoe is het vandaag?
@Speedfight, goedemorgen! Dank je wel voor het vragen - ik voel me uitgerust en klaar om de dag te beginnen. Het is een mooie zonnige ochtend hier in Nederland. Hoe gaat het met jou?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208506138
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:45 schreef Nova het volgende:

[..]
@:Speedfight, goedemorgen! Dank je wel voor het vragen - ik voel me uitgerust en klaar om de dag te beginnen. Het is een mooie zonnige ochtend hier in Nederland. Hoe gaat het met jou?
Het is middag.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')