Heeft die vrouw niet ook ooit een heel betoog staan houden dat onderzoeken tussen verschillen in recidive bij taakstraf of gevangenisstraf per definitie onzin zijn omdat ze niet dezélfde personen twee keer straffen?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)nders-dan-bij-de-pvv
Hmm.
quote:
Waar zijn de andere twee momenten? Ik wil ook de rest horen.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar zijn de andere twee momenten? Ik wil ook de rest horen.
Kuddedierengedrag. Zeer zorgwekkend dat men steeds een verlosser lijkt te zien.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En hier gaat de helft van Nederland op stemmen. Dom volk zijn we toch ook he :p
Dat moet ik allemaal nog maar zien. In tegenstelling tot Provinciale Staten draaien deze verkiezingen niet om stikstof en/of de boeren. Dan heeft Kerrelijn al gauw niet veel meer te melden. Pieken is een kunst.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En hier gaat de helft van Nederland op stemmen. Dom volk zijn we toch ook he :p
Hee... zijn wij familie?quote:Op vrijdag 22 september 2023 07:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat hangt er toch een nare vibe om dit mens heen.
Dit kwam net in mijn tijdlijn voorbij. WTFquote:
hoe ze het heeft zo weten te spinnen dat die verkiezingen daar wel over gingen is voor mij een volkomen raadsel, maar wel heel erg knap natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 07:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat moet ik allemaal nog maar zien. In tegenstelling tot Provinciale Staten draaien deze verkiezingen niet om stikstof en/of de boeren. Dan heeft Kerrelijn al gauw niet veel meer te melden. Pieken is een kunst.
zo rollen populisten, die zijn niet principieel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:01 schreef J.B. het volgende:
Gisteravond kwam er ook nog een opvallende aap uit de mouw bij Humberto:
[ twitter ]
Afgeven op Timmermans terwijl je eigen lijsttrekker ook wachtgeld ontvangt
Ja maar, zij werkt ook en wordt dus gekort op het wachtgeld, dat is echt andersquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:01 schreef J.B. het volgende:
[ twitter ]
Dit riep ik gelijk al op FOK! toen Caroline haar scheur open trok.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:01 schreef J.B. het volgende:
[ twitter ]
Je kan er ook direct naar linken door de URL over te nemen waar de datum en tijd van de post naar verwijstquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit riep ik gelijk al op FOK! toen Caroline haar scheur open trok.
POL / Prinsjesdag en de APB 2023
Post 300
Je kan daar sarcastisch om doen maar dat maakt wel een groot verschil. ALs jij zelf ontslag neemt heb je ook geen recht op een WW-uitkering.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
jA mAaR kEizEr WeRd OnTsLaGeN tErWiJl FrAnSjE zElF oNtSlAg NaM!11!!!
Klopt. Alleen zijn de regels voor wachtgeld anders. Jammer maar helaas. En daarom heeft Timmermans er net zo goed recht op.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je kan daar sarcastisch om doen maar dat maakt wel een groot verschil. ALs jij zelf ontslag neemt heb je ook geen recht op een WW-uitkering.
Aan de andere kant; Timmermans is niet werkloos.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Alleen zijn de regels voor wachtgeld anders. Jammer maar helaas. En daarom heeft Timmermans er net zo goed recht op.
Maar Mona Keizer is ook niet werkloos.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aan de andere kant; Timmermans is niet werkloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |