katten worden vaak opgejaagd door buitenlanders?quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:58 schreef Speedfight het volgende:
Neuhh want een kat zoekt zijn personeel gewoon uit.
Zat mensen zonder kat waar opeens een kat komt aanlopen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:05 schreef realnice11 het volgende:
[..]
katten worden vaak opgejaagd door buitenlanders?
Die komen daarvoor speciaal naar Nederland inderdaad.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:05 schreef realnice11 het volgende:
[..]
katten worden vaak opgejaagd door buitenlanders?
Hier ook idd. Het bevalt goed hier blijkbaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:58 schreef Speedfight het volgende:
Neuhh want een kat zoekt zijn personeel gewoon uit.
Zat mensen zonder kat waar opeens een kat komt aanlopen.
De buitenlanders? hahahahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:50 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Die komen daarvoor speciaal naar Nederland inderdaad.
Waar ik woon worden katten vaak weggejaagd / opgejaagd door buitenlanders, wellicht is het waar jij woont beter gesteld?quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:49 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb liever dat ze mensen verbieden die zeiken op buitenlanders, maar ondertussen zelf geen correct Nederlands kunnen schrijven. Ik begrijp geen reet van je tokkie hersenkronkels.
Daarnaast heb ik statushouders gezien die beter Nederlands schreven dan jij, some food for thought
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |