Dat is wel een held idd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:04 schreef NaarMensje het volgende:
Alleen als je jezelf hardmaakt voor een terugkeer van @:pieterdegallier
Honderd procent mee eens.quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:02 schreef bijdehand het volgende:
In de vergaarbak? Lijkt me mooi. Tong moet blauw!
Ik mis zijn liedjes op zijn gitaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:04 schreef NaarMensje het volgende:
Ik kan niks met zo'n CDA post.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:04 schreef Speedfight het volgende:
Misschien eerst tijd voor een nieuw paar schoenen, want je loopt er momenteel naast hihaho.
OT: ja.
Germ ja piertertjequote:Op donderdag 23 maart 2023 07:04 schreef NaarMensje het volgende:
Run run run runquote:
Wat heb jij met jouw naam gedaan?quote:
Ingekortquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Wat heb jij met jouw naam gedaan?
Jamaardamagnie.quote:
Ik heb er voor betaaldquote:
Ken je The Germs ?quote:
Staat je goedquote:
Ik heb jouw vriend z'n handtekening zien schijten. Ik werd er niet vrolijker van.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit iets zinnigs zien schrijven. Vertel dat maar aan die vriend van jou.
quote:
Talking headsquote:
Kijk, jij begrijpt.quote:
Stik de moord kuthoer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:37 schreef Juup© het volgende:
Zou best kunnen, als je ziet wat voor figuren allemaal moddereter zijn geweest op Fok!dan kan tong80 er ook nog wel bij
Ik vrees ook voor onbepaalde tijd. Jammer dat pietermans niet gewoon even naar de Mediamarkt gaat om een nieuw account te maken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou @:Pieterdegallier idd zeggen maar die zit vast
@Dirkhquote:
Nou iddquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:22 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor onbepaalde tijd. Jammer dat pietermans niet gewoon even naar de Mediamarkt gaat om een nieuw account te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |