zal wel weer 48u van te voren zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:06 schreef streamjohan het volgende:
Volgende week weer open beta, de laatste. Is deze nog niet te downloaden? Vind nergens voor Xbox.
Yes. Is dit weekend.quote:
Is dat het Engelse 'Server slam' of het Nederlandse 'Servers lam'?quote:
Blizzard kennende het laatstequote:Op donderdag 11 mei 2023 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat het Engelse 'Server slam' of het Nederlandse 'Servers lam'?
yesquote:
yes.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:44 schreef streamjohan het volgende:
21.00 begint het toch? Of ben ik scheel?
yesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het weer zelfde gebied en max lvl 25?
Ah oke hmm, zijn de characters van beta meegenomen of iedereen weer op nul?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes
Maar nu met wat dingen gepatched en wat balans dingen doorgevoerd (en geen lichtblauwe skeletten meer geloof ik)
Nee, het is max 20 deze keer. En volgens mij ook minder increase in legendary drops, maar dat laatste kan ik nergens zeker wetende terug vinden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het weer zelfde gebied en max lvl 25?
iemand enig idee hoe snel je daar bent?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:49 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee, het is max 20 deze keer. En volgens mij ook minder increase in legendary drops, maar dat laatste kan ik nergens zeker wetende terug vinden.
Wiped, dus fresh start.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah oke hmm, zijn de characters van beta meegenomen of iedereen weer op nul?
Ik moet nog even kijken, vanavond geen tijd. Misschien morgen een nieuwe class die ik nog niet heb gedaan
Ik heb echt een enorme hekel aan al die early access, half af zooi. Kijk dit weekend wel weer lekker een paar Twitch streamers en begin zelf wel als de game daadwerkelijk gereleased is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:38 schreef streamjohan het volgende:
Hopelijk komen we straks door de queue. Speel op series x, was drama vorige keer de eerste avond. Twijfel nog wat ik ga spelen. Vorige keer Sorceror (lightning) en Necromancer (met 50 minions) tot 25 gebracht.
Druid even gespeeld, maar niks aan. Barbarian vind ik niks aan, hetzelfde als de warrior in WoW. Gewoon kut. Rogue ook even gespeeld, was heel nice terwijl dat in WoW ook gewoon kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |