ik vond het erg meevallen afgelopen weekend. Alleen vrijdag avond was het ~60 min queue. zaterdag overdag max paar min en in de avond ~20 min.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb hem alvast gedownload. En nu maar afwachten of ik dit weekend uberhaupt kan inloggen. Vrienden konden vorige week de beta al spelen vanwege preorder, maar die hebben goed zitten vloeken.
tijd voor D4 dusquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zit hard te twijfelen of ik het spel moet aanschaffen of niet.
Begin op dit moment wel weer even uitgekeken te raken op D2R.
Heb gister weer ubers gedaan. Kreeg ik 4 torches van. Wilde ze eerst UnID verkopen.
Toch niet gedaan. Zelf geID'd en wat bleek: 16/15 Assassin, 20/12 Paladin, 15/15 Sorc en 20/15 Sorch.
Blij dat ik ze zelf bekeken heb haha.
Kan nu alles met mijn MA sin. Totaal geen drive om een andere class te spelen. Ik vlieg op P1 door alles heen.
Zelfs op P8 smelt ongeveer alles voor me. Wordt nu wel echt grinden. Enige wat ik nog voor mijn MA sin kan bedenken is een betere base voor beide claws, een infinity (niet dat het echt nodig is) en een Soj ipv mijn BK ring. Oh ja en wat skillers.
Je weet wat ze zeggen....bij twijfel gewoon doen!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zit hard te twijfelen of ik het spel moet aanschaffen of niet.
Begin op dit moment wel weer even uitgekeken te raken op D2R.
Heb gister weer ubers gedaan. Kreeg ik 4 torches van. Wilde ze eerst UnID verkopen.
Toch niet gedaan. Zelf geID'd en wat bleek: 16/15 Assassin, 20/12 Paladin, 15/15 Sorc en 20/15 Sorch.
Blij dat ik ze zelf bekeken heb haha.
Kan nu alles met mijn MA sin. Totaal geen drive om een andere class te spelen. Ik vlieg op P1 door alles heen.
Zelfs op P8 smelt ongeveer alles voor me. Wordt nu wel echt grinden. Enige wat ik nog voor mijn MA sin kan bedenken is een betere base voor beide claws, een infinity (niet dat het echt nodig is) en een Soj ipv mijn BK ring. Oh ja en wat skillers.
Het is eerder minder van hetzelfde volgens de meeste mensen die het tot nu toe gespeeld hebben. Het heeft meer weg van b.v. een Lost Ark dan van D3 als ik de verhalen mag geloven.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Tim_G het volgende:
Zit te kijken of ik kan zien wat de verschillen tussen D3 en D4 zijn maar ik kan het niet helemaal duidelijk krijgen.
Ik vond D3 trouwens al prima hoor. Afgelopen 3 jaar niet gespeeld maar daarvoor vrij veel en me er goed mee vermaakt maar ik weet niet of ik aan D4 moet beginnen juist omdat ik denk dat het misschien meer van hetzelfde is of heb ik dat mis?
Zit er dik in ja. Las ergens dat er al miljoen spelers waren bij Closed Beta, en dat zijn dan alleen mensen die uitgebreide spel hebben gekocht. Nu kan werkelijk iedereen meedoen. Veldslag.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-iv-dit-weekend.html
Diablo IV-ontwikkelaar Blizzard waarschuwt geïnteresseerde gamers dat de wachttijd voor inloggen op de open bèta van de game erg lang kan worden. Daarnaast kan de bèta tussendoor offline gaan voor aanpassingen en fixes.
Ik vind het een combi van The Witcher en Wolcen met een hint van D2 qua sfeer.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is eerder minder van hetzelfde volgens de meeste mensen die het tot nu toe gespeeld hebben. Het heeft meer weg van b.v. een Lost Ark dan van D3 als ik de verhalen mag geloven.
Mmmm ok......weet niet of ik daar enthousiast van moet wordenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is eerder minder van hetzelfde volgens de meeste mensen die het tot nu toe gespeeld hebben. Het heeft meer weg van b.v. een Lost Ark dan van D3 als ik de verhalen mag geloven.
Hmmm dit maakt dat ik een maand na de launch ga kopen ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-iv-dit-weekend.html
Diablo IV-ontwikkelaar Blizzard waarschuwt geïnteresseerde gamers dat de wachttijd voor inloggen op de open bèta van de game erg lang kan worden. Daarnaast kan de bèta tussendoor offline gaan voor aanpassingen en fixes.
jammer dat ze het een open beta maken, is wat mij betreft gewoon een reclame stunt en heeft niks met testen te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit er dik in ja. Las ergens dat er al miljoen spelers waren bij Closed Beta, en dat zijn dan alleen mensen die uitgebreide spel hebben gekocht. Nu kan werkelijk iedereen meedoen. Veldslag.
17:00 uur weer toch.....en dan kan je waarschijnlijk vanavond om 23:59 voor het eerst spelenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:23 schreef cherrycoke het volgende:
Mogen we al weer?
Ik hoorde dat het slecht weer gaat worden van t weekend.
Dat betekend dat ik het hele weekend in de mancave zit
17:00 idd. Ben zeer benieuwd naar de queueue tijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
17:00 uur weer toch.....en dan kan je waarschijnlijk vanavond om 23:59 voor het eerst spelen
gewoon stipt om 17:00 inloggen, zou dan toch wel binnen het uur haalbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
17:00 uur weer toch.....en dan kan je waarschijnlijk vanavond om 23:59 voor het eerst spelen
Ach ik moet het nog aanschaffen eerstquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gewoon stipt om 17:00 inloggen, zou dan toch wel binnen het uur haalbaar moeten zijn
uurtje of 8 inloggen is denk ik kansloos
Meer zelfs, maar 1mln spelers hebben een lvl 20 char gehaald.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit er dik in ja. Las ergens dat er al miljoen spelers waren bij Closed Beta, en dat zijn dan alleen mensen die uitgebreide spel hebben gekocht. Nu kan werkelijk iedereen meedoen. Veldslag.
Werkte vorige week wel goed, zat er 1703 inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
17:00 idd. Ben zeer benieuwd naar de queueue tijden.
~90gig : je download snelheid, reken maar uitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ach ik moet het nog aanschaffen eerst
Hoe lang duurde het downloaden?
dat viel uiteindelijk ook wel mee vond ik. Ik kreeg ook een DC en 180 min queue, maar na minuut of 60 zat ik er inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Werkte vorige week wel goed, zat er 1703 in
Tot een dec en ik 2 uur moest wachten
Yep, sinds eergister zou je al moeten kunnen preloaden. Bij de gesloten beta van vorig weekend kon je ook al 2 dagen van tevoren preloaden. Volgens mij moest je nog wel ergens expliciet iets aanvinken, "beta" ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
net spel gekocht...konden jullie al alles downloaden voordat de Beta begon? Zie nergens het download knopje....staat; je kan nog niet insatlleren
J idd versie moest ik kiezen. De Beta versie kan wel installeren iddquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, sinds eergister zou je al moeten kunnen preloaden. Bij de gesloten beta van vorig weekend kon je ook al 2 dagen van tevoren preloaden. Volgens mij moest je nog wel ergens expliciet iets aanvinken, "beta" ofzo
deed hij bij mij automatisch? is inmiddels ready to playquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
J idd versie moest ik kiezen. De Beta versie kan wel installeren idd
Ben benieuwd of ie het voor 5 uur redt. Denk het niet
Jij hebt denk de closed beta ook gespeeld, ik niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
deed hij bij mij automatisch? is inmiddels ready to play
Ligt eraan hoe druk het is uiteraardquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:40 schreef StateOfMind het volgende:
Zet de PS5 aan, 120 minuten![]()
Morgen maar eens checken.
Die wachtrij, is dat alleen de eerste keer of elke keer?
Ik zou een boze e-mail sturen en klagen op Twitterquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:52 schreef cherrycoke het volgende:
Als bedrijf heb je echt wel de roos misgeschoten zo, de beta voor iedereen zo ook voor iedereen beschikbaar moeten zijn.
Helaas denkt Blizzard daar anders over, ze wisten vooraf al dat het erg druk zou worden. als miljardenbedrijf kost het een telefoontje om extra cloud compute power in te huren en je hele server team zou binnen no time extra servers kunnen inzetten.
Jammer, want dit exposeert heel erg hoe Blizzard denkt.
Heeft toch geen zin, het is wachten geblazen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zou een boze e-mail sturen en klagen op Twitter
Ik kijk morgen wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk het is uiteraard
Vorig weekend was het net als nu redelijk lang wachten op de vrijdagavond, maar naarmate het weekend vordert zullen er waarschijnlijk geen (lange) queues meer zijn
Was ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin, het is wachten geblazen.
Dat geeft de burger moed, als ie 120 minuten aangeeft 😱quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:00 schreef 2dope het volgende:
Duurde iets langer dan de queue time aangaf.
Shift+C?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
wat is deze toetsencombinatie?
precies...ik kreeg DC en nu nog 31 minuten...zit gewoon D2R te spelen tussen door hahaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef Jimbo het volgende:
Op de console nu al flink wat uurtjes in de wachtrij gehangen en dan idd error en kapot.
Het is dat ik er niet echt op zat te wachten en de queue op de achtergrond aanstaat, anders had ik me goed genaaid gevoeld
Mja de vrijdag is gewoon kut, was vorige week ook zo alleen dan nu met nog véééééél meer mensen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
precies...ik kreeg DC en nu nog 31 minuten...zit gewoon D2R te spelen tussen door haha
Ik wel, beta naar beta progressie zou transferrenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb mijn sorceres nog van de private beta.
Dat had ik niet verwacht.
Ah. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wel, beta naar beta progressie zou transferren
Voor vragen en/of opmerkingen over diablo 4 en aanverwante zaken kun je terecht op : Netsplitter in GAM / Diablo #109 - Nog één beta en dan mogen we los met... Diablo 4!!! waar een team van experts al je vragen kunnen beantwoordenquote:
Freddi Fish weleens gecheckt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:46 schreef trigt013 het volgende:
Wat een fail, als ik walk in the park modus speel wil ik de eerste boss met twee vingers in mijn neus kunnen verslaan. Als ik daar al niet voorbij kom gooi ik het spel al weg, ik wil entertainment geen frustratie of leercurve.
Hoezo? Belachelijker? Slechter?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:40 schreef cherrycoke het volgende:
Necrro is nog belachelijker op dan sorcerer
Waarom kan het niet entertained zijn en makkelijk voor gewoon casual spelers? Niet iedereen hoeft zijn ego te boosten in een spelletje.quote:
Die adventure mode is ook ontzettend casual en, afhankelijk van je smaak, entertaining. Als dit echt nog te moeilijk voor je is dan is het gewoon je spel niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:31 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Waarom kan het niet entertained zijn en makkelijk voor gewoon casual spelers? Niet iedereen hoeft zijn ego te boosten in een spelletje.
Daar heb je denk ik wel helemaal gelijk in. Ik heb persoonlijk helemaal geen competitie drive, ik wil vaak vooral het verhaal beleven en content zien. Ik vind de drempels alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Die adventure mode is ook ontzettend casual en, afhankelijk van je smaak, entertaining. Als dit echt nog te moeilijk voor je is dan is het gewoon je spel niet.
Heeft verder niets te maken met ego boosten maar de meeste games, zelfs de casual games, zijn in de kern wel gemaakt om een klein beetje uitdaging te geven.
Hoe lang heb je gespeeld? Ik ben pas 11 en heb 4 rare gear en 0 legendaryquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:33 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op de chest letten, ik trok perongelijk een blauwe aan en deed salvage all,
best ver gekomen vandaag.
Ben je er nog...kom nu onlinequote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:19 schreef Jimbo het volgende:
Geen queue
Mocht iemand samen willen spelen, dm maar ff ingame (lees geen q's meer dus als je de story mee wilt krijgen raad ik t niet aan)
En natuurlijk kan je ook in de FOK guild als je een berichtje stuurt
FOK Band of fokkersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ben je er nog...kom nu online
Je mag me ook toevoegen bij clan want als ik op Fok! zoek vind ik heeeeel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |