quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
oei de temperatuur daaltquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Haar pronouns zijn hun/het want ze is zo dik dat ze als meerdere personen telt.
HAHA JAA DAAR IS IE HAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Deze date deze: Althans dit een Kelly uit Inkmaster, volgens mij heeft Sterre haar inspiratie van deze.
[ afbeelding ]
Je piemel af laten snijden ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:35 schreef XSbig het volgende:
Ik word echt een beetje kriegelig van dat hen/hun. Moeten ze allemaal zelf weten, maar het klopt grammaticaal gewoon niét.
dat heb ik niet. Ben juist heel kieskeurigquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Zou ook op alles vallen want weinige vallen op jou
Ze heeft groen haar en is links en stemt groenlinks..quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Progressief en links door elkaar halen, dat begint meteen jammerlijk.
Dan leef je wel erg in een bubbel als je dat denkt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Dd meeste linkse mensen zien er absoluut niet zo uit tegenwoordig.
Dan gaat wellicht zelfs GroenLinks afvragen of ze wel op de goede weg zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze heeft groen haar en is links en stemt groenlinks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |