SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Erg he moet hard lachen toen ik het horen,quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:08 schreef spapaars het volgende:
Huispsycholoog Babette.
Hoe verzinnen ze het.
Vroeg ik me ook af. Misschien komt het maandag nog?quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:46 schreef Deatheyee het volgende:
Waarom heeft Zoë geen gele kaart gekregen voor het weggooien van dat schaaltje? Ik dacht dat er altijd een gele kaart volgt als je moedwillig iets sloopt.
Was druk met plamuur op d'r kop smerenquote:Op donderdag 27 april 2023 20:07 schreef King_Merc het volgende:
Zoe heeft niet opgelet bij Aardrijkskunde
Heel raar inderdaad. Ik vond dat schrijven in de kommetjes ook wel kantje boord hoor, dat lijkt permanent.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:46 schreef Deatheyee het volgende:
Waarom heeft Zoë geen gele kaart gekregen voor het weggooien van dat schaaltje? Ik dacht dat er altijd een gele kaart volgt als je moedwillig iets sloopt.
`Dat had ik ook gehoopt ,maar helaasquote:Op maandag 1 mei 2023 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Jammer, ik hoopte dat ze het haalde ook al is ze een vreselijke zeur. En ik wilde Jeff weghebben. Ook slim dat ze verspreid stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |