Was inderdaad niet nodig om de discussie met d'r zus te tonen. Die doet niet mee aan het programma.quote:
Zij hield er al rekening mee toen ze zich aangaf. Ze was er dus al op voorbereid om daar niet bij te zijn. Anders had ze net zo goed niet mee kunnen doen. Ze is gewoon rationeel.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:38 schreef Dutch_view het volgende:
Kim komt wel wat labiel over in deze fase. Weet niet wanneer ze moet gaan, vraagt de groep of dat pas is wanneer de spuit in de arm gaat... Pardon? Het gaat om je vader, dat betekent spullen pakken en wegwezen uit de loods
Dit viel mij ook op!quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef patat het volgende:
Ik zag ook geen voorstukje van Wanda in de volgende uitzending
Alleen Jappie met zn brommer de bosjes in, daar is Wanda al weg
Zou het eruit zijn gehaald?kan toch niet zomaar denk ik?
Viel mij ook al op. Maar ze kunnen alles wat ze willen doen helaas.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef patat het volgende:
Ik zag ook geen voorstukje van Wanda in de volgende uitzending
Alleen Jappie met zn brommer de bosjes in, daar is Wanda al weg
Zou het eruit zijn gehaald?kan toch niet zomaar denk ik?
Kan ik het nog wel sneu vinden voor haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef Harveo het volgende:
[..]
Is dr eigen schuld toch. Haar vriend heeft t nog lang volgehouden.
Niemand die zichtbaar in beeld wil in ieder geval.quote:
Nee dat blijkt. Had trouwens ook niet echt het idee dat ze zo close was net Bern aangezien hij zo moet huilen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand die zichtbaar in beeld wil in ieder geval.
High als in hoog in het stapelbed van Jasper?quote:
Vast gewoon weer aan de drugsquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High als in hoog in het stapelbed van Jasper?
Onder andere.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High als in hoog in het stapelbed van Jasper?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Onder andere.
We gaan de absolute superster van deze show missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |