Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat hij niet had moeten blijven.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:05 schreef Nehalennia het volgende:
Volgens mij had Martin zichzelf aardig klemgezet. Volgens mij wilde hij helemaal niet naar huis maar had hij geen keuze. Zou hij gebleven zijn had hij de hele publieke opinie en die van zijn medebewoners tegen zich gehad. Hij heeft zijn liefde voor Mexx zo gepromoot dat het ongeloofwaardig zou zijn wanneer hij gebleven was. Nu keerde zich dat tegen hem. Wat een rotmanier om te vertrekken, dat las ik terug in zijn ontreddering. Hij heeft zichzelf in de voet geschoten.
In de uitzendingen verdraaien ze de boel geregeld met allerlei knip en plakwerk. Die ruzie tussen Jeff en Kim die je daarna zag ging namelijk helemaal niet over dat stemmen maar over zijn (grote) alcoholgebruik. Toch wel kwalijk van het programma hoor.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Harveo het volgende:
Dus babette en Jeff gaan op groen staan omdat het al beslist was? Als ze op rood gingen staan dan was het 10 10 en was de stelling niet doorgegaan. Of heb ik het niet goed gezien
Dat vertelde Mexx ook al dat er raar geplakt wordt.quote:Op maandag 27 maart 2023 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de uitzendingen verdraaien ze de boel geregeld met allerlei knip en plakwerk. Die ruzie tussen Jeff en Kim die je daarna zag ging namelijk helemaal niet over dat stemmen maar over zijn (grote) alcoholgebruik. Toch wel kwalijk van het programma hoor.
Kakadylo in JAA / [JAA COS #1414] Te pittig!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vertelde Mexx ook al dat er raar geplakt wordt.
100% mee eens. Knettergek die dame.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kakadylo in JAA / [JAA COS #1414] Te pittig!
Wat ik van Mexx vind daar heb ik gisteren al een heel betoog over geschreven
Net zoals Jeffrey, knettergek die kerel.quote:
Haha inderdaad. Ik vond het wel ene geniale stunt trouwens. Beetje zuur voor Esther, maar ja. Ik had er zelf ook geen rekening mee gehouden dat alleen de managers dan mogen stemmen.quote:
Was inderdaad niet nodig om de discussie met d'r zus te tonen. Die doet niet mee aan het programma.quote:
Zij hield er al rekening mee toen ze zich aangaf. Ze was er dus al op voorbereid om daar niet bij te zijn. Anders had ze net zo goed niet mee kunnen doen. Ze is gewoon rationeel.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:38 schreef Dutch_view het volgende:
Kim komt wel wat labiel over in deze fase. Weet niet wanneer ze moet gaan, vraagt de groep of dat pas is wanneer de spuit in de arm gaat... Pardon? Het gaat om je vader, dat betekent spullen pakken en wegwezen uit de loods
Dit viel mij ook op!quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef patat het volgende:
Ik zag ook geen voorstukje van Wanda in de volgende uitzending
Alleen Jappie met zn brommer de bosjes in, daar is Wanda al weg
Zou het eruit zijn gehaald?kan toch niet zomaar denk ik?
Viel mij ook al op. Maar ze kunnen alles wat ze willen doen helaas.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef patat het volgende:
Ik zag ook geen voorstukje van Wanda in de volgende uitzending
Alleen Jappie met zn brommer de bosjes in, daar is Wanda al weg
Zou het eruit zijn gehaald?kan toch niet zomaar denk ik?
Kan ik het nog wel sneu vinden voor haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef Harveo het volgende:
[..]
Is dr eigen schuld toch. Haar vriend heeft t nog lang volgehouden.
Niemand die zichtbaar in beeld wil in ieder geval.quote:
Nee dat blijkt. Had trouwens ook niet echt het idee dat ze zo close was net Bern aangezien hij zo moet huilen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand die zichtbaar in beeld wil in ieder geval.
High als in hoog in het stapelbed van Jasper?quote:
Vast gewoon weer aan de drugsquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High als in hoog in het stapelbed van Jasper?
Onder andere.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High als in hoog in het stapelbed van Jasper?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Onder andere.
We gaan de absolute superster van deze show missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |