abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2023 @ 16:29:44 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_208495838
Mesut Özil heeft zijn voetbalpensioen aangekondigd. Op 34-jarige leeftijd besluit de spelmaker, van wie de laatste club Istanbul Başakşehir is geweest, de schoenen aan de wilgen te hangen.



Door blessureleed kwam Özil dit seizoen slechts 187 minuten in actie. Via social media laat hij weten per direct een punt achter zijn loopbaan te zetten. 'Ik heb het voorrecht gehad om bijna zeventien jaar professioneel voetbal te spelen en ik ben enorm dankbaar voor die kans. In de voorbije weken en maanden ben ik geteisterd door meerdere blessures. Het is duidelijk geworden dat het tijd is om het grote podium te verlaten.'

Özil begon zijn carričre bij Schalke 04 en speelde daarna achtereenvolgens voor Werder Bremen, Real Madrid, Arsenal, Fenerbahce en dus Istanbul Başakşehir. Daarnaast speelde hij 92 interlands voor Duitsland, waarin hij 23 keer scoorde en veertig assists gaf. Özil gaat de boeken in als man van de assists. Gedurende zijn carričre was hij in 642 officiële optredens 222 keer aangever. Zijn meeste assists gaf hij in dienst van Real: 81.

Tijdens zijn loopbaan vierde Özil de nodige successen. In 2014 legde hij beslag op de wereldtitel met Die Mannschaft. In dienst van Arsenal won hij onder meer vier keer de FA Cup, terwijl hij met De Koninklijke een landstitel en een bekerzege vierde.

https://www.voetbalprimeu(...)-met-voetballen.html

Geweldige voetballer. Mooi palmares, echter "maar" één landstitel. ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 05:14:22 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_208502125
Nöl reacties. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208502713
Gaat hij nu terug naar Mars?
  Trouwste user 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 16:58:30 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_208507963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
Gaat hij nu terug naar Mars?
Zijn VBL en FOK! dood ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210017874
quote:
Mesut Özil zorgt voor walging met nieuwe tattoo
De professionele voetbalcarričre van Mesut Özil was reeds als een nachtkaars uitgegaan en langzaamaan valt de oud-middenvelder van onder meer Real Madrid en de nationale ploeg van Duitsland ook als mens van zijn voetstuk. Özil komt dit weekeinde zeer negatief in het nieuws vanwege een nieuwe tatoeage op zijn lichaam.

De linkerborst van Özil wordt sinds kort namelijk gesierd door drie halvemanen en een wolf, een verwijzing naar de extreemrechtse Turkse Partij van de Nationalistische Beweging (MHP) en de daaraan gelieerde ultranationalistische Grijze Wolven. De nieuwste tattoo van Özil zorgt bij veel mensen voor walging, zo valt onder meer te lezen onder de meest recente Instagram-posts van de inmiddels 34-jarige oud-voetballer.
https://www.fcupdate.nl/v(...)aspoort-nu-meteen-in
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 24 juli 2023 @ 08:30:37 #6
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_210018758
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 00:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tja Turk die Turks doet. Zoals de overgrote meerderheid van de diaspora zijn ze alleen in naam: Duitser, Nederlander, Fransman etcetera. Op alle andere vlakken blijven ze gewoon Turk. Dit verbaast niemand toch?
pi_210019248
En dan vond user tong het raar dat hier niet op gereageerd werd.

Ozil is een walgelijke gast.
pi_210019273
Het is dan ook een mongool eerste klas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')