quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Was niet per se een "kijk mij zielig zijn en m'n best doen" verhaal hoor. Af en toe even spuien. Er is ook niet echt een andere oplossing. Ik ben er van overtuigd dat ze het op andere plekken veel minder goed zou hebben en gelukkig zou zijn omdat haar signalen zo subtiel zijn en de lijst zo lang. Dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen. Even los van het feit dat ze dus ook echt echt echt heel leuk is en lief en schattig en diep in m'n hart zit.
De enige vrij definitieve oplossing zo een spuitje zijn dan. Let's not.
450, ekt fantastischquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Welk cijfer geef jij kadden @:naarmensje ?
Ik ben eens naar Arie Koomen en Edo Brunner (?) geweest. Twee van ons gezelschap waren stoned en vonden het dus grappig, daarom kon ik ook niet weg. Ik heb nog nooit zoiets tenenkrommend slechts gezien. En toch was het vanwege de slechtheid een memorabele middag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Kreator het volgende:
@:Myraela
Maar humor is zo subjectief, dat is lastig. Ooit naar Jochem Meijer geweest in datzelfde Carré en dat vond ik echt een 1.5 (bedankt dat je bent op komen dagen, maar jezus wat een kutshow).
Theo Maassen vond ik vroeger altijd een 8/10 en Teeuwen net iets beter (maar soms ook ineens de plank missen)
Dus lastig. een 7 zou mooi zijn.
Klinkt als Amerikaanse "humor", Britten hebben meestal wel humor vind ik.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, dat is niet waar. Ik woonde even in Londen en ontmoette daar twee Australiers. Of ik ook mee wilde naar een comedyshow. Prima. Dat was zo'n gebeuren waar je naar binnen werd gelokt met gratis toegang maar waar het bier dan een tientje kostte.
Het niveau was daar echt droevig. Niet grappig droevig. Oh, kom je uit Nederland? Waar zijn je klompen dan? Insert lachpauze die niet kwam. Ik had nog nooit eerder een zaal collectiefzien doen.
Een dikke 10. Zelfs nadat het drakenmonstertje mij al vroeg wakker ging maken, omdat hij naar buiten wilde én nieuwe happies wilde.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Welk cijfer geef jij kadden @:naarmensje ?
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Was niet per se een "kijk mij zielig zijn en m'n best doen" verhaal hoor. Af en toe even spuien. Er is ook niet echt een andere oplossing. Ik ben er van overtuigd dat ze het op andere plekken veel minder goed zou hebben en gelukkig zou zijn omdat haar signalen zo subtiel zijn en de lijst zo lang. Dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen. Even los van het feit dat ze dus ook echt echt echt heel leuk is en lief en schattig en diep in m'n hart zit.
De enige vrij definitieve oplossing zo een spuitje zijn dan. Let's not.
Misschien voor het eerst, maar ik ben honderd met Ludolf in deze.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ludolf ziet overal babi pangang in aanbouw in
Was in december naar zijn show.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Kreator het volgende:
@:Myraela
Maar humor is zo subjectief, dat is lastig. Ooit naar Jochem Meijer geweest in datzelfde Carré en dat vond ik echt een 1.5 (bedankt dat je bent op komen dagen, maar jezus wat een kutshow).
Theo Maassen vond ik vroeger altijd een 8/10 en Teeuwen net iets beter (maar soms ook ineens de plank missen)
Dus lastig. een 7 zou mooi zijn.
Ik vind het leuk en wil foto's zien als je geweest bentquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo nou dat.. dacht zal ook eens leuk nieuws delen ipv alleen naar de ellende van afgelopen tijd :’)
Ik vind Stefano Keizers op tv best leuk maar in de zaal vond ik het niks, echt ongemakkelijk inderdaad. Henry van Loon vond ik het theater ook niet zo geweldig maar die wil ik wel een nieuwe kans geven, die blijft leuke filmpjes maken met Bram Krikke.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was in december naar zijn show.
Een 7 is wel een prima verwachting denk ik.
Ik was laatst naar Stefano keizers, God dat was echt de ene ongemakkelijke situatie na de andere. Ik vond het helemaal niks.
Steven Brunswijk verwachtte ik niks van en die was dan weer onverwacht leuk. Echt kapot gelachen. Leuk mannetje
Is ook leuk nieuws en straks ook graag updates met heel veel foto’s en verhalen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo nou dat.. dacht zal ook eens leuk nieuws delen ipv alleen naar de ellende van afgelopen tijd :’)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |