Ja ze kon die borden niet lezen..??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:28 schreef odie22 het volgende:
maar even offtopic, leslie zei in de uitzending dat ze geen lenzen in had, zit die al 3 maanden zonder lenzen in dat huis
@Ireth is een rare beelddenker. Ik moest gewoon spontaan aan Rob zijn knie denken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
Ik ben in de keuken bezig en heb dus geen beeld, alleen geluid...
"Ik wordt wakker en ik voel dat het helemaal stijf is en dat er vocht in zit. En dat moet er uit..."
En dan moet je een beelddenker zijn![]()
![]()
Net op tijd voor ik de deur uit ren. Hele dag onderweg dus geen filmpjes van mij vandaag.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, ze ligt nu alweer om party te schreeuwen
Ziekelijkquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:33 schreef Ireth het volgende:
Lot is haar bed nog niet uit geweest en ze begint al...
"We want a party big brother!!"
wie is Sandra?quote:
nu denken ze dat ze vanavond een feestje krijgen, Jason wilde schoonmaken vandaag maar de rest wil het morgen doen want dan hebben ze niets te doen, dus vandaag overdag hebben ze niets te doen misschien een feestje vanavond en daarom niet kuisen hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net op tijd voor ik de deur uit ren. Hele dag onderweg dus geen filmpjes van mij vandaag.
Fijne dag COS![]()
[ twitter ]
Dat denken ze nog wel eens dat ze een feestje krijgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu denken ze dat ze vanavond een feestje krijgen, Jason wilde schoonmaken vandaag maar de rest wil het morgen doen want dan hebben ze niets te doen, dus vandaag overdag hebben ze niets te doen misschien een feestje vanavond en daarom niet kuisen hahaha
Een wat?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:09 schreef Jockari het volgende:
Lindsey heeft koppijn, wil een dafalgan.
O is dat Belgisch of zo?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dafalgan zegt Lindsey (= paracetamol)
Laat maar liggen, deur dicht,niet meer aan denkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:44 schreef Jockari het volgende:
Danny lijdt aan het Rob-syndroom ?
[ afbeelding ]
Misschien moet ze die knot dan eens lucht gevenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:09 schreef Jockari het volgende:
Ik vond het ook vreemd dat Lindsey als nederlandse dafalgan zegt, en koppijn ipv hoofdpijn. Dafalgan en koppijn is belgisch.quote:
Koppijn is ook wel Nederlands hoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Lindsey als nederlandse dafalgan zegt, en koppijn ipv hoofdpijn. Dafalgan en koppijn is belgisch.
Koppijn zeg ik ook altijd wel, dafalgan kende ikquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Lindsey als nederlandse dafalgan zegt, en koppijn ipv hoofdpijn. Dafalgan en koppijn is belgisch.
Had nog bechamelsaus bij gekunnen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:18 schreef Ireth het volgende:
Broccoli, kip en aardappelschijfjes, daily basics voor Jason vandaag.
Kaassausje over de broccoli is ook lekkerquote:
Karmaquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:22 schreef Ireth het volgende:
Lindsey: "das een goede bodem voor een feestje..."
Lot: "Ja ik hoop het ook, en als Salar het al zegt..."
Straks krijgen ze bij de finale te horen dat er een megafeest klaar lag, maar dat ze die pas zouden krijgen als er 24 uur niemand "feestje" had gezegd
quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:18 schreef Ireth het volgende:
Broccoli, kip en aardappelschijfjes, daily basics voor Jason vandaag.
Schijnbaar zijn lievelingsetenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je alles kiezen kom je daarmee aanzetten.
Ik gooi vaak het volume omlaagquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb de stream gelijk weer uitgezet want ik kan echt niet tegen het geluid van eten 🤢
Saai om te kijkenquote:
Als Sandra maar niet genomineerd isquote:
Dat zou wel erg sneu zijn idd...quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:34 schreef engine het volgende:
[..]
Als Sandra maar niet genomineerd is
En Jolien kan denk ik ook gewoon genomineerd worden.
Tegen het debiele aan dat gezeur om een feest. Hoop dat er niks meer komt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:36 schreef Ireth het volgende:
Dumb&Dumber&Dumbest gaan zo vast hun "outje" uitzoeken voor het feest vanavond![]()
Wat wil je met zo'n hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:09 schreef Jockari het volgende:
Kerriesaus ookquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaassausje over de broccoli is ook lekker
Of een 24-uursproef, balletjes ophouden of zo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen het debiele aan dat gezeur om een feest. Hoop dat er niks meer komt.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of een 2496-uursproef, balletjes ophouden of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |