Een scenario wat nooit gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
Bart over mes in de rug steken als ik heb gezegd ik ga u niet nomineren en wel doe. En als hij de pon krijgt van bv jolien en dan haar erop zou zetten dat het een mes in de rug is.
Hij is heel erg bezig met hoe hij overkomt en gaat dingen die hij leuk vindt aan zichzelf herhalen. Viel me gisteren bij het barbecueën op.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny daarna : "Was tof net hoor in de SR, was als laatste.. deed de deur dicht en deed even 3 klopjes op de deur zo... klop klop klop"
Heeft ie al 3x gezegd inmiddels
Hij vind zichzelf geweldig en 'n top aanwinst voor BBquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is heel erg bezig met hoe hij overkomt en gaat dingen die hij leuk vindt aan zichzelf herhalen. Viel me gisteren bij het barbecueën op.
Ja had ik ook gelezen dat hij verrassing krijgt met de Freeze. Vrouw en dochter zullen het wel niet zijn want.die heeft hij al gesproken en gezien tochquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ou krijgen we nou de freeze niet te zien
Stond bij kijk de livestream
Was gedeeld door Fam van Bart, maar mocht niet, meteen weer verwijderdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ou krijgen we nou de freeze niet te zien
Stond bij kijk de livestream
Ja las het netquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Was gedeeld door Fam van Bart, maar mocht niet, meteen weer verwijderd
[ twitter ]
Voor mij ook nog steeds hoor begrijp me niet verkeerd, maar die negativiteit past niet bij hem en is een beetje vervelend gewoon. Ik snap zijn punt ook wel maar hij dramt een beetje teveel door de laatste paar dagenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:12 schreef jooba het volgende:
[..]
Wat wil je met die vier die hem min of meer negeren en fake leuk doen. En Danny die hem altijd maar verbetert.
Jason is voor mij toch nog altijd dé favoriet.
SR spel en de de nasleep van de freeze met Bart in filmpjestopicquote:
Bellen is makkelijkerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3e keer iemand voor Bart geloof ik.
Toch ongelofelijk he dat zij die vragen krijgtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Hier nog dat stukje waar @:Gerrie_55 het over had.
Typisch lotje die weer vanalles gehoord heeft in de DBK en erover blijft doorlullen.
Ook nog wel momentje 'gemeut' over jus kopen van Jason.
Geluid van 2 streamsquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Toch ongelofelijk he dat zij die vragen krijgt
En thnx voor het opnemen had geluid van 2 syreams aan
Ja hoorde ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik lees op die fb van die belg dat iemand schrijft beter knuffelen dan die 1000 euro erbij. Dat jolien had gezegd ga knuffelen. Groot gelijk ook als hij dat heeft gedaan. Is veel belangrijker dan eventueel geld.
Ja ik wou weten of ze waren roddelen hahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geluid van 2 streamsU bent wel die-hard fan
![]()
Ik vind 1 streams al niet om aan te horen soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |