Lindsey zit waarschijnlijk op de bankquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom geen Lindsey of Lotjegetikt?
gewoon leuk om te kijken hoe of watquote:
Ja vreemd tochquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lotje staat al in de finale
geen idee waarom linds er niet bij staat..
ja dat is wel vreemdquote:
Ik gok zomaar dat die van de bewoners een plek in de finale week gekregen heeft. Wij kiezen nu nog iemand die naar de finale mag en dan houd je drie genomineerden over voor zaterdag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het is toch raar dat we niks hebben meegekregen van lindsy.. Vond haar wel niet zo vrolijk kijken naar de SL.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die van de bewoners een plek in de finale week gekregen heeft. Wij kiezen nu nog iemand die naar de finale mag en dan houd je drie genomineerden over voor zaterdag.
Alleen wat Jolien haar rol dan is?
Neeeeee tochquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die van de bewoners een plek in de finale week gekregen heeft. Wij kiezen nu nog iemand die naar de finale mag en dan houd je drie genomineerden over voor zaterdag.
nou ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zeker hequote:
en Lindsey is gevuld speculaasquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het is toch raar dat we niks hebben meegekregen van lindsy.. Vond haar wel niet zo vrolijk kijken naar de SL.
Zou zomaar kunnen hoor wat je schrijft, ik lust wel speculaas![]()
en idd je zult zien.. over half uur is het stemmen klaar![]()
En dan opeens nomineren voor ons.. dat het daarom al zo vroeg begonnen is deze farce.
Edit: lolien heeft al gezegd half uur terug: bij gelijke stand mag zij beslissen.. of was dat speculaas van haar?![]()
Was me zelfs niet opgevallen dat Lindsey er niet bij stond.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
lotjegetikt staat in de fianle al.
Waarom Lindsey niet? Geen idee?
Alleen Bart niet, denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:56 schreef marky het volgende:
Dit gaat ongunstig voor Jason zijn die heeft er denk ik drie.
Moet misschien 1 NL vrouw in de finale zitten = Lindsey als enigequote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
lotjegetikt staat in de fianle al.
Waarom Lindsey niet? Geen idee?
Waarschijnlijk is die niet genomineerd door de onderlinge stemmenquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
she will not be missedquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was me zelfs niet opgevallen dat Lindsey er niet bij stond.
In de ene theorie heeft ze vrijstelling en in de andere theorie is ze genomineerdquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:41 schreef marky het volgende:
De twee minst populaire zijn genomineerd samen met Lindsey dan?
Tweespalt in de Cosquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:45 schreef engine het volgende:
[..]
In de ene theorie heeft ze vrijstelling en in de andere theorie is ze genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |